יום רביעי, 9 ביולי 2014

June Favorites | מועדפי יוני 2014

**הפוסט שאתם עומדים לקרוא נכתב בסוף השבוע שהיה, ממושב קטנטן ליד אשקלון - עזר. גם התמונות צולמו שם. אני רוצה להתחיל בכך שאני מחבקת ומחזקת את כל תושבי הדרום, השפלה, המרכז, השרון, ירושלים, ובקיצור, את כל ישראל! במקור אני מהקריות בצפון הארץ, חצי מחיי הזוגיות שלי התרחשו בדרום, ועכשיו זה רודף אחריי גם למרכז הארץ. זה חייב להיפסק. אז בינתיים, שיהיה לכם חומר קריאה ומפלט מהמציאות החוזרת על עצמה שוב, בקיץ הזה.**


















היי everyone!
קיץ! מתחיל להגיע לשיאו..! גם החופש הגדול הגיע, לילדים שבינינו, או לאלה שיש להם ילדים ;) תמיד כשמגיע הקיץ יש אווירה כיפית וצבעונית, הכל נהיה קליל יותר פרט לעומס החום, שרק נהיה כבד יותר משנה לשנה.
העליתי לפני כמה ימים פוסט טאג הקיץ, שמסתובב לאחרונה ברשת. תשתפו אותי, מהן התכניות שלכם לקיץ הזה? אני אשמח לשמוע!
המוצרים המועדפים עליי בחודש יוני קשורים בחלקם לקיץ, אך זה לא מונע מהשאר להיכנס לרשימה. בואו נתחיל.



בין אם אתם מרכיבים משקפי ראיה או קריאה, ובין אם אתם מחזיקים רק במשקפי שמש, הפריט הזה הוא מאסט! מגבונים לניקוי עדשות משקפיים, ארוזים ביחידים, מגיעים בחבילה של 30 יחידות. את המוצר הספציפי הזה, שמיוצר בישראל ע"י "Pure Body" רכשתי בדיוטי פרי תמורת 3.90 $, והיתה הנחת 50% על המוצר השני. מדובר בסוג של נייר אורז עם אלכוהול, שמיועד לנקות סימנים ולכלוכים מעדשות משקפיים, מצלמה, מסכי טלפון ואייפד (לא מתאים למסכי LCD ופלזמה!). כמה פשוט, ככה שימושי! תמיד זרוקים לי בכל תיק איזה שני מגבונים כאלה, שיהיה. מנקים לי טביעות אצבע ולכלוך מהמשקפיים ביעילות רבה, בקלות ובמהירות.



הפלטה הזו של מאק בוודאי לא חדשה לכם, רביעיית צלליות מקולקציית "רירי הארטס מאק" האחרונה, בעיצוב רוז גולד וחתימתה של ריהנה. קיבלתי אותה מאחותי לאחר שהיא מיצתה אותה, ולא התלהבה מהפיגמנט. גיליתי שאם אני משתמשת ולו במברשת הפשוטה ביותר, נניח eye shadow brush של ריל טכניק, אני עדיין מצליחה להוציא את המקסימום מהצלליות, פרט לצללית הבהירה יותר שמשום מה מסרבת להראות פיגמנט. לפלטה קוראים Her Cocoa ויש בה גוונים חמים של חומים וזהב, וגוון שנהבי-ורדרד. התאהבתי בגוונים מיד. נייטרלים ועדיין בעלי נוכחות, סופר מתאימים לקיץ במראה שזוף, או פחות. לא מזמן העליתי טוטריאל איפור כשהגוונים האלהו מככבים (לחצו לצפייה - מראה איפור קליל לקיץ). טיפ: אם מניחים את הצלליות מעל לפריימר עיניים כגון eye shadow insurance של טו פייסד או מעל פיינטפוט painterly של מאק הגוונים קופצים החוצה בעוצמה.



אחח פריימר הפנים של בנפיט, Porefessional. כבר כתבתי עליו לפני כחצי שנה במועדפי דצמבר 2013, ואני כותבת עליו שוב עכשיו. זהו ללא ספק פריימר הפנים המועדף עליי! המבחן האמיתי שלו הוא בקיץ, ואכן הוא צולח את המבחן בהצטיינות יתרה. האיפור לא זז מילימיטר! העור נשאר רענן למשך שעות, שומר על מראה המאט שיצרתי ונותן מראה מתוקתק לאורך היום כולו. יש לו ניחוח קל של הדרים. ניתן להזמין באתר lookfantastic, במבצעים בעלות של כ 23 ליש"ט ל- 22 מ"ל (לינק לרכישה).



לפני כשבועיים התחדשתי לי בשפתון היוקרה הראשון שלי. העליתי תמונה שלו לפייסבוק ומייד קיבלתי עליו תשומת לב נעימה. ואכן, שפתון שלא מאכזב. איב סאן לורן Rouge Volupté בגוון מס' 1 הוא גוון ניוד קורלי, עתיר בלחות, אך מתקבע על השפתיים ולא זז! זהו ניוד מחמיא ולא מוחק לגמרי, אם כי כרגע אני עדיין די בהירה, ובתאורה מסויימת הוא נראה כמעט בגוון עור הפנים שלי.. הנחתי אותו בבוקר, נתתי לו כרבע שעה להתקבע, שרד קפה, נשנושים ואת תחילתה של ארוחת הצהריים. לאחר מכן כל שהייתי צריכה לעשות זה לחדש אותו מעט במריחה קלה. הגוון קטף מחמאות בכל מקום אליו הלכתי. מחירו עומד על כ-200 שקלים, אך יש מבצעים, אני רכשתי את שלי במשביר, בהנחה של 25% ("בדיוק תפסת אותו במבצע מיוחד") אז מחירו יצא בסביבות ה-150 שקלים. ניצלתי גם שובר מתנה המקנה לי הנחה נוספת, ויצאתי סופר מרוצה!



ובניגוד כמעט מוחלט למוצר היוקרתי החדש שלי, מככב לו גם הליפגלוס של היוטיוברית הבריטית האהובה עליי - טניה בר. העליתי סירטון רכישות, שמורכב בעיקר ממוצרי ניקס ומהגלוסים של טניה בר, וכבר אז הרגשתי שהוא יהיה הגוון המועדף עליי! באריזתו הוא מטעה, נראה אדמדם עם שימרים זהובים קטנטנים. בפועל - ורוד מתקתק כמו סוכריה. יש לו ניחוח של עוגת תותים, הוא נמרח בקלות, והוא אינו מבריק, נשאר לי זמן רב על השפתיים וצולח גם נשנוש קל. לפעמים מכתים את השפתיים בצורה יפה כשמתחיל לדעוך. ניתן להשיג באתר feelunique במחיר של 6.99 ליש"ט, אך שווה לחכות למבצעים (לינק לרכישה).



מה דעתכם על המוצרים בפוסט? 
האם חלק מהם מככבים במועדפי החודש שלכם?

אתם מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.


13 תגובות:

  1. פוסט מקסים!
    האם הפריימר של בנפיט סיליקוני?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יפתי :*
      כן, הוא באותה רמה של הפריימר פוטופיניש של סמאשבוקס...:/ אבל הוא מצויין! ולא מרגישים אותו בכלל :)

      מחק
  2. מוצרים שווים :) חלק יגיעו לרשימת דיוטי פרי ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט שווה!! :) אני מתכננת על שפתונים נוספים של א.ס.ל ;)

      מחק
  3. הפלטה מהממת.. נו טוב... מאק ורירי...

    השבמחק
    תשובות
    1. מאק בקולקציות מוגבלות - יס פליז!

      מחק
  4. מוצרים מקסימים!
    הפלטה נראית מעולה, על הYSL הזה אני מתה (הוא אצלי במקרר כי הוא כ"כ רך).
    סקרנית לגבי הפריימר!

    השבמחק
    תשובות
    1. בינתיים הוא אצלי ב וניטי ;) אולי בקרוב גם ייכנס למקרר חיחי

      מחק
  5. יש לי את השפתון של YSL, הריח שלו מטריף, גם הגוון! רק העמידות יכולה להיות טובה יותר, אבל לא מתלוננת :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הניחוח שלו... אני מאוהבת! :) ולגבי העמידות הוא בסדר :) לא צריכה שיבטיחו לי עמידות יום שלם.. שורד עד הצהריים! :)

      מחק
  6. כל המוצרים נהדרים! לאחרונה פיתחתי חיבה גדולה לשפתוני YSL, הם פשוט מושלמים! :)

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם