יום רביעי, 30 באפריל 2014

Hide and seek | מחבואים


היי loves!
אני בטוחה שלא מעטות מכן שמו לב לכהויות שיש להן מתחת לעיניים, ואולי חלקכן מחפשות איך לתקן, או לפחות לנסות להסתיר אותן.
Hey loves!
I'm sure no few of you have noticed their under eye darkness, and maybe some of you are looking for correction, or at least try conceal them.

עד לפני שנה או שתיים לא סבלתי מכהויות ולא ראיתי צורך בניסיון להסתירן. מה שכן ליווה אותי מגיל צעיר, אלו הנימים שמופיעים לי מתחת לעין, נימים כחולים די בולטים. בזמן האחרון הכהויות שלי החמירו ואני חייבת להיעזר בתכשירים לטיפול ולהסתרה.
Up until a year or two I wasn't suffering from under eye circles and I didn't seek hiding them. What bothered me were my under eye capillaries, pretty noticeable blue ones. Recently my under eye circles have gotten worse and I have to use different products for remedy and concealing.


יש כיום מספר תכשירים בשוק לטיפול בכהויות, ואני אתחיל מהטיפול ללא איפור. לפני כשנה גיליתי את רול הקפאין לעיניים, ומאחר ואני מפתחת אלרגיות למוצרי הפנים של גרנייה, התלהבתי לגלות שקרליין הוציאו גם רול כזה. הוא מקרר את העפעף התחתון ומבהיר מעט את הכהויות לאחר כמה דקות.
Nowadays there are  many products to treat our under eye circles, I'll start with a no-makeup treatment. A year ago I discovered the caffeine eye roll-on, and since I devloped  an alergy to Garnier's face products, I was enthusiastic to discover that Carline (an Israeli brand) launched one as well. It cools the under eye area and slightly brightens up the circles after just a few minutes.



מוצר נוסף שהוא מאסט עבורי הוא קרם עיניים. לניוואה יש קרם עיניים עם פעולה "מתקנת". עוד לא ניסיתי אותו מספיק זמן על מנת לראות את תוצאות ההבהרה כמובטח מהחברה. אבל.. הוא לא צורב לי בעין והוא מלחח כראוי את האיזור הרגיש הזה. עד כה אני מרוצה.
Another must product is an eye cream. Nivea has a "correcting" eye cream. I haven't tried it long enough to tell if it really brightens up the circles as promised. But.. It doesn't sting my eyes and it moisturises perfectly this delicate area. I'm pleased so far.


אם אתן הולכות על קונסילר - תעדיפו גוון אחד כהה יותר מגוון הפנים. אם תשתמשנה בקונסילר בצבע המייקאפ שלכן, יתכן ותיצרו גוון אפור מתחת לעיניים, במקום ליצור תיקון גוון.
If you're up to concealer, you'd prefer one tone darker than your face tone. If you'll use a concealer in the same color, you may creat a gray tone under your eyes, rather than correcting it.
קלרינס השיקו אינסטנט קונסילר, המבטיח כיסוי מלא ובמקביל הגנה והזנה, ומפחית סימני הזדקנות וקימטוטים. הקונסילר מגיע בארבעה גוונים, וקיבלתי את גוון 02 להתנסות. עד כה אני מרוצה. החברה מבטיחה כי הקונסילר מכיל קומפלקס של פיגמנטים מתקנים, מיועד להפחתת הכהויות מתחת לעיניים, מועשר בתמצית אלו ורה בשילוב תמצית קפאין ובכך מעניק לחות ומפחית נפיחות.
Clarins launched Instant Concealer, which promise a high coverage while moisturising and protecting, and reduce wrinkles and age marks.
The concealer comes in four shades, and I've got the shade 02 for experiencing. I'm pleased do far. The companu promises the concealer has a complex of correcting pigments, it's made for under eye darkness reduction, it's enriched with Aloe Vera combined with cafeine essence, by this gives moisture and reduce puffs.
כפי שניתן לראות בתמונה, הקונסילר עושה עבודה טובה בכיסוי הכהויות והוא אפילו מבהיר ומאיר את האיזור. הוא לא דביק או שומני ומתקבע די במהירות. המרקם שלו קליל ועדין ויש לו ניחוח קל. העמידות שלו התגלתה כגבוהה ביותר משאר הקונסילרים שברשותי.
As you can see on the picture below, the concealer works great in concealing the under eye circles and even brighten up the area. It's not greasy or sticky and it sets pretty quickly. It has a light texture to it and gently scented. It's durablity turned out to be the highest amongst other I've tried.



אפשרות נוספת, ומומלצת ביותר - קורקטור. אני משתמשת בקורקטור של בובי בראון בגוון Peach Bisc, שהוא גוון כתמתם עם מעט ורדרדות. הכהויות שלי כרגע הן קצת יותר סגלגלות ולכן הכתום מנטרל אותן מצויין.
לא לשכוח לפדר על מנת לקבע. אנחנו לא רוצים שהחומר יזוז לנו אחרי חצי שעה וייכנס לחריצים הקטנים..
Another recommended option is a Corrector. I'm using Bobbi Brown Corrector in Peach Bisc. My darknesses are a bit mauve so the peachy color neutralizes them perfectly.
Don't forget to powder for substance settle. We don't want it to wander around and get into those thin lines after only half an hour.


מקווה שנהניתן. 
מכירות את המוצרים? התנסיתן בהם?
איך אתן מסתירות את הסימנים השחורים מתחת לעיניים?
I hope you enjoyed.
Are you familiar with these products? Have you tried some?

אתם מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.
You are invited to follow me on the social media: 
and subscribe this blog (up the page "google friends connect"),
You can also subscribe for e-mails updates.

14 תגובות:

  1. תמיד רציתי לנסות את הקורקטור של בובי! צריכה לרכוש בהזדמנות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני כל הזמן הזה.. עד לפני חודשיים שיצא לי להגיע סופסוף לקניון רמת אביב ולהתחדש בו. הוא מצויין עבורי :)

      מחק
  2. חוץ מקרם העיניים של בובי בראון אשר בשימוש קבוע מעלים את רוב הכהויות, עדיין לא מצאתי את מוצר הפלא שיעבוד אצלי ואשאר מרוצה חחחחח תודה על האינפורמציה, אחלה תמונות להמחשה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      למזלי הכהויות שלי עדיין לא נחשבות חמורות.. כך שלפעמים המוצרים האלו בהחלט מספקים..

      מחק
  3. הרול של קרליין לא עושה לי כלום חוץ מנעים בעור...
    עושה רושם שבובי וקלרינס עושים עבודתם נאמנה.

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון זה כיף? זה גם קריר כזה ונעים ;)
      ו.. אכן אכן עושים עבודה נהדרת..

      מחק
  4. נראים מוצרים מבטיחים וטובים :) תודה על הסקירה

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן כך! :) ממש תאווה לעיניים (תרתי משמע).
      שמחה שנהנית לקרוא :)

      מחק
  5. נו סיכמנו שיש לי מספיק קונסילרים!!! עכשיו בא לי על הקלרינס הזה שלך

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מצויין! קונסילר לדעתי הוא בין מוצרי האיפור שפושט מאסט, ואי אפשר לוותר עליו! :)

      מחק
  6. אחלה פוסט! אני משתמשת בקרם עיניים של ניוואה וגם בקרם פנים ושניהם פשוט מעולים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      המוצרים של ניוואה מצויינים כולם לטעמי.

      מחק
  7. פוסט מצוין יקירתי!
    אני כבר יותר מידי זמן רוצה לנסות את הקורקטור של בובי בראון.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יפה! :)
      אז הנה הגיע הזמן לנסות אותו ;) לא תתאכזבי..

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם