יום שבת, 27 בספטמבר 2014

החלטות לשנה החדשה


הייייי!
חג שמח ושנה טובה לכל הקוראים! 
אני יודעת שנעלמתי קצת מהרשת, גם מהבלוג, גם מהיוטיוב וגם מהמדיה החברתית, אבל.. שנה חדשה מתחילה ואני חוזרת עם עדכונים שוטפים.
אני מקווה שראש השנה עבר לכם בכיף ובבילוי עם המשפחה והחברים האהובים. אצלי זה היה בעיקר עם המשפחות, הרבה ארוחות חג, הרבה צילומים..
החלטתי לשתף אתכם בכמה מההחלטות שלי לשנה החדשה, מה שנקרא באנגלית New Year's Resolutions.


השנה אני מתכננת לקרוא יותר, הבטחתי זאת לעצמי בשנה שעברה וזה לא הלך לי כל כך טוב. אלו הספרים שקראתי בשנה האחרונה, פחות ספר אחד שנמצא אצל אמא שלי (היורשת מדלהי).



השנה אני מתכננת לכתוב יותר. בשנה שעברה עמדתי במילה שלי והצלחתי לכתוב יותר לעומת השנה הקודמת. עכשיו יש לי שלוש מחברות חדשות ומגניבות למלא בהן את מחשבותיי ולשפוך בהן השראה. 
מלמעלה למטה: פתקים נדבקים עם עיצוב "פריז" מאקססורייז, מחברת שורות בעיצוב "לונדון" מאקססורייז, מחברת חלקה מ"ginger" ומחברת שורות מ"HEMA" באמסטרדם.

השנה אני מתכננת לקנות פחות אוכל בחוץ, ולהכין יותר אוכל בבית. זה כולל אפייה של עוגות, עוגיות, לחמים, פיצות, בישולים ותבשילים, שייקים וסלטים. כבר התחלתי זאת בחודשים האחרונים ואני מתכוונת להמשיך במגמה זו. פשוט הרבה יותר בריא כך, והרבה יותר נכון, מאחר וכך יודעים בדיוק מה יש באוכל שאנו אוכלים.



השנה אני מתכננת לאפר יותר. עכשיו כשסיימתי קורס איפור מקצועי באקדמיה לאיפור של מיקי בוגנים, אני יכולה להתחיל להתפתח בתחום, ולא רק בפאן החובבני.

השנה אני מתכננת לקחת פחות דברים ללב ופחות להתרגש מדברים הנאמרים ע"י הסובבים אותי. ממש כמו הדגיגונים החמודים האלו באקווריום שלנו.


השנה אני מתכננת לפנות יותר זמן לעצמי, יותר זמן להירגעות. נרות משרים עליי אווירה של רוגע ואווירה של השראה, אני מרגישה נינוחה יותר כשיש לי נרות ריחניים בוערים בבית. מקלחות קצף הן פינוק בחורף. במדינתנו האהובה יש מחסור כמעט תמידי במים, לכן אני לא מרשה לעצמי זאת. מזל שהאמבטיה שלנו קטנה בכוונה מהסטנדרט, ולא צריך למלא אמבטיה שלמה במים! פצצת האמבט שבתמונה נרכשה ב"לאש" בברלין באוקטובר שנה שעברה, וזה היה מהדורה מוגבלת לכריסטמס.

אז מה ההחלטות שלכם לשנה החדשה?
מאחלת לכולם שתהיה שנת שלום, ביטחון, שקט, שלווה, אהבה, 
יצירה, הצלחה, שגשוג, פרנסה והתגשמות חלומות.

מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.

16 תגובות:

  1. יופי של פוסט! ואני כל כך מתחברת להמון דברים שרשמת, הלקרוא, לכתוב, לאפר וכמובן לאכול יותר טוב זה גם דברים שאצלי בתכנון :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי! :)
      מקווה שגם את תעמדי בהחלטותייך לשנה החדשה ;)

      מחק
  2. אהבתי מאוד את הפוסט יקירתי! גם אני מאוד מתחברת למה שכתבת. מתכננת גם לאכול כמובן יותר בריא ומסודר, שזה משהו שהתחלתי לעשות כבר בחודשיים האחרונים. ובהחלט לאמץ מחדש את עניין הנרות במיוחד לקראת החורף המתקרב.
    התמונות פשוט מקסימות ושובות לב. שתהיה לך שנה טובה ומאושרת, מלאה בדברים טובים ושתגשימי בה את כל משאלות ליבך. נשיקות ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. לאכול בריא זה תמיד ההחלטה הראשונה שלי, כמובן שבארצנו מאוד קשה לשמור על כך.
      נרות זה כיף! מחכה כבר שיתקרר אף יותר כדי להדליק בהמונים ;)
      שנה מקסימה שתהא לך! :*

      מחק
  3. החלטות משובחות לשנה משובחת. הרבה אהבה ממני

    השבמחק
    תשובות
    1. שתהא זו השנה שלנו! :)
      אוהבת! :*

      מחק
  4. בתקווה שתעמדי בהבטחותייך ובתקווה שהשנה תהיה קסומה וצבעונית! אוהבת!

    השבמחק
  5. אהובה שלי, החלטות איכותיות ממש כמוך. שתהיה לנו שנה נפלאה

    השבמחק
    תשובות
    1. יפתי! שנה נהדרת שתהיה לך ולד"ר נצנוץ ולחתולון הקטן שמגיע!

      מחק
  6. וואי פוסט נהדר, אני ממש איתך בהרבה מהדברים - הקריאה, הכתיבה, הבישול בבית!
    מלא דברים שעושים לנו טוב הלב ונותנים מקום ליצירתיות :)
    שתהיה לנו שנה טובה ונהדרת!

    השבמחק
    תשובות
    1. יצירתיות היא המפתח כאן ;)
      שנה פורייה וקסומה!

      מחק
  7. לגמרי איתך בכל מה שנוגע לקריאה, כתיבה ובישול ביתי. מנסה ליישם בעצמי את ההחלטה שלא לקחת דברים ללב, אז בהצלחה לשתינו עם זה ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. :)
      בהצלחה! גם לי זה החלק הכי קשה ;)

      מחק
  8. הלוואי ותצליחי ליישם את הכל (מאמצת גם לעצמי את הרוב)
    שנה טובה ומקסימה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הלוואי ותצליחי גם את! :*
      שתמשיך להיות לנו שנה טובה!

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם