יום ראשון, 22 ביוני 2014

Summer Freshness | רעננות קייצית - חלק שני


היי לכולם!
איך עבר לכם סוף השבוע? מקווה שהיה לכם כיף ומגניב, למרות החום הכבד. אני אישית נשארתי באיזורים ממוזגים והתפנקתי במקלחות ריחניות. אני רוצה לחלוק איתכם היום כמה מתחליבי הרחצה האהובים והמרעננים שיש לי במקלחת.



אני אתחיל בשני תחליבי רחצה דומים מבחינת הסמיכות וההרגשה, אך שונים לגמרי מבחינת הניחוח.
בצד ימין זהו תחליב רחצה קרמי בניחוח אבטיח של גולף ספא (GOLF Spa) מבית Golf & co. ידעתם שלחברה יש ליין שלם של מוצרי רחצה וטיפוח הגוף? נתקלתי בסדרות האלה לפני כמה שנים כשחיפשתי מתנה לחברה. מאוד התחברתי לריחות הרעננים ולמבחר הנרחב. השנה נתקלתי בסט מעניין, בניחוח אבטיח. הוא הגיע בתוך תיק רחצה שקוף, והכיל בתוכו תחליב רחצה, קרם גוף, חמאת גוף ולופה. מחיר כל הסט היה 100 שקלים, ובחג הוא נמכר בהנחה של 50% - משתלם! ניחוח האבטיח מרענן מאוד, מזכיר לי את שפתון הלחות הנמכר בפארמים (בריח אבטיח..). אמנם הניחוח לא נשאר זמן רב לאחר המקלחת, אך העור בהחלט נשאר רענן ונעים למגע.
בצד שמאל זהו תחליב הרחצה של ספורה, בניחוח פרח הכותנה. יש לי את חמאת הגוף בניחוח הזה, שההורים שלי קנו לי באיטליה, אז בפעם האחרונה שהזדמנתי לספורה, מיד הכנסתי את התחליב הזה לסלסילה. יש לו ניחוח עדין ונעים של כותנה.. בעצם של כביסה.. ואני מאוד אוהבת ניחוח של כביסה נקייה שזה עתה נתלתה! הקרם קליל ומקציף הרבה, מותיר את העור רענן, רך וכיפי.

את מוצרי בודי שופ אני מאוד אוהבת, למרות שאין לי רבים מהם. אני חושבת שיש להם מוצרים מעולים עם ניחוחות מצויינים. כולן זוכרות איפה הן פגשו את ניחוח ה White Musk לראשונה.. איך אם לא בצורת בושם שמן של בודי שופ? זה היה הבושם הקבוע שלי בצבא. אז עוד לא היה את הניחוח הזה לג'ייד תחת השם icon..
ובחזרה להווה.. המוצר שבתמונה עונה לשם "מילקשייק" (Milkshake) והוא בעצם דואט של חלב רחצה, ולחות. לפני השימוש יש לנער היטב עד שהצבעים מתמזגים למילקשייק חלבי, ואז ניתן להניח על לופה ולהסתבן בכיף! המינוס היחידי במוצר הזה - הדלילות שלו! דליל מאוד, ממש כמו מים! ואני לא אוהבת תרחיצים סופר נוזליים, מה גם שהמון חומר מתבזבז. הכמות שבתמונה זוהי הכמות שנשארה לאחר שני שימושים יחידים! מחירו 45 שקלים, ניתן להשיג במבצעים והנחות, ויש שלושה ריחות. הניחוח המשכר שלי הוא דובדבן ושקדים (Cherry Almond).

כמו שניתן לראות בדוגמאות למעלה, תחליב ה"מילקשייק" הוא הנוזלי ביותר והדליל ביותר, תראו כמה הוא הספיק להתפרס לי בזמן מיקום הצלחת בפריים..

אם אתם מכירים את אחד המוצרים, או התנסיתם בו, 
אשמח אם תכתבו לי את דעתכם בתגובות.

לפוסט הראשון בסדרה "רעננות קייצית" - לחצו כאן.
לפוסט השלישי בסדרה "רעננות קייצית" - לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.



14 תגובות:

  1. יקירה יפה! הדלילות באמת קצת מבאסת, מוצרי הרחצה של ספורה נפלאים! יש לי סבון גוף ופילינג קוקוס מיוון והם אש!

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי כיף לקנות בספורה ביוון! :) מחכה כבר לחזור לשם לשופינג ספרי ;)

      מחק
  2. תחליב בניחוח אבטיח!!! אני מתהההההה!!!

    השבמחק
  3. לא היה לי מושג שלגולף יש ליין של תחליבי רחצה, ועוד בניחוח אבטיח! נכנס מיד לרשימת הקניות :)
    גם התחליב של ספורה ברשימה, רק שיקח יותר זמן לממש. מתי הם כבר יפתחו סניף בארץ?!

    השבמחק
    תשובות
    1. לגולף יש יותר מליין אחד של תחליבי רחצה :) יש להם גם ליינים של תחליבי גוף וחמאות גוף :)
      אוי ספורה ספורה.. ;)

      מחק
  4. איזה כיף לך שיש לך מזגן (כן כן הוא לא פועל וזה בעייתי לתיקון)
    אני חייבת את האבטיחון הזה...

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי.. קיץ ישראלי בלי מזגן.. זה .. אוי... :/
      לפחות האבטיחון מרענן! :)

      מחק
  5. פוסט כייפי ומרענן, מביא לי חשק להיכנס לאמבטיה ולהתפנק חחחח

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) זה התענוג של הקיץ ;)

      מחק
  6. עוד פוסט כיפי ומרענן! נפלא

    השבמחק
  7. בהחלט חידשת לי עם המון מוצרים שעכשיו בא לי לנסות. וואוו והאבטיח הזה נשמע מדהים! לא ידעתי שלGolf & co יש מוצרי טיפוח, מעניין.
    מקווה מאוד שייצא לי הקיץ להיות בספורה ולהתפנק כמו שצריך:)

    השבמחק
  8. יצא לי לראות בחנות אחת כמה מוצרי טיפוח של גולף בפתחם חונים קונים בראשון לציון עדיין לא יצא לי לנסות ונראה לי שבזכות הבלוג שלך אני ינסה בקרוב

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם