יום ראשון, 20 באפריל 2014

My collection | האוסף שלי


היייי! חג שמח!
במסגרת שיתוף פעולה בין מספר בלוגריות בארץ, הוחלט על נושא משותף לפוסט - אוספים.
באופן מפתיע אני לא אכתוב על אוסף האיפור שלי, או אוסף הלקים שלי, אלא אני רוצה לחלוק איתכם אהבה אחרת שלי, ואולי ציינתי אותה בסירטון ביוטיוב.. ספרים!

מכירים את בל של דיסני? או רורי גילמור? אז כזה, רק קצת פחות. בל בעצם התחילה את כל זה, אבל האוסף שלי התחיל בעירך בתקופה ששודרה "בנות גילמור" בכבלים (כן, לפני יס והוט). אז אמנם אין לי מגירה מתחת למיטה מלאה בספרים, אבל יש לי בסלון שני מדפים מכובדים.



אני פחות טיפוס של רומנים, ומעדיפה מתח ומדע בדיוני. תנו לי חקירות רצח, היעלמויות, התחזויות, יצורים לא מהעולם הזה - ואני מסודרת. אני גם אוהבת ספרות קלילה יותר כמו אילן הייטנר שלנו ולורן וייסבר (מחברת "השטן לובשת פראדה"), כי צריך גיוון ;)
לרגל פוסט זה, החלטתי ליצור כמה עיצובי ציפורניים, ארבעה במספר. תצליחו לנחש באיזה ספר מדובר?



*** 

 *** 

 *** 

מקווה שנהניתם מהפוסט. 
מהו הז'אנר האהוב עליכם בספרים? 
שתפו אותי בתגובות.

אתם מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.


16 תגובות:

  1. איזה פוסט יצירתי! אהבתי!
    והספריה שלכם ממש חמודה :)

    השבמחק
  2. מרחוק אני מזהה את הרלן קובן ואת הסדרה של אנשי הקש ;) לגמרי חולקת איתך את האהבה לספרים, חבל שאין מספיק שעות ביממה בשביל לקרוא קצת יותר :(

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף! :)
      ו.. נכון.. מסכימה איתך לגמרי בעניין הזה..

      מחק
  3. איזו ספריה מסודרת ויפה! אצלי הכל מבולגן בערימות וחצי מהזמן אין לי מושג איך למצוא ספר מסוים שאני יודעת שיש לי אותו אבל אין לי מושג איפה הוא מונח...
    אהבתי את הרעיון של השילוב בין ניילארט לספרים. אחלה השראה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      כזו אני, חולת סדר וניקיון.. ממש או-סי-די. לפחות לא מסודר אצלי בסדר אלפביתי ;)

      מחק
  4. ממש אהבתי את זה שלקחת את הפוסט דווקא לכיוון של ספרים :)
    אני חולקת איתך את האהבה לספרי מתח וגם לספרות הקלילה (למרות שאת כל מי שנחשב לא כל כל אהבתי... את השטן לובשת פרדה אהבתי הרבה יותר)
    אין כמו להישאב לתוך ספר עם עלילה מושלמת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף!
      ו - וואי לגמרי מסכימה איתך! :) ספר מומלץ שהוא דווקא מתוך האוסף של אמא שלי, הוא "היורשת מדלהי" של מחבר נער החידות מבובמיי. תענוג צרוף!
      (וגם אני אהבתי את השטן לובשת פראדה... וקראתי אותו אחרי שראיתי את הסרט.. מודה.. ואהבתי הרבה יותר את הספר.. כמובן!)

      מחק
  5. אחלה מקור להשראה!!!! אהבתי! :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :) שמחה לראות אותך כאן ;)

      מחק
  6. אני אוהבת את הסדר שבעמדה וסביבה!
    האמת שגם לי יש אוסף ספרים מכובד (אבל מבולגן) ואני ממש מחכה ליום שיהיה לי זמן לקרוא שוב

    השבמחק
    תשובות
    1. אוו תודה רבה :) סוג של OCD...
      אני גם מחכה בשבילך ליום שיהיה לך זמן לקרוא ;)

      מחק
  7. איזה פוסט יצירתי ונהדר!
    ממש אהבתי את המניקור בהשראת עשן ומראות ובכלל את הסדר המופתי בביתך :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      כן הסדר שלי זה OCD קל.. אבל אני בסדר ;)
      תודה רבה, גם אני אהבתי איך שהמניקור הזה יצא!

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם