יום שלישי, 8 באפריל 2014

Let the Holiday in | הביאו את החג


היי!
חג הפסח מתקרב אלינו בצעדי ענק.. אתם מוכנים כבר? הבית נקי? רשימת הקניות והמאכלים לליל הסדר מוכנה? רעיונות לעיצוב השולחן? והמתנות...?
בדרך כלל אני מחכה לרגע האחרון עם המתנות, לא יודעת מה הסיבה העיקרית לזה, אבל זה קורה לי. ואני אף פעם לא מאחרת, כך שזה ממש לא אופייני לי. אבל.. תמיד אני מוצאת ומכינה את המתנות בזמן למועד!
אספתי לפניכם כמה רעיונות למתנות לחג הפסח.


מפיץ ריח של ללין מסידרת אריגטו (Arigato). מתבסס על ניחוח סחלבים, אמבר ומנדרינה. ניחוח פרחוני מרענן ביותר, הכי מתאים לאביב שלנו. מפיץ הריח מגיע בבקבוקון של 150 מ"ל, כתום ושקוף עם פקק לבן אטום. מאוד התחברתי לעיצוב, כל כך לליני ונקי, עם נגיעת צבע בולטת.
מחיר: 110 ש"ח, כרגע בהנחה של 30% בסניפי ללין ברחבי הארץ.



בושם של ביונסה - Rise. זהו לא הבושם הראשון שלה, וכמו כל זמרת מצליחה ודיווה מוערכת, גם היא השיקה בושם עם נוכחות, אם כי פרחוני ועדין. כשפתחתי את הפקק המוזהב והרחתי את הבושם, מיד חזרתי אחורה 12 שנים לגיל 16, כשבשמים בניחוחות מתקתקים ועדינים היו שיא האופנה וכל אחת דאגה להצטייד באחד (עד שהגיע תורו של Hugo Boss Deep Red..) ניחוח נעורים, קליל, עדין, פרחוני ועם כל אלה יש בו מעט מהמסתוריות של בשמי המאסק.
מחיר השקה: 149 ש"ח ל50 מ"ל, 199 ש"ח ל100 מ"ל ברשתות הפארם.



איפור ברגע. אספתי כאן כמה מוצרים שאני מאוד אוהבת משלוש חברות שונות - סט צלליות של סקרה בגווני ירוק ואדמה, שפתון גלוס של פלורמר וגלוס של ללין. הפאלטה של סקרה מגיעה בגווני ירוק, ורוד וכחול, ומחירה בחנויות הרשת 15 ש"ח. פיגמנט שלא מבייש, מחזיקות מעמד יפה מאוד, מתאימות למתאפרות המתחילות.. לפאלטה הוספתי שפתון מבריק של פלורמר בגוון 33, גוון ורוד טבעי שמדגיש את הצבע הורוד של השפתיים. מחירו היה 19.90 ש"ח בסניף הרשת בעזריאלי. כל חודש פלורמר מחליפה את המבצעים וכל פעם פריטים אחרים נמכרים בהנחה, שווה להיכנס לבדוק. ולגימור מבריק הוספתי את הליפ גלוס של ללין בגוון Kir Royal. גוון שקוף עם פיגמנט קל של קורל. ממש קל, כמעט ולא מורגש הפיגמנט. סה"כ גלוס נחמד, לא דביק, עם ניחוח עדין והרגשה נעימה וקרירה על השפתיים. המחיר שאני שילמתי עליו היה כ-20 ש"ח, ואני לא זוכרת אם היה במבצע או לא.



סט של פופה - רביעיית צלליות ועיפרון עיניים - בגווני סגול. את הסט ניתן להשיג ברשתות הפארם, אני רכשתי בסופר פארם. הצלליות פיגמנטיות מאוד, ולא מנצנצות. העיפרון נמרח בקלות ועמיד. אמנם הוא לא בגודל מלא, אבל מכובד. ניתן להשיג במחיר מבצע של 79.90 ש"ח (מחיר מלא כ- 177 ש"ח)



צמידי גולדפילד. לפני כמה שנים הגיע הטרנד של תכשיטי גולדפילד, שזו בעצם סגסוגת של כסף בשילוב זהב ונחושת ועוד כמה מתכות. להפתעתי הרבה, הסגסוגת הזו מיטיבה עימי ולא גורמת לי לגירויים. אם לא הולכים עם הגולדפילד בצמוד לזהב צהוב, כמעט ולא ניתן להבחין בהבדל. את הצמידים שבתמונה ניתן להשיג בכמה גדלים, ובכמה דוגמאות. המבחר רחב. ישנם דוכנים פזורים בקניונים שמציעים למכירה, בדרך כלל צמיד אחד ב30 ש"ח ושניים ב50 ש"ח.



ונסיים בנשיקה. מארז נשיקות לחג, או לכל אירוע שתרצו. "נשיקה בהזמנה" מבצעים הזמנות של נשיקות מרנג, בצבעים וגדלים שונים, ועם הדפסות לבקשתכם. זהו המארז שלהם לחג הפסח. הנשיקות קורצות למראה, טעימות, ונשמרות טריות לאורך זמן. לדף הפייסבוק של "נשיקה בהזמנה" לחצו כאן
אתם מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.

אז מה איתכם, מוכנים לחג מבחינת המתנות?
שתפו בתגובות מהן המתנות שלכם לחג מושלם.



10 תגובות:

  1. רק לי הפלטה של סקרה מזכירה פלטות משנות ה-80???

    השבמחק
    תשובות
    1. בגוונים כן :) אבל זה גוונים נייטראלים בחלקה ;)

      מחק
  2. מצטרפת לביבי בנוגע לפלטה, אבל הרעיונות שלך מקסימים והצילומים מתוקים!

    השבמחק
    תשובות
    1. המטרה היתה שאם יש לך טינאייג' גירל במשפחה אז זה יכול להיות רעיון נחמד :) ותודה :)

      מחק
  3. מפיץ ריח לבית ב110 ש"ח ?! מישהו בללין השתגע. עם אהבתי למוצרי החברה זה נראה לי טיפה מוגזם...
    הצמידים ממש יפים... והנשיקות נראות כ"כ מתוקות!!! לגמרי מתנה שהייתי שמחה לקבל.

    השבמחק
    תשובות
    1. בדרך כלל מפיצי הריח יקרים.. גם בסבון.. אני חושבת שזה בגלל העיצוב והניחוח ה...מיוחד...
      תודה רבה! :) חג שמח!

      מחק
  4. אני לא אתנגד לקבל את הכל :)

    השבמחק
  5. הפלטה של פופה מקסימה!
    אבל אני בשמחה הייתי מאמצת את הנשיקות:P

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם