יום שישי, 6 ביוני 2014

May Favorites | מועדפי מאי 2014


היי חברות וחברים!
בלי לשים לב אני ככה מדלגת לי לחודש יוני. האוויר נהיה חמים יותר והלילות קלילים, הבגדים מתקצרים ומתדקקים, והסנדלים יוצאות החוצה לנשום אוויר. גם הפדיקור לא איחר לבוא, והבושם האהוב של ויקטוריה בקהאם. אז מה היה לנו החודש?




אני אתחיל בתגלית מדהימה. מייקאפ מינרלי, קליל, בעל כיסוי בינוני הניתן לבנייה, עמיד לשעות רבות גם ללא פריימר (רק מעל קרם לחות) ומיותר לציין - שאינו סתום את הנקבוביות! הרשו לי להכיר לכם את המייקאפ של ברמינרלס (bareMinerals). הגוון שלי הוא light W15 שהוא בהיר צהבהב. בדיוק הצבע שלי. יש ברשותי את ה"אורגינל", עם SPF15 אבל לא מתיימר להיות סופר מאט, למרות שהוא באמת סופר מאט. מדובר במייקאפ המגיע בצורת אבקה קלילה, בתוך מיכל פלסטיק עם מכסה פנימי מסתובב. נוח מאוד לנשיאה בתיק האיפור, מאחר ואין חשש שיתפורר ויתפזר מחוץ למיכל. אני אוהבת להניח אותו עם מברשת expert face brush של ריל טכניקס (ניתן לקרוא עליה בהרחבה כאן).
את המייקאפ ניתן להזמין באתר Lookfantastic.com, מחירו 19.8 פאונד לפני מבצעים. שווה להירשם יש מדי פעם מבצעים של 25% הנחה.



הפילינג הבא הוא אינו פילינג מלח, כי אם פילינג סוכר של חברת ללין, בניחוח יוגורט תאנה. בעבר כבר ציינתי כמה שאני אוהבת את הניחוח של הסדרה הזאת ואת המוצרים שלה. הפילינג הזה פשוט קסום. הוא נעים על הגוף, מתמוסס בקלות ומשאיר את העור לח ורענן. הוא לא "שורט" את העור והוא מרגיש כמו קטיפה. אני אוהבת להתפנק בו בעיקר בסופי שבוע.
מחירו ברשת ללין 80 שקלים לפני מבצעים ואני תמיד קונה במבצעים.



בגיזרת העיניים החודש יש לי שני מועדפים. אתחיל עם האייליינר הנוזלי של ספורה, בצבע שחור. נרכש בטיול לרודוס בחגי תשרי השנה ונפתח רק לפני כחודש וחצי. הוא די מדוייק, אם כי המברשת שלו גמישה מידי. שחור משחור, מתייבש בגימור מבריק, אך לא מבריק מידי, ועמיד לשעות רבות. בשילוב עם האייליינר הזה, מעגל הריסים של שו אומרה (shu uemura) מקבל מקום של כבוד. אני, שלא הייתי מעגלת ריסים, בחודש האחרון לא יכולה לוותר על הטקס הזה כל בוקר, או כל פעם שאני מתאפרת! הוא נוח, קל לשימוש, מעגל את הריסים מצויין ונותן להן מראה פנומנלי.
את מעגל הריסים ניתן לרכוש ב"תותית" (strawberryNet) בעלות של 79.5 ש"ח.



את הגלוס הזה של פופה - Shiny Lip Fluid, גיליתי מחדש, רכשתי אותו לפני כשלושה חודשים ופחות השתמשתי בו. החלו הטמפרטורות לעלות, ו-הופ, הגלוסים ביצבצו להם החוצה, והחליפו את שפתוני המאט הכבדים שלי. גוון מספר 004 הוא ורוד עתיק, גוון עשיר מאוד על השפתיים ומבריק ביותר. משלים כל מראה איפור וגורף מחמאות כל פעם מחדש. אני לא זוכרת את מחירו, אבל חפשו אותו במבצעים בפארם האהוב עליכם.

מקווה שנהניתם לקרוא על המוצרים המועדפים עליי בחודש מאי 2014.
האם התנסיתם באחד או יותר מהמוצרים בפוסט? 
אשמח לקרוא את חוות דעתכם.

14 תגובות:

  1. איך אין לי עדיין את הפילינג הזה??? היוגורט תאנה הוא הריח האהוב עליי של ללין! בהחלט הכי מוצלח שלהם!

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת איך אין לך עדיין?? :) מומלץ ביותר!

      מחק
  2. טרם ניסיתי פילינג סוכר.. נשמע מעניין. אני אוהבת את גרסת המלח שלא נמסה ומקרצפת כל פיסת לכלוך מהעור...

    השבמחק
    תשובות
    1. גם הסוכר מקרצף את העור ופחות שורט אותו.. מומלץ. הוא מגניב בהחלט! :)

      מחק
  3. אווו הפילינג סוכר נשמע מושי מושלם! אני אוהבת את המרקם של סוכר, רך ונעים.

    השבמחק
  4. פילינג בניחוח יוגורט תאנה נשמע כמו משהו שאני חייבת לנסות :)
    המעגל של שו אמורה הפך גם אצלי לפריט חובה.
    והצילומים מקסימים מארי ג'יין יקרה <3

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי המתוקתקת ♡

      מחק
  5. פוסט כיפי כמו תמיד :)

    השבמחק
  6. וואו עשית לי חשק מטורף לגלוס, בדיוק בגוון שתפור עליי - ורוד עתיק. מקווה שאמצא אותו בפארם :) פוסט נהדר!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף! גלוסים זה הכי קיץ! תהני :)

      מחק
  7. וואי בא לי פילינג מינרלי... נקרא כיף.
    הגלוס נשמע יאמי, אבל אני פחות מתחברת לגלוסים

    השבמחק
    תשובות
    1. פילינג מינרלי זה באמת כיף :)
      ולגבי הגלוסים, הכי הולך בקיץ! אבל אם את לא מתחברת, אז בהחלט לוותר ;)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם