יום רביעי, 3 בספטמבר 2014

OPI Fashion a Bow | קולקציית החגים עם גוון סטפני

היייי!
מה שלומכם? איך עברה החזרה לשיגרה? אנחנו עדיין בשבוע כזה, של הסתגלויות שונות, וזה נחמד לחזור לשיגרה סןף סוף..
הפוסט שהכנתי היום ידבר על שני מוצרים בלבד, ששימשו אותי רבות במהלך החודש האחרון.

חברת הלקים OPI יוצאת בשיתוף פעולה נוסף עם הזמרת גוון סטפאני. הרבה מכירים אותה כסולנית של "נו דאוט" (No Doubt). כל כך שנות ה-90! ועכשיו רגע של נוסטלגיה.
אני בטוחה שרבים מכירים את השיר "Don't Speak", אחד השירים האהובים עליי מאותו עשור. אני זוכרת שהיינו שרים אותו כל הזמן ובכל מקום, חברותיי ואני התלבשנו בסגנון הזרוק של גוון סטפאני מאותה תקופה, וכולנו עשינו תסרוקות משוגעות בשיער. בהחלט תקופה יפה שמאוד אהבתי!
אז השנה שיתוף הבעולה מתבצע לכבוד החגים, והקולקציה מתהדרת בצבעי סתיו מגניבים, כמו גם מספר גליטרים ושני לקים מיוחדים - גווני זהב וכסף!


תאורה - שמש
תאורה - צל
מהקולקציה יש ברשותי את "Push and Shove" הכסוף מראה, תוכלו לקרוא עליו כאן.
הלק שבחרתי מהקולקציה החדשה נקרא "Fashion a Bow", השם פשוט קנה אותי. מדובר בלק אדום עם תת גוון כתום מורגש מאוד. הפורמולה מאוד נוחה, היא קרמית וכיפית מאוד למריחה, כמו שאר הלקים שיש לי של OPI. האטימות.. אפשר להגיע בשתי שכבות, אך אני העדפתי אטימות מלאה ולכן הוספתי את השכבה השלישית.
הלק החזיק עליי מעמד ארבע ימים שלמים ללא צ'יפים בקצה הציפורן. זמן יפה לעמידות על הציפורניים שלי :)


תאורה - שמש
תאורה - צל
ניתן להשיג ברשת "אפריל" ובמכוני הטיפוח ברחבי הארץ במחיר של 65 ש"ח.



מוצר נוסף שהתאהבתי בו קשות ואני כבר לא יכולה בלעדיו הוא הטופ המייבש של Seche Vite. מוצר מנצח והבאז סביבו בהחלט מוצדק! הוא מייבש את הלק במהירות, אפילו שמורחים שכבה עבה ממנו. פלוס עיקרי - הצבע של הלק לא עובר למברשת הטופ! הגימור הוא מבריק כמעט כמו לק ג'ל, והעמידות מצויינת. החברה מבטיחה כי הוא שומר על הגוון הטבעי של הציפורן ומונע את הצהבתה. מניסיון עם כמה גווני לק, באמת גוון הציפורן נשאר כשהיה, לא הוכתם בגוון הלק. המינוס היחידי בטופ הזה הוא הריח שלו - קצת מזכיר דבק מגע.. בכל מקרה, אני בטוחה שכשייגמר לי המייבש המהולל - אני אקנה מיד חדש!
בתמונה הציפורניים שלי מדגמנות את היום החמישי שהלק עליי!
ניתן להשיג במכוני טיפוח ברחבי הארץ בעלות של 49.90 ש"ח.

מה דעתכם על הגוון שבחרתי? 
מכירים גוונים אחרים מהקולקציה?
מה דעתכם על מייבש הלק של סש ויט?

מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.

16 תגובות:

  1. אני מתה על סש-וויט! מייבש מעולה! והגוון של הלק קיצי ומרנין!

    השבמחק
  2. תשובות
    1. תודה רבה :) צבע קייצי ביותר ;)

      מחק
  3. גוון מקסימה! אני רואה אותה בפרסומות של דה וויס

    השבמחק
  4. This color is beautiful! I love reds like this one

    השבמחק
  5. לקים של OPI הם התמכרות אמיתית, הבקבוק, המברשת, הפורמולה. עפ סשה ויט יש לי יחסים לא פתורים, יש שהוא נהדר, הלקים עמידים לימים רבים והברק מדהים ויש שהוא מכווץ את הלק מטה ומבעס.

    השבמחק
    תשובות
    1. אני פשוט מאוהבת. בשני המוצרים הללו :) ואני חושבת שזה גם תלוי בלק שמניחים מתחת למייבש.. לגבי כיווץ או מחזיק מעמד פוראוור ;)

      מחק
  6. תמונות נהדרות, בעיקר הראשונה!

    השבמחק
  7. תחושתי האישית היא שבניגוד לקולקציה הקודמת של גוון, עכשיו היא לא התאמצה מדיי..
    מזלה שאדום הוא צבע על זמני..

    השבמחק
    תשובות
    1. כן יש הרבה אדומים, ולא הכי חדשים..

      מחק
  8. אדומים הם לא כוס התה שלי, אבל לחובבות הגוון- יש פה אדום קלאסי!
    הסשה וויט מעולה

    השבמחק
    תשובות
    1. בדרך כלל אני צבעונית בלקים.. אבל כשמתחשק אדום ושיהיה מגניב.. זה הגוון ;)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם