יום חמישי, 3 באפריל 2014

Spring Mint | מנטה אביבית

היי לכולם!
לפני כמה זמן העליתי סירטון, בו הדרכתי מראה איפור אביבי עם גווני מנטה. אציין שאת הסירטון נאלצתי לצלם פעמיים, מאחר והפעם הראשונה היתה בתאורה מלאכותית ולא ראו את מלוא היופי של הצללית והסומק. 
בפוסט הזה תראו את המוצרים הבולטים בהם השתמשתי ליצירת המראה.




להכנת העור לבסיס, השתמשתי בפריימר של רבלון Photoready Perfecting Primer המיועד להחליק את העור ולהקטין את הופעת הנקבוביות הפעורות. עושה עבודה נחמדה, ומחזיר מעמד לאורך כל שעות יום העבודה. לא אהבתי בו את הריח, מוצרים כאלה אני מעדיפה ללא ניחוח, והכמות שיוצאת לעיתים גדולה מידי, מאחר ומדובר במשאבה.

סט נסיעות מבית סופט טאץ' - אייליינר ומסקרה. מארזים מוקטנים של מסקרה שחורה ואייליינר נוזלי שחור נחוצים כמעט בכל תיק איפור. מה קורה עם האייליינר קצת נמרח במהלך היום כי, אולי התרגשת יותר מידי ודמעת? או אם העיניים שלך דומעות בגלל מזג האוויר המשוגע? ואם שכחת לשים מסקרה בסוף האיפור, כי ממש מיהרת כבר לצאת מהבית? 

המכחול של האייליינר הוא בגודל בינוני וגמיש מאוד. בדרך כלל אני משתמשת באייליינר טוש, בו המכחול קצת יותר קשיח ויותר נוח לי להנחה. אבל עם האייליינר הזה הפעולה היתה ממש קלה, כי הוא ממש גולש על העפעף בהתאם לתנועת היד שלי. גימור מבריק ואטום בדיוק כמו שאני אוהבת באייליינר נוזלי.
המסקרה עם מברשת דקה יחסית והפורמולה דלילה. אך לאחר מספר שימושים, והכנסת אוויר למסקרה, הפורמולה התייצבה מעט וכעת המסקרה גם מעבה מעט את הריסים, יוצרת מראה עדין וריסים מופרדות, בלי הרבה חומר.
ניתן להשיג ברשתות הפארם בעלות של 30 ש"ח לכל פריט.


אה.. הצללית החדשה לבית פלורמר! צללית טרה קוטה דואוכרומטית, המגיעה במבחר של 12 גוונים (!) ובכמות ענקית. עמידה גם ללא פריימר על העפעפים, בולטת יותר עם בסיס מתחתיה - אני השתמשתי בבסיס בהיר, לא ניסיתי עדיין עם בסיס קרמי שחור. אני אוהבת את אופן המריחה שלה, את הגוון המתקבל מבלי להתאמץ הרבה ואת העמידות שלה על העפעפים שלי.
ניתן להשיג בחנות המותג בעזריאלי ת"א, וכנראה שבקרוב גם בקריון עופר בקרית ביאליק, בעלות של 55 ש"ח.


דואו סומק של פלורמר המכיל סומק שימרי עדין בגוון אפרסקי חי, והיילייטר עם תת גוון צהוב הנטמע בצורה מושלמת בעור. הסומק מאוד מזכיר לי את swiss dot של דה באלם שיש ברשותי, השימר כמעט ולא נראה, וזה פלוס מבחינתי, כי אני לא חובבת סמקים שימריים, והוא נשאר עמיד לאורך כל שעות יום העבודה. ההיילייטר קצת פחות עמיד עליי (לעומת המרי-לו מנייזר של דה באלם), ועל אחותי גם הוא מחזיק יום עבודה שלם. בסך הכל מוצר מעולה עם עמידות נראית לעין ופיגמנט עשיר.


שפתון דילקס קשמיר של פלורמר באריזה מוזהבת ויפהפיה בגוון 34 - קורל ורדרד מאט. מאוד מאוד מזכיר את השפתון של רימל מסדרת קייט מוס בגוון 16 (שאני מאוד מאוד אוהבת). גם הוא, כמו השפתון של רימל, מבליט סדקים ויובש בשפתיים, ולא מומלץ לסובלות שבינינו. גוון חי ובולט, עמיד בקפה ונשנושים, ולאחר חידוש שורד גם ארוחת צהרים. הוא רק צריך להתקבע ;)

אתם מוזמנים לעקוב אחריי ביוטיוב:
בת-חן מאיטק גוארון
Mary Jennifer
וברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל. 

*הצללית של פלורמר והסט של סוט טאץ' התקבלו מהחברות.



12 תגובות:

  1. אם עד עכשיו התחשק לי שיפתחו באזור שלי פלורמר אז עכשיו בכלל אני לא יכולה כבר לחכות ;)
    מראה אביבי יפייפה, הגוון הזה מחמיא לך והמראה עושה חשק לאביב.
    3>

    http://piece-of-air.blogspot.co.il/
    https://www.facebook.com/pieceofair

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירה :)
      פלורמר היא בהחלט החנויות השוות ביקור. יש שם כל הזמן מבצעים על פריטים שונים ויש שם מבחר מרשים של כל מה שאנחנו אוהבות ;)
      איזה כיף שהאביב כבר כאן ואפשר להתעטף בגווני מנטה וקורל ;)

      מחק
  2. פוסט מעולה! אהבתי את הלוק שיצרת עם המוצרים הללו, והסרטון הדרכה ממש מקסים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      מנטה זהו אחד הצבעים האהובים עליי באיפור עיניים :)

      מחק
  3. אני תמיד אוהבת איפורים בצבעי מנטה! חמוד ביותר!

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון?? גם אני!
      תודה יקירה :)

      מחק
  4. מראה מעולה הכל, מנטה זה מרענן בכל המובנים! אהבתי מאד את הסקירה .

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה לאב :)
      גוון המנטה תמיד הולך באביב ובקיץ! :) anywhere!

      מחק
  5. המדריך מקסים :) ואת הפריימר הזה של רבלון טרם ניסיתי ועשית לי חשק לנסות (יש לי fetish קטן לפריימרים)
    חג שמח אהובה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יפתי :) כן הופתעתי לטובה מהפריימר. מומלץ!

      מחק
  6. הגוונים מקסימיםן! אני סקרנית לגבי הפריימר של רבלון ולנסות את השפתון עליי, הצבע שלו מקסים

    השבמחק
    תשובות
    1. גווני האביב הם לטעמי הגוונים הכי יפים ;) אחרי שתנסי את הפריימר שתפי בחוות דעתך, מעניין כי לא שמעתי הרבה שניסו אותו... והשפתון.. אחחחח :)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם