יום ראשון, 29 ביוני 2014

אתר bela - חווית קניות אחרת




היי לכולם!
מקווה שעבר עליכם סופ"ש מהנה למרות עומס החום הכבד, אני ביליתי אצל הוריי בצפון ובשהות ממושכת במיזוג!
לאחרונה גיליתי שאני ממש לא אוהבת לצאת מהבית. משום מה אני כרגע נשמעת כמו ברנדט פוקס מהספר "איפה את ברנדט" של מריה סמפל. אבל לא, לא לכך הכוונה. גיליתי שאני ממש לא אוהבת לצאת מהבית עבור קניות! הרבה יותר מהיר, קל ונוח להזמין מהאינטרנט. אם אתם צופים בערוץ היוטיוב שלי, בוודאי שמתם לב שלא מזמן העליתי סירטון רכישות מהאינטרנט, שלישי במספר (!). אני אוהבת את ההזמנה מהאינטרנט, זוהי חווית קניה אחרת לגמרי.



נניח ונתקעתם ביום שרבי שכזה, ללא מגבונים לחים, בדיוק נגמרה לכן המסקרה, נזכרתן ששכחתן לקנות צבע לשיער, או שסתם יצא איזה שפתון חדש ובא לכן לרכוש אותו אחרי כל ההמלצות ברשת.. אבל חם מאוד, נכון? אני רוצה להכיר לכם אתר פארם ישראלי, "בלה". באתר בלה, תוכלו לבצע קניות פארם, ממש כמו בניו פארם או בסופר פארם, מבלי לצאת מהבית. אם יש לכם שאלה, או שאתם לא מסתדרים עם האתר, יחכה לכם צ'ט אונליין עם נציגת שירות הלקוחות האדיבה, אמיתית ולא וירטואלית.



השבוע ביצעתי את ההזמנה הראשונה שלי מהאתר bela.co.il ונהניתי ממנה. האתר מאוד ידידותי למשתמש, מחולק לקטגוריות ראשיות ותתי קטגוריות. בכל תת קטגוריה יש אפשרות למיין את המוצרים, לפי מותג, לפי סוג עור, לפי מחיר ועוד. הניווט באתר נוח מאוד, יש אפשרות גם לחיפוש חופשי בראש העמוד. אך לא רק קוסמטיקה תמצאו בו, ניתן לרכוש גם מוצרי בית מרקחת, טבע, היגיינה ואפילו אקססוריז! התלבטתי רבות ולבסוף החלטתי שגם באינטרנט, אני אקנה רק מה שאני צריכה. אז מצאתי לעצמי את המגבונים הלחים של האגיס, מסקרת "Falsies" של מייבילין שאני כ"כ אוהבת, וג'ל לגבות של מייבילין (בהמלצתה של השפנפנה).





לקח לי יומיים לסגור את ההזמנה מאחר והתלבטתי על מוצרים נוספים, לבסוף ויתרתי. ברגע שסיימתם להרכיב סל אתם יכולים להתקדם הלאה למילוי הפרטים למשלוח, טלפון והערות לשליח. בסוף מילוי הפרטים תוכלו לבחור באחת מאפשרויות התשלום: פייפאל, תשלום בכרטיס אשראי, תשלום טלפוני בכרטיס אשראי. אופציות תשלום נוחות ביותר. לי אישית היתה בעיה קלה עם המשך ההזמנה, ובשלב זה פניתי לצ'ט בצד שמאל של המסך. נעניתי על כל שאלה, ועל כל תהייה, וכך השלמתי את ההזמנה.



המשלוח מגיע עד שני ימי עסקים עם שליח עד הבית, בעלות של 19 ש"ח, אם הקנייה היא מעל 250 ש"ח המשלוח הוא חינם. כדאי להריח את האריזה כשפותחים אותה, תופתעו לגלות את הניחוח הנעים שעולה ממנה.
עם כל רכישה, צוות "בלה" מצרף דוגמיות, ואנחנו הרי אוהבות דוגמיות :) אני קיבלתי דוגמית של שמפו ומסיכה של PHYTO הצרפתים.
פלוס נוסף באתר "בלה" - ניתן לקרוא חוות דעת על מוצרים, שגולשות כתבו. זה מאפשר לנו להכיר את המוצרים טוב יותר לפני שאנו רוכשות אותם. ממש כמו לקבל המלצה בחנות הפארם, ללא ההצקות של הדיילות!

האם התנסיתם כבר ברכישה באתר?תספרו לי על חווית הקניה שלכן!


7 תגובות:

  1. תשובות
    1. מגבונים של האגיס ;) מסקרה לגבות של מייבילין בגוון מדיום בראון ומסקרת falsies של מייבילין ;)

      מחק
  2. אין סקירה של המוצרים שהזמנת ?

    השבמחק
    תשובות
    1. סקירה על הfalsies כבר עלתה בעבר.. סקירה על המסקרה לגבות תעלה בקרוב ;)

      מחק
  3. נשמע נחמד, טוב לראות אלטרנטיבה מהארץ
    אשמח לראות מה הזמנת

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון כיף? :)
      הזמנתי מגבונים (לא הכי מעניין..) מסקרה falsies שסקרתי בעבר ואני מתה עליה ומסקרה לגבות של מייבילין. סקירה עליה תעלה בקרוב..

      מחק
  4. bela אתר נחמד מאוד.
    גם לי היתה בו חוויית הזמנה חיובית (מזמן), אבל מאז לא הזמנתי שוב.

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם