יום ראשון, 10 באוגוסט 2014

Summer Freshness | רעננות קייצית - חלק שלישי


הייי!
אז כולנו כבר מסכימים עם העובדה שהלחימה הקיץ שיבשה לנו את שיגרת היומיום, ובצדק. כמו שלא יכלתי לאזור כוחות ולשבת לכתוב, כך גם לא היתה לי סבלנות לשיגרת טיפוח מסודרת, או לעינייני יומיום בסיסיים.
לפני שהחלה הלחימה, פתחתי בסידרת פוסטים מרעננים לקיץ, בהם המלצתי עבורכם על תחליבי רחצה ופילינגים לגוף להתפנק בהם בזמן המקלחת. הפוסט שלפניכם עוסק כולו באחרי המקלחת - קרם גוף!


אני מודה, בתקופת הקיץ אני מתמרחת פחות, גיליתי שזה עוזר לכך שפחות יתושים יצמדו אליי, ולכן אין ברשותי מגוון נרחב של קרמי גוף, כאלה ואחרים. קרם גוף שתמיד יש בנמצא אצלי, הוא של ויקטוריה'ס סיקרט, הניחוח מתחלף. כרגע אני משתמשת בניחוח Pure Seduction האהוב עליי - ניחוח מתקתק, עם זאת רענן. אני אוהבת את הניחוח הזה כי הוא מזכיר לי תקופת ילדות, בין הניחוחות הראשונים שדוד שלי הביא לי מארצות הברית. בדרך כלל יש לי גם את מי הריענון באותו הריח. קרם הגוף די נוזלי, אך סמיך מספיק, נספג במהירות בעור, משאיר אותו רך ונעים עם ניחוח משכר.
ואם כבר ארצות הברית, אני בטוחה שלאחרונה נחשפתם יותר למותג Bath & Body Works שגם הוא מגיע אלינו מארצות הברית בצורה של מגוון פינוקים לגוף ולבית. בארץ ניתן להשיג חלק מהמוצרים במחיר לא זול בחנויות לינדו (Lindo). את קרם הגוף שברשותי בניחוח Japanese Cherry Blossom קיבלתי במשלוח מארצות הברית של חברה נחמדה, יחד עם ג'ל לחיטוי ידיים במהדורה מוגבלת. הקרם סמיך עד מאוד, אך נמרח בקלות על העור ונספג במהרה. יש לו ניחוח עדין של דובדבן והוא לא מתוק מידיי. בהחלט ארכוש עוד מוצרים של החברה, ובהחלט מוצרים נוספים מהסדרה!



אחחח ל'אוקסיטן.. ברגע הראשון שקרם הגוף הזה נחת אצלי, התאהבתי בו. משהו בניחוח שלו, בפורמולה הדלילה אך מלחחת, משהו שבה אותי לתוך הקסם הזה שנקרא ל'אוקסיטן. זהו קרם גוף בניחוח האדמונית (Peonia), בגודל מוקטן של 75 מ"ל המתאים לנסיעות. הניחוח עדין מאוד, פרחוני ורענן, לא הייתי מחשיבה אותו מתוק. הפורמולה הדלילה מאוד שלו כלל לא משפיעה על ההרגשה העשירה על העור. נספג במהירות הבזק וממלא את כל החדר בניחוח הרענן.



בודי שופ הישראלית כידוע לא מייצרת מוצרים זהים לחברת The Body Shop העולמית. יש לחברה הישראלית הרבה מה להציע, הן מבחינת ניחוחות והן מבחינת מוצרים ופורמולות. כך למשל "קרם גלידה" שהוא בעצם קרם גוף בשתי פורמולות - האחת כבדה, סמיכה ועשירה והשנייה קלה ואוורירית. לא תראו כאן בועות כמו בשוקולד האוורירי של עלית, אבל כן תרגישו קלילות של החומר ורעננות שמגיעה במריחתו. השילוב של שתי הפורמולות יוצר קרם נעים ומאוזן, עשיר מאוד ומרענן מאוד. הניחוח שלו הוא אחר האהובים עליי - דובדבן ושקדים. בפוסט הקודם כתבתי על תחליב הרחצה, ה"מילקשייק" בסידרה שלא מוצלח לטעמי (בלשון המעטה), אך פה מדובר במוצר שאני מאוד מאוד אוהבת!

מה אתם חושבים על המוצרים? יש ברשותכם אחד מהם או יותר?
על אילו עוד קרמי גוף אתם ממליצים לי? אשמח לקרוא את תגובותיכם!

לפוסט הראשון בסדרה "רעננות קייצית" - לחצו כאן.
לפוסט השני בסדרה "רעננות קייצית" - לחצו כאן.

אתם מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.


8 תגובות:

  1. קרם הגלידה של בודי שופ נשמע מצויין ואני שמחה לראות שהם סופסוף מביאים דברים מעניינים יותר לחנויות. אחרי שראיתי את המבחר של דה בודי שופ בחול, לא נכנסתי לבודי שופ בארץ

    השבמחק
    תשובות
    1. כן.. גם אני קצת התבאסתי כשחזרתי מברלין.. אין מה להשוות בין החברה העולמית לישראלית... יחד עם זאת, יש לבודי שופ שלנו כמה הברקות וכמה מוצרים ממש טובים עם ניחוחות אופייניים! :)

      מחק
  2. פוסט כלבבי! חוץ מהבודי שופ ניסיתי את כל הריחות הללו ומאוד אהבתי :) סיקרנת אותי!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שיש לנו טעם דומה אהובה! :*

      מחק
  3. הניחוחות משגעים! אני חייבת את הגלידה הזו מבודי שופ...

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בעד! בכל הניחוחות הקיימים ;)

      מחק
  4. תודה על הטיפ למוצרי באת' אנד בודי מהחנות לינדו! הרבה זמן תהיתי אם שווה לרכוש שם...
    נראה הניחוחות שבחרת נהדרים

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוהבת ריחות מתוקים, ואם האריזה ורודה אז בכלל זה קונה אותי ;)
      בלינדו יש עוד מלא דברים מגניבים.. מחכה כבר ליום ההולדת שלי לעשות שם רכישה של עוד כמה מוצרים :)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם