יום שבת, 5 ביולי 2014

Summer weather Tag | טאג קיץ 2014

היי לכולם!
הספקתם להכיר את סידרת הקיץ שלי - רעננות קייצית, ועכשיו אני אחשוף בפניכם את טאג הקיץ!
שנטי השפנפנה טייגה אותי ועל כן הכנתי עבורכם פוסט צבעוני ומרענן.

מה גוון הלק האהוב עלייך לקיץ?
ללא ספק van d'go של essie. גוון אפרסקי בהיר סופר קייצי וסופר שיקי. אני מאוהבת בו כבר שנה שנייה ברציפות.

מהו הגוון האהוב עלייך לשפתיים בקיץ הזה?
קורל! גם קיץ שעבר זהו היה גוון השפתיים המועדף עליי, וגם השנה. יש ברשותי את גוון 16 של רימל קייט מוס, גוון קורלי מאט מהפנט, בנוסף התחדשתי לא מזמן בשפתון ניוד קורלי של איב סאן לורן, גוון מס' 1.

מהו הבגד האהוב עלייך בקיץ הזה?
אני אוהבת שמלות בקיץ. נורא חם לשים מכנס כמו ג'ינס, אז שמלות וחצאיות זה אלטרנטיבה מוצלחת. השמלה האהובה עליי הקיץ, היא שמלת טוניקה מקסטרו שקניתי השנה, בגוון אפור מלאז' עם איור של ספינה וכל מה שקשור בה. הבד שלה נורא נעים, ויש לה שרוולים קצרים כמו שאני אוהבת. אם אתם עוקבים אחריי גם בפייסבוק אתם יכולים לראות שאני לובשת אותה הרבה ;)

מה האקססורי האהוב עלייך לקיץ?
אני יודעת שאני משעממת, ושאני הולכת להגיד קלישאה עכשיו, אבל האקססורי האהוב עליי בקיץ הוא משקפי שמש! (לא ציפיתם לזה, נכון?) השנה אלו משקפי השמש של קרולינה למקה, שקיבלתי בנובמבר בקניון G רוטשילד בראשל"צ, על קנייה מעל סכום מסויים בחנויות הקניון. אולי אתם זוכרים אותן מסירטון רכישות היום הולדת שלי, ואם לא הנה תמונה לרענון.

מה טרנד הקיץ שהכי מרגש אותך השנה?
עליה במודעות לסביבה ולבריאותנו. אני רואה לאחרונה עליה רבה במיחזור אריזות ומוצרים, בגדים, קרטונים וכו'. אני נהנית לראות איך המיחזור נכנס אלינו לחיים בדרך קבע. אני באה ממשפחה ששומרת על הסביבה, ותמיד ממחזרת, גם בביתי אני שומרת על כללי המיחזור, ובכיף. העליה במודעות לבריאות באה לידי ביטוי בכך שכבר ניתן להשיג שורש ג'ינג'ר ועלי תרד אפילו אצל הירקן של השכונה, קייל ("כרוב-על") נמכר בעדן טבע מרקט, אנשים מתחילים להכין יותר ארוחות בריאות ושייקים ירוקים, בוחרים בצמחונות או בטבעונות, אפילו בשופרסל יש מחלקה שלמה "אורגנית", סוף סוף מי קוקוס וחלב שקדים בהישג ידי!

מה הנר האהוב עלייך לקיץ?
אני גיקית של נרות, תמיד הייתי. בחורף אלו הניחוחות המיסתוריים והכבדים יותר, בקיץ אלו ניחוחות פרשיים ופירותיים מרעננים. הקיץ הזה אני לגמרי בקטע נרות איקאה בריח תפוח!

מי הגוף והבושם המועדפים שלך לקיץ?
בשנה שעברה רכשתי את הבושם intimately של ויקטוריה בקהאם, מאוהבת בריח הזה! מתוק ורענן, לא כבד ולא מכביד, בדיוק לקיץ הישראלי. לגבי מי גוף, יש לי רבים מהם, ורובם של ויקטוריה סיקרט. הכי אני אוהבת את הניחוח המתוק Pure Seduction, יש לי אותו קבוע גם בקרם גוף וגם במי ריענון.
 מתוך הפוסט מועדפי יוני 2013

מתוך הפוסט הסוד של ויקטוריה

איך מזג האוויר באיזור שאת גרה בו?
חם. חם מאוד. לח. אבל לא כמו בתל אביב. לא אוהבת את מזג האוויר הזה. תנו לי אביב וסתיו לנצח!

מה הדבר האהוב עלייך בקיץ?
פירות מלאי מים (מיץ?) כמו מלון ואבטיח. אני אוהבת אבטיח קר מאוד!

מה התוכניות שלך לחופשה בקיץ הקרוב?
לרוב את החופשה שלי אני עושה בחודשים הקרירים יותר, משתי סיבות: האחת, כל עם ישראל והילדים שלהם נופשים בכל חור בארץ ובעולם בתקופת הקיץ, השנייה, אני עובדת במשרד עם אמהות שצריכות את החופש בחודשי הקיץ כדי להיות עם הילדים שלהן. אז החופשה היחידה שיש לי בקיץ היא ביום ט' באב. אני מקווה שאת החופשה שלי השנה אני אעביר בלונדון הקסומה.

עד כאן חפירותיי לטאג הקיץ המסתובב ברשת. מוזמנים לכתוב לי בתגובות תשובות לשאלות אלו בעצמכם, או לשאול אותי כל שאלה ואענה עליה!
ובנימה זו אני גם מטייגת את יובל ששון, מיס גליטרסmia lifestyle וגלוסברי!

13 תגובות:

  1. ישששש איזה כיף! ידעתי שאוהב את הבחירות שלך במיוחד! טאגים זה פאן

    השבמחק
    תשובות
    1. אוו תודה רבה מותק! :) טאגים זה בהחלט פאן! צריך לעשות את זה יותר ;)

      מחק
  2. אה ואהבתי את השמלה, את נראית איתה נהדר

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) עכשיו ברורה יותר הבחירה שלי בבגד המועדף עליי ;)

      מחק
  3. מקסים! איזה שפתון עליך בתמונה של איב או של רימל?
    הלק מושלם! לקחתי לתשומת ליבי :()

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      של איב.. הוא מושלם! :))
      הלק מדהים! כדאי לך ;)

      מחק
  4. גוון הלק משגע!! מזכיר קצת מילקשייק....ממממ... :) גם אני פריקית של מיחזור!!!! איזה כיף :) :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      הוא אכן מזכיר גלידה! יאם יאם :)

      מחק
  5. Cette couleur de vernis est très belle
    צבע זה הוא יפה מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. Thank you! I highly recommend this colour :)

      מחק
  6. מקסים! ועשית לי חשק למרוח את האסי הזה

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם