יום ראשון, 17 באוגוסט 2014

New girls in town | חדשות באוסף


הייי!
אוסף המברשות שלי לא קטן והוא רק גדל כל פעם. גם לפני שהתחלתי את הלימודים אצל מיקי בוגנים היו לי לפחות שתי מברשות לאותו שימוש, כדי שאוכל ליצור תחלופה גבוהה כמו שאני אוהבת. בין המברשות האהובות עליי - מברשות סינטטיות של ריל טכניקס. לאחרונה הצטרפו לאוסף כמה מברשות חדשות של מספר חברות שאני מאוד אוהבת.


נתחיל בסיגמא. מי לא מכיר את חברת האיפור שמייצרת גם מברשות, בין הטובות בשוק הבינלאומי? טוב, אז הגיע הזמן שתכירו! לסיגמא יש מברשות פנים מעולות ומברשות עיניים מצויינות. כרגע הזמנתי רק ארבע מברשות עיניים שהיו נחוצות לי בדחיפות, אך הסל באתר מכיל כמה מברשות פנים לרכישה הבאה. אז מה יש לי כאן?
E25 - מברשת טישטושים צרה וקטנה יחסית, די דחוסה יחסית למברשת כזו ומצויינת גם להנחת חומר ברפרוף, כמו למשל מתחת לעצם הגבה.
E30 - מברשת עיפרון, קטנה ודחוסה, מצויינת להנחה וטשטוש של צלליות מתחת לקו הריסים התחתון, כמו גם ליצירת מראה שהוא cut-crease בו הגוון שבקפל שונה מגוון הצללית על העפעף ורוצים להדגיש אותו במעבר חד.
E35 - מברשת טישטושים מחודדת, מברשת פלאפית, רחבה ונעימה. בהחלט מברשת מצויינת לטשטושים מכל סוג.
E55 - מברשת להנחת צלליות. מברשת קצרה ודחוסה עם קצה מעוגל, ההנחה איתה הופכת לקלילה ומהירה.


את המברשות של סיגמא רכשתי באתר קלאו הישראלי, ניתן גם לרכוש באתר הרשמי של סיגמא, משלוח בינלאומי בתשלום, כרגע יש הנחה של 10% לחודש אוגוסט. השתמשו בקוד קופון: AUG2014. על כל רכישה סיגמא מפנקים גם במתנה.


את המברשות של אנטונים (Antonym) גיליתי ממש לאחרונה. מדובר במותג אמריקאי טבעוני שעשה עלייה לארץ בשנה החולפת. לחברה יש 18 מברשות, כולן נטולות אכזריות. למותג יש גם מוצרי איפור, ביניהם עיפרון העיניים השחור בו השתמשתי במספר סירטונים שלי.
ברשותי שלוש מברשות מאוד שימושיות ואהובות:
מברשת משופעת קטנה - המתאימה גם לתיחום עליון ותחתון של העיניים וגם למילוי חוסרים בגבות.
מברשת הנחת צלליות קטנה - מברשת רכה ונעימה, לא דחוסה מידי, להנחת צלליות על שטח העפעף. למי שיש עפעף רחב כמו שלי, ייקח מעט יותר זמן להניח איתה, אך למי שיש עפעף צר, בקלות תמצא שימוש יעיל למברשת זו.
מברשת משופעת בינונית - מתאימה ליצירת עומק בקפל ובחלק החיצוני של העין, כמו גם הנחת הארה מתחת לעצם הגבה. אני אוהבת להשתמש בה גם לטשטוש תיחום עליון ויצירת מראה "מלוכלך".


את המברשות של אנטונים ניתן לרכוש מאתר החברה בארץ, כמו גם את מוצרי האיפור. כמו כן ניתן להזמין גם מאתר הפארם הישראלי - בלה. ומי שרוכשת באתר beauty bay יכולה למצוא חלק מהמוצרים והמברשות גם שם.


על דליום טולס שמעתם? מותג מברשות אורגני מחו"ל. מאייתים Bdellium Tools, ה- B שקטה. יש להם כמה סדרות של מברשות, ביניהם סדרת הבמבוק הירוק המפורסמת. החלטתי להתנסות גם בסדרה זו, והזמנתי:
785 מסדרת הבמבוק הירוק - מברשת עיפרון רכה ורחבה, שלא כמו המברשת של סיגמא, היא פחות דחוסה. מתאימה לאותן מטרות, אם כי מתאימה הרבה יותר לטשטוש הרמוני.
780 מסדרת הבמבוק הירוק - מברשת טשטושים מחודדת. מברשת רכה ונעימה, ממש כמו מברשת הטשטושים של מיקי בוגנים. אהבה מטשטוש ראשון!
542 מסדרת הבמבוק הורוד - מברשת שפתיים בגודל בינוני, רכה וגדולה מספיק לכסות שטח נרחב בשפתיים מלאות. מאוהבת!
המברשות מסדרת הבמבוק הירוק קצרות יותר מהסטנדרט. הופתעתי לגלות זאת, אך התרגלתי במהרה.


את המברשות ניתן להזמין באתר iherb המפורסם. אם זו רכישה ראשונה שלכם באתר, השתמשו בקוד קופון DNB361 לקבלת הנחה על הרכישה.

מכירים את המברשות? שתפו אותי בתגובות מה דעתכם!

אתם מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.


18 תגובות:

  1. אין כמו מברשות! :-)
    המברשות של דליום טולס ממש מעולות וחלקן בשימוש קבוע אצלי.
    טרם יצא לי לנסות מברשות של סיגמא או אנטונים אבל אני סקרנית :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי כיף זה להתחדש במברשות :)
      עכשיו גם אני נודעתי לחברת המברשות המצויינת והמגניבה הזו! ;)

      מחק
  2. אחלה של מותגים!
    בסיגמא יש לי כמעט את כולן (פרט ל-30), והן מחזיקות לי כבר שלוש שנים!!
    הבדיליום- אני מאוד אוהבת! את חייבת לבדוק את הזוויתית של האיליינר

    השבמחק
    תשובות
    1. אני מתכננת על רוב המברשות של סיגמא.. גם לפנים... כשיגמר עוצר הקניות הקניות אני אוכל להתחדש בכמות השווה 500 שח ;)
      מעניינת! אוהבת מברשות זוויתיות לאייליינר! בטוחה שאנסה ברכישה הבאה מאייהרב :*

      מחק
  3. איזה צילומים מרהיבים בובה!

    השבמחק
  4. מברשות מדהימות :) חושקת בכל הנבחרת של סיגמה. מדהים!
    ודליום טולס אהובות עליי במיוחד ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. דליום טולס הן ההוכחה לכך שמברשות יכולות להיות מקצועיות ואיכותיות (וגם נעימות) במחיר פעוט! :)

      מחק
  5. אחלה סקירה! מתה על המברשות של בידליוס טולס, יש לי אחת מהסדרה עם הידית הצהובה לטשטוש והיא מעולה! שמעתי דברים טובים על מברשת האיילינר שלהם, היא בדרך אליי מאייהרב כרגע! אחלה סקירה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה!
      אני כל כך מרוצה שממש בקרוב אזמין לי עוד ;)

      מחק
  6. צילומים מקסימים ומותגים מובחרים! הבדליום טולס עושות לי עיניים זה זמן רב...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מיי לאב! :) הדליום טולס אכן שוות את הקריצה לכיוון ;)

      מחק
  7. ביג לייק! התמונות הרסו אותי ביופיין!

    השבמחק
  8. פוסט מקסים! אני פריקית של מברשות, והמברשות של סיגמא, אנטונים וריל טכניקס לגמרי בחמישייה הראשונה שלי! אני באמת צריכה בהזדמנות לנסות את אלו של דיליום טולס, הן נראות מעניינות מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. האהבה למברשות לעולם לא נגמרת ;)

      מחק
  9. אההה תתחדשי הכל נראה מעולה!!!!! הזכרת לי שאני מתה להזמין כבר מברשות של סיגמה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! :)
      אז למה את מחכה באמת? ;)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם