יום שלישי, 5 באוגוסט 2014

התאוששות (או חזרה ל"שגרה")

הייי!
עברו בעירך שבועיים מאז הפוסט האחרון שלי, שמודיע על הפסקה מהכתיבה, עד שנראה ימים טובים יותר.
אז.. לא הייתי אומרת שהגיעו ימים טובים יותר, ואנחנו בהחלט לא יכולים כבר לחזור לשגרה מלאה. הבוקר עוד התעוררתי למשמע אזעקות..

אני בטוחה שלכולכם התקופה האחרונה היתה קשה. יותר או פחות זה כבר אינדיווידואלי. אני התקשיתי לקבל את העובדה שנכנסנו קרקעית, התקשיתי להתמודד עם המצב בארצנו, עם המתיחות, ועם החשש לחיי החיילים שלנו. אני מודה שאני אדם חרדתי מעט, ואני מאוד רגישה, כך שהיו ימים שרוב השעות הפנויות שלי הופנו לצפייה בחדשות ובהזלת דמעות רבות.
כל המאמץ "החברתי" שלי הופנה (בזמן הפנוי שהיה לי, לא מול הטלוויזיה) למערך ההסברה ברשתות החברתיות. מי שמכירה אותי, ומי שעוקבת אחריי בטוויטר או באינסטגרם בוודאי ראתה את הפעילות הזו. אני מאמינה שכולנו השגרירים של ישראל, ואם כרגע אני גם ככה בארץ, ולא בחו"ל, אז את ההסברה שלי אני אעשה באמצעיים העומדים לרשותי. זו המדינה שלנו, ואין לנו אחרת, אז צריך לשמור עליה ולהגן עליה.



לקח לי קצת זמן להתאושש ולהתאפס על עצמי, ולמצוא הסחות דעת מינוריות כדי להתעודד. אז מדי פעם ברק היה מפתיע אותי עם הפתעות קטנות (פרטים בהמשך). כמובן שבהתאם למצב הרוח העכור שהייתי בו, כך גם התאפרתי ומרחתי לק (כהה, בקיץ..). לא יכלתי לשבת ולצלם סירטונים, שלא לדבר על לערוך אותם, ובטח שלא להעלות אותם.



בימים האחרונים התחלתי קצת יותר לחזור לעצמי. חזרתי לצלם, ישבתי לערוך, והנה אני יושבת וכותבת את השורות האלה.
אני מציגה בפניכם כמה דברים שקיבלתי ועזרו לי להתמודד עם המצב.
אחותי חזרה מאמסטרדם בסוף השבוע הראשון של המבצע והביאה איתה הפתעות קטנות עבורי. האחד הוא הספר "נהרות לונדון" (Rivers of London). ביקשתי שתקנה לי לאחר המלצה של היוטיוברית טניה בר, שאני מאוד אוהבת. בנוסף קיבלתי גם סט של בודי שופ העולמית שנשאר בחנות מהכריסטמס האחרון - חמאת גוף וחמאת שפתיים במארז מיוחד.
הבובה בצד שמאל היא מבית NICI הגרמנית, חד קרן רך ופלאפי, נעים לחיבוק. ברק יודע כמה אני אוהבת חדי קרן (ובובות של NICI לצורך העניין..) אז הוא קנה לי את זו לשיפור ההרגשה (אזעקה תפסה אותנו, שוב, בכביש..)

לק סגול כהה OPI - A Grape Affair. לק מקולקציית קוקה קולה שיצאה לקראת יוני 2014. הגוונים בסידרה מושפעים ממשקאות החברה, כך למשל הלק שבתמונה נוצר בהשראת משקה הענבים שקיים בחו"ל.
כמו כל הלקים של OPI, הפורמולה קרמית וכיפית, אטומה כבר בשכבה השנייה, והפעם החזיק מעמד עליי ארבעה ימים שלמים, עם טופ, לפני שהופיעו שברים בקצוות. 
מכתים שפתיים של יוסי ביטון מסידרת B COSMIC בגוון מס' 30 - גוון יין עדין. המוצר מרגיש נראה ומריח ממש כמו טוש. השימוש בו פשוט, ניתן להגיע לדיוק ואטימות בקלות, והוא מחזיק מעמד שעות, מאחר והוא מכתים את השפתיים יש דעיכה יפה של הצבע.


במטוס חזרה לארץ אחותי הבחינה בסט של שפתונים מגניבים - ליפ סמאקרס במארז מעניין של פחית קוקה קולה. במארז שישה שפתונים, כל אחד בטעם אחר של המשקאות האהובים. הם נעימים ומגניבים כשמורחים אותם על השפתיים. ברק אוהב במיוחד את טעם הקולה (כמה צפוי..) אני אהבתי את הוניל ;)



הדובדבן המוזהב שלי - שרשרת מגנוליה, בציפוי זהב, עם תליון בצורת פיה משובץ בזירקונים. רכישה שלי בסינמה סיטי גלילות כשיצאנו לשבור שיגרה בסרט VIP - שומרי הגלקסיה (אחלה סרט! ו.. תישארו לסוף, יש קטעון נוסף כיאה ל"Marvel"). השרשרת כל כך עדינה וכל כך אופיינית ;)

עד כאן פוסט ההתאוששות שלי,
אני מאמינה שקצב העלאת הפוסטים והסירטונים עדיין ישאר נמוך, אך אט אט אני חוזרת לעצמי.
בינתיים אתם מוזמנים לצפות גם בסירטון שהעליתי במהלך הלחימה - איפור מעושן, בהשראת המצב.



נשיקות וחיבוקים, תהיו חזקים!

4 תגובות:

  1. איזו בובה חמודה של ניקי!

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון?? היה גם ינשוף קסום באותה סידרה.

      מחק
  2. אכן תקופה לא קלה עברה עלינו. גם אני בדומה אלייך ביליתי את הזמן מול החדשות בדאגה וחרדה רבה.
    עתה חוזרת אט אט לשגרה, בתקווה רבה שבאמת נזכה לשקט ושלווה!
    טוב לראות אותך שוב :) תתחדשי על הכל, הליפ סמאקרס נראים מגניבים.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      מקווה לחזור לפעילות מלאה בקרוב מאוד. כולנו חזקים יחד!

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם