יום שבת, 21 ביוני 2014

Summer Freshness | רעננות קייצית - חלק ראשון


היי לכולם!
כמעט ולא הספקנו להינות מהאביב הישראלי, וכבר הגיע אלינו הקיץ.. חודש וחצי אביב זה לא מספיק! 
את תחילת הקיץ חגגתי בנופש קצרצר בחו"ל, בכריתים, עם וירוס. לא התענוג הכי גדול, אבל ברגע שקצת התאוששתי, יצאתי לטייל ולצלם קצת ולהינות מהאווירה. לצערי אני עדיין מחלימה מהוירוס, אך אתם עומדים בפני סידרת פוסטים של מוצרים שיעשו לכם טוב הקיץ הזה. הפוסט הראשון בסדרה מדבר על פילינגים שונים לגוף.



הפילינגים ה"מאסיביים". מגיעים בצורת פילינג מלח, לרוב עם שמן, ופילינג סוכר.
פילינג מלח לרוב מכילים מלחים מים המלח, לאלו בינינו שעוד לא יצא להם לבקר במקום המדהים הזה (כמו אנוכי, שרק השנה הייתי לראשונה..) מלח - מייבש. על כן מוסיפים שמן לפילינג. הפילינג הימני שבתמונה שייך לחברת סבון (ובעבר, סבון של פעם) והוא נקרא Body Scrub. ברשותי כרגע ניחוח "יסמין עדין" (Delicate Jasmine) והוא בהחלט עדין. לא מתוק מידיי, ולא מורגש מידיי, אך כן מותיר ניחוח נעים ורענן. בעבר היה לי את ניחוח המאסק שאני מאוד אוהבת. בזמן השימוש מאוד כיף להשתמש בו והוא מפנק אמיתי. אני אוהבת להשתמש בו רק כשממש בא לי להתפנק, מאחר ומחירו לא זול - 106 ש"ח ל-600 גרם (ניתן לרכוש במבצעים).
פילינג סוכר הוא גירסה מעודנת יותר של פילינג המלח, והוא אינו מצריך שימוש בשמן מאחר והוא נורא נעים וקטיפתי, ולא מייבש. הפילינג השמאלי שבתמונה הוא מבית ללין, והוא נקרא Sugar Rush. יש ברשותי את הריח יוגורט תאנים (Fig Yogurt), ואני די בטוחה שיש להם רק שלושה ריחות מהפילינג הזה. כתבתי עליו במועדפי מאי, הוא באמת אחד הפילינגים האהובים עליי. מחירו 80 שקלים ל-230 גרם (ניתן לרכוש במבצעים).



הפילינגים העדינים. בדרך כלל מגיעים במרקם ג'ל, ומכילים גרגירים עדינים וקטנים.
הפילינג הימני בתמונה, מיוצר ביוון ושייך לחברה מקומית העונה לשם messinian spa. גיליתי את סדרת המוצרים שלה כשטיילתי בכריתים והם נמכרו במינימרקט הקרוב למלון. יש בסדרה גם חלב גוף, שמפו, מרכך, חמאת גוף, מסיכה לשיער, קרם ידיים וקרם רגליים, וקיימים מספר ריחות. ג'ל הרחצה שלקחתי הוא בניחוח תאנה ומרווה, והוא מתבסס על שמן זית אורגני. הג'ל עושה פילינג עדין לעור ומשאיר אותו נקי, רך ורענן. הניחוח לא מחזיק מעמד מעבר לזמן המקלחת, אבל שווה. מחירו 5.20 אירו ל-300 מ"ל.
הפילינג השמאלי בתמונה הוא של חברת סבון, ג'ל פולישר (Body Gel Polisher) בניחוח מאסק - אחד הניחוחות האהובים עליי של חברת סבון (ע"ע פילינג מלח). בג'ל הזה בקושי רואים את גרגרי הפילינג, שממש נטמעים בנוזל. ההרגשה זהה, העור נשאר נקי, רך ורענן, ועם ניחוח משכר של מאסק עדין. מכיל 300 מ"ל ואני לא זוכרת את מחירו.



גם פילינג לרגליים זה כיף. מדובר הפעם בפילינג חמאת מלח.  ללין הוציאו אותו בגירסה המחודשת כבר לפני הקיץ שעבר, והאריזה מגניבה יותר לדעתי. יש לו ניחוח מוזר, ו"רפואי" כזה, אך הוא עושה את העבודה יופי. הפילינג שומני וגס, ומסיר עור יבש, כמובן שאם המצב קשה, הפילינג יקל מעט, ואת העבודה הקשה הפדיקוריסטית שלכם תצטרך לעשות. הפילינג הזה הוא נטו פינוק לקראת הקיץ, וגם בהמשך, לשמור על כף הרגל חלקה ונעימה. מחירו 60 שקלים ל-200 מ"ל.



אלה דוגמאות המוצרים עליהם קראתם בפוסט. אתם יכולים לראות שפילינג הסוכר מוצק יותר ו"נוקשה", זאת מאחר ואין את המלח שירכך אותו.
מקווה שהפוסט הזה עזר לכם להחליט על הפילינג המושלם עבורכם.
אם אתם מכירים את אחד המוצרים, או התנסיתם בו, 
אשמח אם תכתבו לי את דעתכם בתגובות.

לפוסט השני בסדרה "רעננות קייצית" - לחצו כאן.
לפוסט השלישי בסדרה "רעננות קייצית" - לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.

10 תגובות:

  1. מתה על סקראבים! פוסט מקסים וריחני! אהבתי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הם פשוט פינוק לגוף! תודה רבה ♡

      מחק
  2. יאמי,יאמי ושוב יאמי. אחת החולשות שלי זה פילינג,בעיקר לגוף. הפילינג של סבון בעיניי מעולה. מריחה עד לפה את כולם:)

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה עם אהבתך לפילינגים ♡ והם באמת מריחים נפלא! :)

      מחק
  3. איזה תמונות וסווטצ'ים נהדרים!
    הריחות מגיעים עד אלי :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי ♡
      אכן ניחוחות קסומים ;)

      מחק
  4. הכי כיף סקראבים בקיץ! ואני מאוד אוהבת את אלו של סבון.

    השבמחק
  5. פוסט מרענן וריחני! גם אני מאוד אוהבת פילינגים :) אני חושבת שאלו של סבון מאוד מוצלחים.
    הפילינג של messinian spa בניחוח התאנה מרווה נשמע מעניין .

    השבמחק
    תשובות
    1. פילינגים זה ה-דבר ;)
      והניחוח הזה אכן מעניין :)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם