יום ראשון, 30 במרץ 2014

Saturday's trip - Zalfon forest | טיול לשבת - יער צלפון

היי לכולם!
לפני שבועיים יצאנו בעלי ואני לטיול קצרצר בטבע, ולאחריו נסענו דרומה לארוחת צהריים אצל המשפחה.
הפעם החלטנו על משהו קרוב, נסענו לכיוון בית שמש. בין צומת נחשון לצומת שמשון נמצא מושב צלפון, וממש בכניסה אליו יש יער קטנטן ומפתיע.
Hey everyone!
Two weeks ago my husband and I went on a short trip in nature, afterwards we went south for a lovely lunch with the family.
This time we decided on a closer place, we headed to Beit Shemesh, Israel (near Jerusalem). Somewhere between Nahshon Crossroad and Shimshon Crossroad there's a small place named Zalfon, at its entrance there's a small and surprising forest.


אני לא אקשקש הרבה במילים, רק אציין את ה"אסנשיאלס" שלי לאותו טיול קצרצר.
אפילו שלא היתה שמש כל היום, למדתי מטעויות העבר, ומיד נמרחתי בספריי הגנה עם מקדם SPF 30, כמו כן מרחתי על פניי קרם לחות עם SPF 30 של ד"ר פישר לעור מעורב.
לעולם אני לא עוזבת את הבית ללא בושם, והפעם בחרתי לשים את הבושם החדש של ביונסה Rise כי הוא קליל, מתקתק, אביבי וכיפי!
וכמובן לא לשכוח משקפי שמש. אלו של קרולינה למקה וקיבתי אותם ביום ההולדת שלי (סרטון רכישות).
על ציפורניי מרחתי את הגוון Black Turquoise של בורז'ואה, עם סטאדים מזהב שהזמנתי מאיביי.

I won't ramble much, just point out to you my essensials for this short trip.
Even it wasn't bright and sunny, I learned from past's mistakes, and used SPF 30 protection spray, and I also applied Dr Fischer SPF 30 gel cream.
I never leave my house withoud a parfume, this time I chose using Beyonce's new - Rise, because it's light, sweet, springy and fun! 
Of course don't forget sunglasses. Those are Carolina Lemke's (Berlin) and I got it for my birthday (Haul video - Hebrew).
I painted my nails with Bourjois - Turquoise Black, with gold studs I ordered from ebay.


אם אתם זוכרים, בפוסטים הקודמים בנושא הזה, ציינתי כמה שאני אוהבת לצלם טבע, ובפרחים בפרט. אז התכוננו לפוסט עם הרבה צילומי פרחים..

If you guys remember, on previous posts in that matter, I mentioned how much I love photographing nature, and especially flowers. So get ready for a post filled with flowers photography.












מקווה שנהניתם מהתמונות. אם הנושא מעניין אתכם אני יכולה להשתדל ולהעלות יותר פוסטים בסגנון. שבוע שעבר היינו בים המלח, וטיילנו הרבה, אני מקווה להספיק להכין את הפוסט לשבוע הבא.

Hope you enjoyed the photos. If you're intrested in this subject I could try harder to post more posts like that. Last week we've been to the Dead Sea, and we traveled a lot, I hope I can prepare and post about it next week.
אתם מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.

You are invited to follow me on the social media: 
and subscribe this blog (up the page "google friends connect"),
You can also subscribe for e-mails updates.

4 תגובות:

  1. צילומים מדהימים! פוסט מקסים!

    השבמחק
  2. תמונות מושלמות! בגללך אני אצא לטייל בשבת ולא אעשה שיעורים (עבריינית שכמוני).
    יש לי את הלק הזה, הוא מושלם!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי :)
      הכי כיף לטייל בשבת, לאוורר את הראש ולתת למחשבות לרוץ ;)
      הלק הזה הוא אחד הרכישות המוצלחות!

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם