יום שבת, 10 במאי 2014

TMI Tag | טאג "יותר מידי אינפורמציה"


היי!
כבר הרבה זמן שהטאג הזה מסתובב ברשת, אם ביוטיוב או בבלוגספירה, ויצא שטוייגתי אצל מיס גליטרס היקרה.
אז מה זה בעצם TMI? ראשי תיבות של Too Much Information, שזה יותר מידי אינפורמציה. 
באמצעות השאלות הבאות תכירו אותי יותר טוב.

1. מה את לובשת? פיג'מה מ"דונה ויקטוריה" בצבע ורוד עם כבשה חמודה על החולצה. בכל זאת יום שבת היום..
2. היית פעם מאוהבת? בעבר הייתי מתאהבת בקלות, ומאז היתה פעם אחת רצינית, בצבא.. ואני איתו עד היום. שמונה שנים אומרות הרבה.



3. היתה לך פעם פרידה נוראית? פעם, מזמן, ממש לפני הצבא.
4. מה הגובה שלך? 1.58 מ' שלמים!
5. כמה את שוקלת? seriously?!
6. קעקועים? פירסינג? קעקוע אחד של פרפר בשכם הימנית. 3 חורים יתומים באוזניים.
7. OTP (הזוג האהוב עליי בפאנדומים)? אני חייבת לציין שאני אוהבת סירטי קיטש, ועל כן אני בוחרת באל וודס ואמט (מ"לא רק בלונדינית").
8. תכנית אהובה? תמיד היתה ולנצח תישאר - "חברים". כמובן שיש גם את סיינפלד, אחת שיודעת, שובר שורות, שקרניות קטנות, המפץ הגדול, סקס והעיר הגדולה ועוד אחרות.
9. להקה אהובה? יש לי שתיים, טייק ד'את.. וגאנס אנד רוזס. לא קשור, אני יודעת.
10. משהו שאני מתגעגעת אליו? תאילנד!
11.שיר אהוב? sweet child o' mine של גאנס (כמובן!), ובעברית "גיטרה וכינור" של אריק איינשטיין ז"ל ושלום חנוך.
12. בת כמה את? 28 וחצי.
13. איזה מזל את? קשת. לא רואים את היצירתיות נשפכת? ;)
14. ציטוט אהוב? הרשו לי להציג אותו בתמונה:



15. שחקן אהוב? ליאונרדו די קפריו, טום קרוז ורוברט דאוני ג'וניור.
16. צבע אהוב? ורוד (דה!) ולפעמים קצת גם כחול רויאל.
17. מוזיקה רועשת או שקטה? בדרך כלל שקטה, אבל בדרך לעבודה - עדיף שתהיה רועשת שאני לא אשמע את החפירות בתח"צ.
18. לאן את הולכת כשאת עצובה? למיטה, להתחפר בכריות ובשמיכה..
19. כמה זמן לוקח לך להתקלח? בעירך 15 דקות.
20. כמה זמן לוקח לך להתארגן בבוקר? 40 דקות, וזה ללא הקפה, אותו אני שותה בעבודה.
21. האם אי פעם היית מעורבת בקטטה? לצערי כן, בכיתה ז'.. היתה אחת שנטפלה אליי ללא סיבה, ובהפסקה אחת כלשהי היא התנפלה עליי. לזכותי יאמר שאני לא לקחתי חלק בקטטה, אלא ניסיתי לסיים אותה.
22. Turn On (דברים שאת אוהבת בבן זוג)? חוש הומור, הקשבה, הבנה, אמביציה.
23. Turn Off (דברים שאת לא אוהבת בבן זוג)? קמצנות, קנאה, תחרותיות.
24. למה הצטרפת לבלוגספירה? בעבר היה לי בלוג בתפוז שדעך ונמוג לו. הרגשתי שיש לי הרבה מידע לחלוק, אז פתחתי בלוג ביוטי, אך הוא גם עוסק בפאן הלייפסטייל.
25. פחדים? גבהים, ג'וקים, מים עמוקים שאני לא רואה את הקרקעית.
26. הדבר האחרון שגרם לך לבכות? אני עוברת תקופה לא קלה כרגע, לכן אני גם מאוד רגישה. לא ארחיב מעבר לכך.
27. הפעם האחרונה שאמרת למישהו שאת אוהבת אותו? לבעלי, כל יום.
28. המשמעות של שם הבלוג שלך? מרי ג'ניפר. שם במה שמלווה אותי מאז התיכון. זהו בעצם שילוב של שני שמות שאני אוהבת (בצירוף שם המשפחה הקודם של ויקטוריה בקהאם, רול מודל..).
29. הספר האחרון שקראת? כרגע אני באמצע הספר "הפירמידה" מאת הנינג מנקל. הספר האחרון שסיימתי הוא "היורשת מדלהי" מאת ויקאס סוורופ.
30. התוכנית האחרונה שצפית בה? שובר שורות. שששש עוד לא סיימתי את העונה החמישית!
31. הבן אדם האחרון שדיברת איתו? גיסי, היום בארוחת הצהריים.. מוציאה מהשאלה את בעלי, אחרי הכל הא גר איתי באותו בית.. אני מדברת איתו כל היום!
32. מערכת היחסים ביניך לבין הבן אדם האחרון שסימסת לו? אם לא מדברים על וואטסאפ (ההורים שלי) או צ'ט בפייסבוק (אפרת, חברתי הטובה והמוכשרת), אז עם חברתי הטובה השנייה, דנית.
33. מאכלים אהובים? פיצה, במיה, שוקולד וקרמבו.
34. משקה אהוב? שייק פירות בנוסח תאילנד.. מלון, מנגו, בננה ודראגון פרוט.
35. מקומות שאת רוצה לבקר בהם? לונדון, ארצות הברית ואוסטרליה.
36. המקום האחרון שהיית בו? היום, לאנץ' ב- BBB.
37. יש לך "קראש"? אם מדובר על קנדי, אז לא. אם לא מדובר על קנדי.. אז כרגע זה אדם לוין.
38. הפעם האחרונה שנישקת מישהו? בעלי, היום בבוקר.
39. הפעם האחרונה שנעלבת ממשהו? היום בבוקר מישהי מחו"ל כתבה לי תגובה על תמונה באינסטגרם, שטייגתי #nailru והיא כתבה לי בתקיפות שהטאג הזה מיועד רק לבלוגריות מרוסיה. WTF?
40. הטעם האהוב עלייך בממתקים? שוקולד, וניל ושקדים (טעם שקדים.. כמו מקרונים.. לא שקדים קצוצים!)
41. באילו כלי נגינה את מנגנת? יש לי גיטרה בבית של ההורים, חוץ מsmoke on the water וקצת nothing else matters אני לא יודעת כלום..
42. תכשיט אהוב? טבעת הנישואים שלי, הצמיד המרוקאי שלי והשעון של מייקל קורס.
43. הספורט האחרון שעשית? הליכה לאיזור התעשייה ("הרובע") וחזרה.. הזכרתי לאנץ', נכון?
44. השיר האחרון ששרת? "זה הכל בשבילך".. רק כי זה עכשיו ברשימת השמעה שלי ביוטיוב.
45. יש לך אוסף מיוחד? יש לי כמה אוספים, ממה תרצו להתחיל? לקים, ליפגלוסים, פיג'מות, פיות, ספרים, בובות פרווה של ניקי, בבה הכבשה בכמה גדלים וצבעים..
46. משפט פתיחה אהוב? מכיר את דף לפארד? לא? ביי.
47. האם השתמשת בו אי פעם? לא.
48. הפעם האחרונה שיצאת לבלות עם מישהו? ערב יום העצמאות יצאנו לבאר "הפוקנה" בראשל"צ עם עוד שני זוגות חברים. הערב נגמר בחדר המדרגות כשכולם מחכים שבת-חן היקרה תועיל בטובה להגיע עם המפתח לבית.



49. מי צריכה לענות על השאלות האלו? יובל ששון, ipuro mania, אל מיידן ו- edenable.
50. שאלה לבחירת הקהל! תשאלו בתגובות מה שבא לכן ואני אענה.


28 תגובות:

  1. איזה כיף לקרוא, נעים להכיר אותך עוד יותר!

    השבמחק
    תשובות
    1. נעים להכיר גם אותך מיה ;) בדיוק סיימתי לקרוא את שלך!

      מחק
  2. סליחה אבל צ׳ט של פייסבוק נחשב ביותר!
    והסיומת ru אומרת רוסיה כמו ש il זה ישראל ואמור לסמן שייכות אבל.. לא שזה צריך להיות כזה דרמטי ולנזוף בך :/

    השבמחק
    תשובות
    1. אם הוא לא היה נחשב לא הייתי מציינת אותו! :P
      חחח אני יודעת, מ'כפת לי, זה דרך להגדיל חשיפת-אינסטגרם... מה היא נדחפת בכלל?
      :P

      מחק
  3. ישש איזה כיף שתוייגתי!
    הציטוט על החד-קרן הרג אותי!!
    ושמחתי מאוד להכיר אותך יותר לעומק, איזה כיף!

    השבמחק
    תשובות
    1. עכשיו את חייבת לנו פוסט ;)
      אחד הציטוטים החזקים! :)

      מחק
  4. יואווו קראתי את התגובה של הבחורה באינסטוש באמת לא הבנתי למה היה לה כל כך חשוב להעיר על זה... כאילו מי מינה אותה מנהלת הטאג??!??!
    גם אני בעלת קעקוע פרפר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון?!?!?!?
      אחותי הפרפרית!! :)

      מחק
  5. אה ואת חייבת לראות את הפארודיה שפירסמתי אתמול בפייס על שובר שורות!! פיפי!!

    השבמחק
    תשובות
    1. יואוווו גדווולל!!! אהבתי את הסוף!!

      מחק
  6. נעים להכיר! הייתי בטוחה שאת מקסימום בת 24! אני רק התחלתי אתמול בלילה את עונה חמש....ההורים שלי עקפו אותי וכל הזמן זורקים לי ספויילרים! :(

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק סיימתי לקרוא את שלך! הדימיון בינינו.. פשוט.. :)
      כן, כן, אני שומעת את זה הרבה (לגבי הגיל..) ;)
      וגם לי, בעבודה, כל הזמן זורקים ספויילרים.. עוד 6 פרקים ואני מסיימת את הסידרה!

      מחק
  7. אני עדיין מנסה לפענח את הקשר בין Take that ו-Guns... תהרגי אותי...
    שאלה - אם היית חיה, איזו היית?

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחחח קורעת! :) אמרתי - אין קשר. טייק דאת' היו אהבת הילדות שלי, ולאחר כמה שנים גיליתי את גאנס, ומאז לא היה מקום ללהקה נוספת! :)
      אה... כנראה שהייתי יוניקורן.. אה חד קרן.. אבל בבעולם האמיתי? - חיפושית, כי היא קטנה כזאת וחמודה!

      מחק
  8. יו, ראיתי את התגובה של הבחורה באינסטוש ורציתי להכניס לה כאפה וירטואלית!
    לא שווה את העלבון/עצבים, אחותי הקשתית ;)
    נהנתי מאוד מהצצות קטנות לחייך, והרגת אותי עם טייק ד'את. כה ישן :)

    השבמחק
    תשובות
    1. Same back at you my dear friend! :)
      תודה רבה! :)
      ו.. כן.. טייק ד'את.. אכן ישן.. אבל ילדות זו ילדות, הלא כן?

      מחק
  9. מתה על הטאג הזה! את מתוקה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!! :)
      גם אני מאוד נהנית מהטאג הזה!

      מחק
  10. את מתוקה ומקסימה!
    גם אני משתמשת בטאג הזה בלי בושה, ומלא רוסיות עושות לי לייק חחחח

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      אני יודעת.. ממך לקחתי את הטאג הזה ;)
      הזוי משהו..

      מחק
  11. הרגת אותי עם הציטוט ומאוד נהניתי מהפוסט! הנה השאלה שלי והיא יותר קשה ממה שנדמה: כמה כסף היית מסוגלת לבזבז תוך 24 שעות ומה היית קונה? (אסור לתת תרומות או מתנות)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! ראיתי שגם את תוייגת ואני אשמח לקרוא את שלך כשתהיי בmood ;)
      התשובה לשאלה שלך בנוייה בעיקר על תת שאלה.. האם לא היתה לי הגבלה? במידה ואין לי הגבלה אני צאמינה שאני יכולה להגיע גם ל7000 שקל.. יש תיק של פראדה שראיתי ברומא והייתי מתה שיהינ לי אותו.. בעיקר כי אני אוהבת את המותג.. ואז סביר להניח גם משקפי שמש של הבראנד הזה. כל היתר היה יוצא על כמה בגדים.. אולי שתי זוגות נעליים (כי אני מסוגלת..) והשאר לאיפור..
      בעולם מציאותי.. כשאני הולכת לשופינג בידיעה.. אני משתדלת לא לעבור את ה1500 כולל לאנץ' וכל הנ"ל בסעיף הקודם.. ;)

      מחק
  12. בעברי הרחוק גם אני אהבתי את טייק דאת! ועדיין אוהבת את גאנז! ומאחלת לך שהתקופה הלא נעימה תעבור במהרה, מחבקת ומחזקת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני עדיין אוהבת את שניהם!
      ותודה רבה יקירתי :)

      מחק
  13. איזו חמודה את! נהניתי לקרוא ולהכיר. התמונה שמחכים לך בחדר המדרגות מגניבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      הייתי חייבת לצלם את השוט הזה! זה פשוט התבקש ;)

      מחק
  14. נעים להכיר! שמחה להצהיר גם אני על חיבתי הרבה לטעם השקדים (מרצפין!).
    את מקסימה

    השבמחק
    תשובות
    1. כן.. מרציפן... אני יודעת שהרבה לא אוהבים (ביניהם בעלי..) אבל אני גדלתי במשפחה שמטורפת על זה :)
      תודה יקירתי! מהיכרותי.. גם את!

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם