יום שני, 15 בספטמבר 2014

August Favorites | מועדפי אוגוסט 2014


הייי!
הלילות התחילו להיות נעימים יותר, ואפילו במהלך היום לעיתים מנשבת רוח קרירה יותר, ועדיין לא הצלחתי לחלוק עימכם את מועדפי חודש אוגוסט שלי..
אני מסתכלת קצת אחורה, בסה"כ שבועיים אחורה, והאווירה היתה אחרת. בכל זאת חודש אוגוסט, הוא החודש החם של השנה, חודש שמסמל חופש וכיף בארץ, ועדיין לא הצלחנו להינות ממנו כבמידי שנה.
ליקטתי לפוסט זה את המוצרים שעזרו לי לעבור את החודש הזה בכיף.

מוצר בסיסי בטיפוח הפנים ובאיפור, שהפך למרכזי בשנים האחרונות, הוא קרם הביבי (BB Cream) שתי ה"בי" הן עבור Beauty Balm. בעצם מדובר בקרם לחות עם גוון, מגיע עם מקדם הגנה, ויטמינים, סגולות אנטי אייג'ינג, מיועד לאיחוד גוון העור. בדרך כלל הקרם מגיע בשני גוונים, בארץ בהיר (Light) ובינוני (Medium), ויש שיש להם עוד גוון ביניים (כמו לסבוקאלם). הקרם הזה של קרליין, מכיל SPF15 והוא ללא פארבנים. הייתי מצפה מחברה ישראלית שתפתח מוצר עם SPF גבוה יותר, המתאים יותר לשמש הישראלית. אולי קרליין לא רצו להפוך את המוצר לשומני, אחרי הכל המוצר מתאים מאוד לעור מעורב, הוא נותן גימור טבעי ולא מבריק מידי, מחליק מעט את גווני העור, מסתיר מעט פגמים, יש צורך בשימוש בקונסילר באופן נקודתי. אני אוהבת את ההרגשה שלו על העור, ממש לא כבד, יש לו ריח נעים, משתלב מצויין עם גוון עורי, אם כי לעיתים נראה ורוד יותר. בימי הקיץ החמים הקרם הזה היה החבר הכי טוב שלי, מעל לקרם לחות עם מקדם הגנה גבוה יותר. הכמות היא 50 מ"ל, כמות מכובדת, מספיק לשימושים רבים.

אין לי עפעף שומני, אבל בקיץ יש לצלליות שלי נטייה להיעלם באיזור הקפל מהר מהרגיל. מצד שני אני אוהבת להשתמש בצלליות אבן ומשי יותר מצלליות קרם, בעיקר בקיץ. על מנת להוציא את המיטב מהצלליות שלי אני אוהבת למרוח פריימר ייעודי על עפעף העין. עד לא מזמן השתמשתי בפריימר של אורבן דקיי - Urban Decay Primer Potion המעולה. לאחרונה התחיל להתחבב עליי הפריימר של דה באלם The Balm - Put A Lid On It. בואו נתחיל בכך שעיצוב האריזות של דה באלם הורס. סגנון קומיקס עם כפל משמעות למילים ולשמות. אנשי עיצוב המוצר שלהם והקופירייטרים בהחלט יודעים את העבודה. החומר שומני מעט, והחברה ממליצה להמתין כדקה לאחר המריחה ולפני שמניחים את הצלליות, להשגת תוצאות מירביות. את האמת, לא תמיד יש לי זמן לחכות דקה שלמה, והתוצאות עדיין מרהיבות. בצורה זו הצלליות נשארות עליי זמן רב ללא נדידה לקפל או הצטברות באיזור זה, צלליות מאט מקבלות את הגוון האמיתי והמלא שלהן, ובכלל נותן מראה רענן כל היום, כאילו הרגע הנחתי את הצלליות. ניתן להשיג באתר הרשמי של דה באלם ובאתר Feelunique (אם כי המחיר קופץ, לדעתי מתקזז עם המשלוח החינמי).

הליפסטיק הזה מטעה. נראה ורוד סוכריה, בפועל ורוד מתוחכם מעט. החברה היא HEMA ההולנדית. אחותי חזרה מאמסטרדם במהלך יולי ורכשה כמה מוצרים של המותג. ביניהם שפתון עם לחות בגוון שאני מאוד אוהבת. המחירים מעט יקרים יותר מאסנס (essence) המוכרים, אבל האיכות היא איכות. השפתון הפתיע אותי בעמידותו, גם לאחר ארוחת ערב מכובדת, הייתי צריכה לחדש רק במעט! מספר הגוון הוא 10 ומחירו 3 יורו, מסדרת הלחות (Moisurising Lipstick). סניף גדול בעל 3 קומות של מוצרים שונים מבית המותג ממוקם ברחוב קלברסטראט (קרוב לכיכר דאם), באמסטרדם. בחנות, אגב, תוכלו למצוא מחלקת נשים שלמה, וגם קומה עם מחלקת ילדים ומצרכי מזון, יש גם מחלקת כלי כתיבה. לדברי אחותי, מזכיר מאוד את ה"משביר" שלנו.

מייבש הלק הזה נחת אצלי לאחר ששמעתי ביקורות רבות ונרחבות בבלוגספירה וביוטיוב. סש ויט Seche Vite, הוא טופ מייבש לק במהירות, שומר על גימור מבריק, מבטיח לשמור על הציפורניים מפני הצהבה. כל ההבטחות אכן מתקיימות! ניסיתי את הטופ הקסום הזה עם כמה גווני לק שונים במהלך החודש האחרון, ביניהם כחול רויאל של קיקו, צהוב בננה של OPI ואדום-כתום בוהק של OPI, בשלושת המקרים בשעת הורדת הלק, לא נותר זכר לגוון הלק שנמרח לפני כן. מייבש את הלק במהירות ותורם לעמידות על הציפורניים, בממוצע חמישה ימים עד שנמאס לי מהגוון, ונאלצתי להחליף. כתבתי עליו גם בפוסט האחרון שהעליתי. מחירו כ-50 שקלים, ניתן להשיג במכוני הטיפוח ברחבי הארץ.


המברשת שבתמונה, מקווה שזיהיתם אותה. הריני להציג בפניכם את ה Tangle Teezer! מברשת מהפכנית המיוצרת באנגליה, מיועדת להתרת קשרים ללא כאב, לדברי החברה מצויינת לאורך שיער בינוני עד ארוך. בואי נהיה מציאותיים, קשה לסרק שיער ארוך ומלא עם המברשת הזו. אבל לי אין שיער מלא, והוא בינוני-ארוך, אז היה לי די פשוט להסתרק איתה. יש למברשת מבנה שמתאים לכף היד בצורה מושלמת, ללא ידית אחיזה, בעלת סיבי פלסטיק בגבהים שונים, כל זאת כדי להקל על מלאכת הסירוק והתרת הקשרים לאחר המקלחת. המברשת מגיעה בכמה גוונים ובכמה סגנונות. אני בחרתי ללכת עם השילוב של ורוד ותכלת שמאוד משך לי את העין. ניתן להשיג באתר LookFantastic בעלות של כ-11 פאונד (ליש"ט). המשלוח מהאתר הוא חינמי, ולעיתים יש מבצעים של שניים ב-18 פאונד, אם אני זוכרת נכון. מאחר והייתי צריכה רק אחת, רכשתי אותה במחיר מלא.

מה דעתכם על המוצרים הנבחרים?
התנסיתים באחד או יותר מהם? 
אשמח אם תחוו דעתכם בתגובות!

מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.

14 תגובות:

  1. צילומים יפיפיים! ובחירות מעניינות! גם אני העליתי מועדפים - check it out!

    השבמחק
    תשובות
    1. כבר בדקתי ;) אחלה בחירות עשית שם!
      ותודה! (:

      מחק
  2. אני מצטערת שויתרתי על המוצרים של Hemma, איזה גוון מקסים!
    מקווה לנסות בהזדמנות את הפריימר של דה באלם

    השבמחק
    תשובות
    1. את המוצרים של היימה כמו שציינתי הכרתי בזכות אחותי.. אחרת.. מי היה מאמין! (:

      מחק
  3. תמיד תמיד אוהבת להתחדש ב-HEMA כשיוצא, עוד מהימים שאיפור יוקרה היה בגדר חלום רחוק :) והטאנגל טיזר, כמובן, הוא מוצר חובה אצלנו!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף! (:
      וואי טאנגל טיזר זה מאסט! איך לא רכשתי אותו קודם? ;)

      מחק
  4. קשה לי עם מברשות נטולות ידית, כנראה בעיה תפיסתית אישית..
    הביבי של קרליין מעולה ובכלל הרגת אותי עם הפיה הקטנה והמקסימה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! :)
      לקרליין יש מוצרים טובים בכללי :) לפעמים צריכים להשקיע קצת יותר מחשבה...

      מחק
  5. אין כמו HEMA! שמחה שאת נהנית מהשפתון. מקווה בהזדמנות להביא לך עוד מוצרים מהם בזמנות, הם מקסימים!! :)
    ואני גם שמחה שהתחלת סופסוף להשתמש ולהינות מהפריימר של דה באלם.
    תהני :))

    השבמחק
    תשובות
    1. ברווור! את קנית לי ;)
      אני אשמח אם תביי לי עוד מוצרים שלהם :P וגם אם על הדרך תקפצי לסטארבקס..

      מחק
  6. האמת היא שבאופן אישי היה לי קשה להתמודד עם הביבי של קרליין בקיץ. זה קצת הרגיש לי שהוא לא נספג מספיק בעור אז אם קצת מזיעים הוא פשוט מתנדף ונוזל מהפנים לגמרי.
    אחלה בחירות, בכל מקרה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לא הרגשתי הבדל משמעותי.. בדרך כלל בימי הקיץ המהבילים כמעט אף מייקאפ לא נשאר עליי לא משנה איזה כיסוי יש לו... נשארת רק שארית במרכז הפנים..
      ו-תודה! :)

      מחק
  7. הביבי קרם הוא היה הפייבוריט שלי עד שגיליתי את הסיסי קרם חחחח
    המייבש לק הזה פשוט שלמות בעיניי, כל השאר תאכלס לא ניסיתי:)

    השבמחק
    תשובות
    1. טרם ניסיתי CC ומחכה כבר לנסות... כשיגמר הBB :)
      אז קדימה לנסות! :P

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם