יום ראשון, 24 באוגוסט 2014

רכישות מכריתים ומהדיוטי פרי + הגרלה! **ההגרלה הסתיימה**


היייי!
הקיץ עוד מעט מסתיים וזה זמן די טוב לחזור לתחילתו.
זוכרים שסיפרתי לכם שבמהלך חודש יוני הייתי בכריתים? ושגם הייתי חולה בנופשון הזה?
אז עכשיו אני רוצה לפרט עבורכם יותר, מה קניתי שם! וגם קצת רכישות מהדיוטי פרי בארץ.. הייתי חולה ולכן לא ביצעתי רכישות ענק, בשני המקומות..


אתחיל עם הרכישות מהדיוטי פרי.
ג'ל חיטוי לידיים בניחוחות שונים של Pure Body, סט של essie - שני גווני לק, שכבת טופ ושמן אפרסק, סט נסיעות מוקטן של לנקום - מסיר איפור, עיפרון עיניים, מסקרה וגלוס.
בקצרה:
את חברת Pure Body אני מאוד אוהבת, התבאסתי לגלות שהמחירים בדיוטי פרי עלו. רכשתי ארבעה מחטאי ידיים כשהרביעי נמצא על התיק שלי. הם סמיכים וכיפיים, אך עדיין מעדיפה את של Bath and Body Works. מחיר לאחד 1.90$.
הסט של essie, אחד מבין שלושה לבחירה שהיו שם, מחירו כ 30$ והוא מכיל: שמן אפרסק לטיפוח העור מסביב לציפורן - מעולה, נעים, קל לשימוש ומריח נפלא, שני גווני לק - אדום (Fifth Avenue) וניוד (Mademoiselle), ושכבת טופ No Chips Ahead המצויינת שאני כל כך אוהבת! הלק איתה נשאר לי לפחות חמישה ימים. חשוב לציין שמדובר בגודל מלא של הלקים בסט ולא מוקטן!
סט מוקטן של לנקום - שמעתי רבות על מסיר האיפור הזה, שומרת אותו לנסיעה הבאה מאחר והוא בגודל מוקטן, עיפרון העיניים השחור של לנקום בגודל מוקטן, היה לי בעבר ומאוד אהבתי. שחור משחור ולא נמרח במהלך היום, גודל מוקטן של מסקרת Hypnose, גם עליה שמעתי רבות אך טרם ניסיתי וגלוס Juicy Tube ורדרד בניחוח תות. מחירו היה כ 30$ אם אני זוכרת נכון.



הרכישות המעטות שביצעתי בכריתים, בין מנוחה למנוחה בחדר. מצאנו מינימרקט קטן מחוץ למלון ושם רכשתי את רוב הדברים, בעיקר לאור העובדה שלא יכלתי להסתובב הרבה בחוץ.
בקצרה: 
מסיר איפור מים מיסליים של גרניה, לא ידעתי שבאותה תקופה הוא הגיע לארץ, ורכשתי אותו במחיר של כ 40 שקלים. הוא בסדר. שורף קצת, שלא כמו הביודרמה האהוב עליי. אז לא, הוא לא מחליף את הביודרמה מבחינתי, ולא אשוב לרכוש אותו כנראה, למרות המחיר המשתלם (גם בארץ), מחירו 7.5 יורו.
ג'ל רחצה בניחוח תאנה ומרווה וקרם גוף בניחוח תפוז ולבנדר, של חברת messinian spa המייצרת ביוון. מאוד אוהבת את שילוב הניחוחות בתכשירים, וההרגשה סופר נעימה, מחירם 5.70 יורו לאחד.
שפתון נגד יובש "הסוד של אפרודיטה" משמן זית וחמאת קקאו - הוא טוב ליובש, אבל הניחוח ממש לא לטעמי, לא זוכרת את מחירו. שפתון בייבי ליפס של מייבילין (Baby Lips) המהולל ברחבי הרשת - מוצדק. כל כך כיף להשתמש בו. יש לי את ניחוח "פונץ' ורוד" והוא באמת מריח מתקתק כמו פונץ'. הוא צובע את השפתיים במעט ורוד ולכן אני מתקמצנת עליו. לגבי בעיית היובש? לא הייתי ממליצה כפיתרון האולטימטיבי. מחירו 2.50 יורו.
שני לקים של חברת Sixteen, רכשתי שני כתומים הפעם - כתום אפרסקי פסטלי וכתום אפרסקי ניאוני. בהחלט תורמים לשיפור המצב רוח! הפורמולה סבירה, יחסית לסמיכות שלה הייתי מצפה שבשכבה השנייה כבר יהיה אטום, אך לא - צריך שכבה שלישית לאטימות. לפי ההבטחה, בהחלט מתייבש מהיר גם ללא טופ. כל אחד עלה כ 2 יורו.

ועכשיו אני שמחה להודיע לכם על הגרלה!
כבר בתחילת הקיץ רציתי להוציא אותה לפועל, אך המצב בארץ לא איפשר לי זאת ולכן המועד נדחה.
אז במה זוכים?
סט של essie כפי שמופיע בבלוג - שמן טיפוח, שני גווני לק ושכבת טופ! הלקים בגודל מלא.



כמה פרטים חשובים:
# ההגרלה תתקיים במשך שבועיים בין התאריכים 24.8.14-7.9.14
# שם הזוכה ייבחר באופן רנדומלי.
# שם הזוכה יוכרז בדף הפייסבוק של הבלוג ובפוסט בבלוג שיתפרסם במקביל, עד יומיים מסיום ההגרלה.
# במידה והזוכה לא תיצור איתי קשר תוך 72 שעות ממועד ההכרזה, תוגרל זוכה אחרת.
# משתתפים מתחת לגיל 18 - יש לקבל אישור מההורים להשתתף.
# ההגרלה פתוחה לתושבי ישראל בלבד.
בהצלחה!

a Rafflecopter giveaway

לאחר ביצוע כל שלב אתם יכולים לסמן בתוסף וכך ייצברו לכם נקודות.
להירשם לבלוג ניתן בצד ימין למעלה במסך:


אתם יכולים לפנות אליי בכל שאלה למייל: b.maitek@gmail.com
שוב בהצלחה לכולם!


70 comments:

  1. נראה שקנית לך כמה פריטים נחמדים ביותר!
    הצטערתי לשמוע שהיית חולה בטיול הזה ולא נהנית מאה אחוז אבל גם להתאוורר קצת זה טוב :)
    אני הייתי שמחה לטוס לחו"ל השנה, אבל לא יודעת אם יצא לפועל... תמיד כיף!
    תודה על ההגרלה המקסימה!
    פייסבוק: Natalie Bogachov
    מייל: nailzcraze@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. כן.. לא נורא .. בחו"ל הבא אני אהיה בריאה! :)
      בהצלחה יקירתי!

      מחק
  2. לטוס לחו"ל לעשות מלא שופינג (-;
    lenka151@gmail.com
    lena chak

    השבמחק
  3. איזה באסוש להיות חולה בנופש (אני בדר"כ עם מיגרנות בנופשים )
    אפשר לבוא אלייך להתמרח בכל הקרמים המעניינים האלה? (התאנה מרווה נשמע כל כך מעניין!)
    הסט של אסי נראה מעולה... תתחדשי! ומי יודע...אולי גם אני :)

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון.. לא נורא.. :/
      את מוזמנת לבוא לברוח קצת המהטילים ;)
      בהצלחה!

      מחק
  4. החלום שלי לטוס לארה"ב לעשות טיול מלא בשופינג של בגדים ואיפור
    בסוף גם זה יתגשם :)
    הפייסבוק שלי https://www.facebook.com/yaelytz
    מייל: yaelytz@hotmail.com
    בוצעו כל השלבים <3

    השבמחק
  5. לא ידעתי שהיית חולה, הגרלה נפלאה

    השבמחק
    תשובות
    1. כן :( לא נורא..
      תודה רבה אהובתי! :*

      מחק
  6. מותק אני מצטערת לשמוע שהיית חולה בחופשה :-(
    אבל העיקר שעכשיו את בסדר!
    תחדשי על כל הקניות הכיפיות!!
    הגרלה מקסימה אז החלטתי להצטרף :-)
    כרגע הדבר שאני הכי רוצה זה לטוס לחופשה נוספת ;-)
    את יודעת איך אומרים, צריך חופשה אחרי החופש ...

    השבמחק
    תשובות
    1. לגמרי צריך חופשה אחרי החופש ;) מסכימה!
      אני הייתי חולה.. ואת היית בפריז :P
      בהצלחה יקירתי!

      מחק
  7. היי מרי ג'ן, נעים להכיר !
    אגב, זה באמת שמך או כינוי ? :-)
    איזה יופי של קניות עשית... שני הלקים, שאני אמנם לא מכירה את הפירמה, נראים גוונים שאני בדיוק אוהבת.

    הכנסתי את כל הפרטים בתוסף ההגרלה. איזה פרס כייפי של אסי, הלוואי וגם אזכה!
    אני עוקבת אחרי הבלוג - השם שלי בגוגל (GFC) הוא: MultiMiri100
    שם בפייסבוק: Miri Weiss
    מייל: miri1985@walla.co.il
    קישור לשיתוף ההגרלה שעשיתי בפייסבוק: https://www.facebook.com/miri.weiss/posts/10204305359851704

    השבמחק
  8. הייתי שמחה להתחיל לטייל עם המשפחה בארץ יותר, אחרי הכל יש לנו ארץ נהדרת ♥☼
    ◄ביצעתי את כל השלבים►
    שמי בפייסבוק: Noa Ashkenazy
    האימייל שלי: Anoa9@walla.co.il

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט יש לנו ארץ נהדרת! :)
      בהצלחה יקירה!

      מחק
  9. היי מרי ג'ן, איזו הגרלה מתאימה במיוחד לעונת הקיץ :) הלקים נראים מהמם!
    עוקבת אחריך גם בערוץ יוטיוב. הייתי שמחה השנה יותר להשקיע בקריירה והעבודה למען עתיד טוב יותר למשפחתי החדשה.
    פייסבוק: sigal russin
    מייל כעוקבת בגוגל sigalr7@gmail.com
    מייל שנרשמתי ושלי: techno7@walla.com
    קישור להגרלה ולשיתוף בפייס: https://www.facebook.com/sigalr7
    אגב, אוהבת את הפוסטים שלך בבלוג, מאד מעניינים וגורמים לי רק לבזבז :) באהבה.
    תודה ובהצלחה לכולן.

    השבמחק
    תשובות
    1. שיהיה בהצלחה עם התוכניות, מכל הלב!! :)
      תודה רבה! ובהצלחה גם בהגרלה ;)

      מחק
  10. זו שוב מירי.
    מרוב התלהבות מהפוסט, שכחתי לגמרי להשיב על שאלתך.
    בשנה הבאה עלינו לטובה (נקווה כולנו שאכן כך) , אני רוצה להתמקד ולהתפקס יותר בתחום הלימודים וכמו כן, למצוא עבודה חדשה.
    לגבי טיסות - בתור אחת שמעולם (!!!) לא טסה, בהחלט הייתי שמחה להגשים סוף סוף את החלום הזה, עם עדיפות כנראה לארה"ב...

    השבמחק
    תשובות
    1. בהצלחה!
      ומקווה גם שהיעד הראשון שלך יהיה ארה"ב, זה באמת חלום!

      מחק
    2. אמן כן יהי רצון...
      תודה רבה בת חן! (עכשיו אני כבר יודעת את שמך)

      מחק
  11. אני מרגישה שהתבלגנו לי כל התגובות :O
    אז ככה, עשית לי ממש חשק לחזור לכריתים! הייתי לפני חודש והיה מקסים.
    וכמובן שגם אני שכחתי לענות על השאלה... אחחח הסניליות.
    האמת שהשנה הייתי רוצה להתמקד יותר בלימודים, אני מרגישה שבשנה האחרונה חיפפתי קצת יותר מדי. ולחסוך כסף, אבל זה כבר בעייתי :)
    kuolemasyndrome@gmail.com
    anna pivovarchik

    השבמחק
    תשובות
    1. שמחה לשמוע שנהנית בכריתים! :)
      בהצלחה בלימודים, וכמובן גם בהגרלה!

      מחק
  12. השנה הייתי רוצה יותר להיות עם המשפחה.עם הרגלי העבודה וחיי היום יום כמעט ולא יוצא לנו להיות יחד כמשפחה.
    הייתי מאוד רוצה להקדיש להם יותר זמן השנה.
    מייל meitalush240@walla.com
    שם בפייסבוק meital nagar ida

    השבמחק
  13. shamis-i@zahav.net.il זה המייל ובפיס אני אירן שמיס תודה ענקית

    השבמחק
  14. השנה הייתי רוצה להקדיש יותר זמן לבעלי הטרי. התחתנו לא מזמן וגם נסענו לירח דבש חלומי ונראה לי שמגיע לו
    הרבה יותר מזמני ומי יודע אולי גם להרחיב את המשפחה הקטנה שלנו...
    פוסט מקסים ובכלל נהנית לקרוא את הבלוג שלך.
    בפייס אני dana kerido והמייל שלי הוא: danit7121@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. מזל טוב! בהצלחה! וכיף לשמוע :)

      מחק
  15. מה הייתי רוצה לעשות יותר השנה? לנוח!!!
    הכמה חודשים האחרונים היו מאוד אינטנסיביים ועכשיו שיש חופש מהלימודים לקחנו גורה מהממת אבל היא שואבת לנו את האנרגיות, אז לגמריי לנוח באיזה חופשה על חוף עם קוקוס ביד !!! :)
    שם הפייסבוק: marina multach
    מייל: marina.multach@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בעד! :) לא תזיק לי עוד חופשה ;)
      בהצלחה יקירה!

      מחק
  16. לנסוע לחו"ל אחרי די הרבה זמן שלא הייתי נשמע טוב..
    miriam yoskovich
    miriamyoskovich@walla.co.il
    תודה על ההגרלה וההשקעה בבלוג והמשך ימים שקטים ומטופחים...

    השבמחק
  17. היי מתוקה! האמת... לא לעשות כלום איזה שבוע! תענוג! אפילו לא חופשה חחח
    תודה על הגרלה כיפית!
    תמי,
    tammyedri18@yahoo.com

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה איתך! גם כיף :)
      בהצלחה יקירה!

      מחק
    2. תודה, בהצלחה לנו עם הלא לעשות כלום חחח

      מחק
  18. שמי ענבל בפייסבוק inbal elihav .
    עוקבת אחר הבלוג עם המייל inbalelihav@gmail.com
    אך המייל שלי בו אני משתמשת ומקבלת עדכונים מהבלוג הוא inbalelihav@walla.com
    בשנה הבאה הכי הייתי רוצה להשקיע בעצמי ולעשות דברים כיפיים לעצמי ולהשקיע בתחביביי כמו אומנות שאני מאוד אוהבת.

    השבמחק
    תשובות
    1. אמנות משחררת את הנפש! :) מתגעגעת לזה :)
      בהצלחה יקירה!

      מחק
  19. השנה הייתי רוצה יותר להיות עם הילדה .לצאת לנופש לים ולבריכה. ממתינה כבר חודשיים וחצי להחלמה מהניתוח ברגל...
    הייתי מאוד רוצה להקדיש את זמני היקר עם הנסיכה שלי, כל החופש לא בילינו
    מייל toli2006@walla.com
    שם בפייסבוק אורטל מכלוף

    השבמחק
  20. ביצעתי את כל שלבי החובה, השיתוף התבצע בעמוד הבלוג :)
    את השם שלי בפייסבוק אני לא רוצה לפרסם, את יודעת איך למצוא אותי :D
    אימייל - eliyna24@gmail.com
    הייתי השנה בפראג ובאילת וכרגע אני מתכוננת לחזור לאילת בשל המצב באיזור. מקווה שאהנה ואנוח כראוי לקראת שנת הלימודים !

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה אוהבה :*
      פראג מהממת ובאילת כיף! מקווה אולי לנסוע בנובמבר ;)
      שיהיה בהצלחה!

      מחק
  21. ביצעתי את כל השלבים בשמחה..השנה אני רוצה להישאר עם המשפחה בבית החם :)
    שם בפייסבוק : shiri noor
    אימייל : jmjom7@outlook.com
    אשמח לזכות בערכה המקסימה :)

    השבמחק
  22. כל השלבים בוצעו בכיף
    השנה אני רוצה לטייל עם החברות שלי :)
    פייסבוק : alaa mahamid
    אי-מייל : alaa.mahamid@outlook.sa
    בא לי לזכות ולהתפנק קצת ;)

    השבמחק
  23. הייתי רוצה לטייל יותר בארץ היפה שלנו השנה :)
    מייל: gendelreut@gmail.com
    פייסבוק: Reut Gendel
    כל השלבים בוצעו :)

    השבמחק
  24. ->לייק ושיתפתי וכו'!! ברכה והצלחה!! :)

    השבמחק
  25. השנה אני רוצה לנווווווח וקצת להתפנק :)
    ביצעתי את הכל באהבה <3
    מייל : jeje_15_05@hotmail.com
    פייסבוק : Areej maham
    מחזיקה אצבעוווות

    השבמחק
  26. אני מעדיפה לטווווווס ולשפר מצב רוח :)
    פייסבוק : noor alden noor alden
    מייל: memelolo.90@outlook.com
    בהצלחה לכולן :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי כיף! :) טעינת מצברים ;)
      בהצלחה!

      מחק
  27. איזה יופי של ממתקים! תתחדשי! התעצבתי לקרוא שהיית חולה, אבל בטוחה שהפקת את המיטב גם אז :) נשיקות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :) מחכה לקרוא כבר מה העלתה חכתך בהונג קונג ;)

      מחק
  28. הייתי מאד רוצה לצאת לנופש משפחתי :)

    השבמחק
  29. הי, זאת בהחלט הגרלה מגניבה :)
    אני הייתי מעדיפה לטוס לאנשהו אבל לצערי זה לא יקרה...אז נאלץ לחיות דרך סיפורים של אנשים אחרים ;)
    יוליה שולפות ציפורנים
    lakim.net@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :)
      תמיד אפשר לטוס בשנה הבאה ;)
      בהצלחה!

      מחק
  30. פוסט מדליק- עוזר לי לבנות רשימת קניות לנסיעה הקרובה שלי (ואפילו יצא לי להיות ב- 3 דיוטי פריים :) )

    הייתי רוצה השנה לעמוד בכל היעדים שאציב בפניי אך עם זאת שאדע גם לקחת זמן לבלות עם המשפחה והחברים :)

    Rotem Ermanok
    rotemermanok@gmail.com

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף! אני אוהבת לטייל ברחבי חנויות הדיוטי פרי בעולם..
      בהצלחה!

      מחק
  31. השנה אשמח לטייל ואפילו לטוס לחו"ל עם הילדים לראשונה.
    בפייסבוק - ira olanovsky
    מייל - lindadenator@gmail.com

    השבמחק
  32. ביצעתי את כל השלבים. החופש הזה הייתי עם המשפחה.. מעדיפה לנוח ולבלות זמנים טובים עם כל המשפחה :)
    מייל:amaham09@campus.haifa.ac.il
    פייסבוק: areej maham
    https://www.facebook.com/areej.mahameed.7

    השבמחק
  33. תודה רבה על ההגרלה המגניבה. ביצעתי את כל השלבים ואשמח מאוד להשתתף בה :)
    השנה הייתי מאוד רוצה להגשים את החלום שלי ולטוס סופסוף לאוסטרליה המדהימה!

    שם בפייסבוק: Naama Shalom
    שיתוף: https://www.facebook.com/naama.shalom.1/posts/10152737887063729

    מייל: tink19@walla.co.il
    אינסטגרם: naamashalom84

    שיהיה שבוע מקסים :)

    השבמחק
  34. שלום ותודה על ההגרלה הנפלאה! השנה הייתי כבר בחו״ל ,אז מה שאני אשמח לעשות זה פשוט להיות בחיק המשפחה ולנוח ...
    שם הפייסבוק שלי: Michal Englander
    המייל איתו נרשמתי : mikey.e.26@gmail.com

    השבמחק
  35. אחלה של רכישות אירגנת לעצמך!
    יש לי סיפור משעשע על Pure Body - קנינו כמה שיהיה לנו לנסיעה, כי שכחנו לקחת מראש. איכשהו השארנו את זה עם שאר מוצרי הדיוטי פרי בארץ:)

    השבמחק
    תשובות
    1. את לא רצינית! (: כמעט קרה לי אותו הדבר בנסיעה לברלין :P

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם