יום שני, 14 ביולי 2014

A few of my favorite things | אלו דברים שאותי משמחים


היי חברים וחברות!
החלטתי לכתוב פוסט זה על מנת להעלות מעט את המורל, גם שלכם וגם שלי. הכתיבה והצילום הם התרפיה שלי, ומאחר והסירטונים האחרונים שצילמתי קצת לא הולמים את המצב בגלל הדרך בה הם צולמו, כרגע הערוץ יצא להפסקה ;) אבל.. זה לא אומר שאני לא יכולה לכתוב לכם ולהביא עבורכם פוסטים קלילים להעברת השהות בממ"ד/מקלט.

בשמונת הימים האחרונים ישראל תחת אש. אני מרגישה כאילו אנחנו במטווח, כשאנחנו המטרות.. יצא לי להיות כבר כמה פעמים בשטחים פתוחים (כביש, צומת, רחוב..) בזמן אזעקה. אני אספר לכם כאן, יש לי טראומה קלה מלפני שנה וחצי כשהשתטחתי על הרצפה ורקטה פגעה בשכונה כמה רחובות ממני. אז נכון שאני גרה בראשל"צ, וזה מרכז הארץ יחסית.. אבל זה לא אומר שאיני מכירה היטב את השהות המתמדת תחת אש. כמו שציינתי בדף הפייסבוק שלי, אני במקור מהצפון, כך שאני יודעת מה זה קטיושות בירי בלתי פוסק, ותקופה ארוכה מהזוגיות שלי עם בעלי היקר היתה באיזור אשדוד-אשקלון, גם בתקופת הפעולות הקודמות. ליבי עם תושבי הדרום שמתמודדים עם המציאות הזו בגבורה, אני שולחת לכם חיבוק חם ונשיקות רבות!

ולאחר הקדמה מכבירה במילים, אני רוצה לעבור למשהו קליל הרבה יותר. ברצוני לחלוק איתכם כמה מהדברים ששימחו אותי בשבוע האחרון ועזרו לי לשמור על מורל ושפיות..


אני אוהבת לקרוא.. אני לא כל כך מספיקה לעשות זאת ביומיום.. אבל מתי שאני יכולה אני מפנה לי זמן ויושבת לקרוא. כרגע הספר שאני ממש בתוכו הוא "איפה את ברנדט" של מריה סמפל. התחלתי אותו בכריתים, אך הייתי חולה ולא הצלחתי לקרוא יותר מחמישים עמודים, ואני ממשיכה איתו עכשיו. הסופרת מותחת ביקורת על החיים האמריקאים, ספר משעשע וכתוב בהומור וציניות.
האופציה השנייה שלי, מאחר ואני כל הזמן עם הנייד, היא לקרוא פוסטים חדשים בבלוגים אחריהם אני עוקבת דרך אפליקציית Bloglovin. אפליקציה בה ניתן לרכז את כל הבלוגים במקום אחד. מוזמנים להיכנס לעמוד שלי ולעקוב גם אחריי ;)


כבר כמה פעמים פירסמו את המחקר שכשיש מיתון, או מלחמה, או זמני מצוקה בכללי, אחוז מכירת השפתונים עולה. אז כן, שפתון בצבע אופטימי אכן מעלה לי את מצב הרוח, וכך יצא שאני עושה רוטציה בין שלושה שפתונים:
רוז' ולופטה של א.ס.ל מס' 1, עליו תוכלו לקרוא בפוסט מועדפי יוני 2014, גוון ניוד קורלי מחמיא וכיפי; שפתון רוז' אדישן ולווט (Rouge Edition Velvet) של בורז'ואה, גוון מס' 02, עליו דיברתי בסירטון הביוטי סיטי, שפתון בגוון פטל מעודד, במרקם נוזלי המתקבע להיות מאט, עמיד ולא זז! ושפתון של ג'יבנשי מהקולקציה החדשה מס' 205, ורוד פוקסיה עוצמתי, גם אותו רכשתי בביוטי סיטי.

מימין: בורז'ואה, משמאל: ג'יבנשי


ואיך אפשר בלי לק ורוד על הציפורניים וגליטר להעצמת החגיגה? מרחתי שתי שכבות של לק ורוד מטאלי של essie העונה לשם pink diamond, ומעליו בציפורן הקמיצה הוספתי שתי שכבות של גליטרים בורוד וסגול של china glaze העונים לשם be merry, be bright. שילוב מעודד בהחלט! אך הגיע זמן הסרה.. אני עדיין מתלבטת איזה למרוח במקומו.


מה אתם עושים על מנת להתעודד בימים אלו?
האם אתם שוברים את "שגרת החירום" באיזור מגוריכם ויוצאים להתאוורר, או נוסעים לשהות במקום מאיים פחות?
אני אשמח לקרוא את תגובותיכם! 
מאחלת לכולנו שבוע שקט ככל האפשר, תהיו חזקים!

7 תגובות:

  1. תשובות
    1. תודה רבה! :) פוקסיה הוא צבע מרומם רוח עבורי..

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. קוראים בבלוג של בת חן ⛄️

    השבמחק
    תשובות
    1. חתול נוצץ חמוד תודה רבה! :))

      מחק
  4. איזה כיף! גם אני אוהבת לחפור ב-BlogLovin :)

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם