יום ראשון, 20 ביולי 2014

איתכם הסליחה, הבלוג יוצא להפסקה עד לסיום הלחימה

אני נאלצת להודיע את ההודעה הזו, עם צער רב וכאב מר על חיילינו שנפלו.
לאור ההתפתחויות והמאורעות בלחימה ברצועת עזה, אין ברשותי את הכוח והיכולת לכתוב, לצלם, לערוך, ולפרסם. כרגע אני גם לא מעוניינת בכך. כל מבוקשי הוא - שחיילינו יחזו הביתה בקרוב, בריאים ושלמים!
מאוד קשה לי עם המצב, ליבי עם תושבי הדרום הנמצאים בקו האש שאינו נמוג, ודמעותיי עם משפחות החיילים. עם זאת, אני מאמינה בצבא שלנו, יש לנו צבא חזק והוא ישיב ליישובי ישראל את השקט המגיע להם!
ניסיתי, ואפילו צילמתי סירטונים עבורכם, אבל פשוט קשה לי לשבת ולערוך אותם, למרות שהתייחסתי בהם למצב הלחימה, קשה לי להעלות בדעתי לפרסם אותם בכלל.
אז אני מבקשת את סליחתכם, ואני מקווה שאתם מבינים אותי.
נתראה בקרוב,

4 תגובות:

  1. מסכימה. החלטתי לעשות את זה גם. כואב הלב !

    השבמחק
  2. גם אני הנחתי את המקלדת עד שיגיעו ימים שקטים וטובים לעם ישראל.

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם