יום שישי, 3 באוקטובר 2014

בסימן ורוד


בוקר טוב!
לקראת כיפור, ולרגל תחילת חודש אוקטובר, אני שמחה לפרסם פוסט שכולו בסימן ורוד.
זה לא סוד שורוד הוא הצבע האהוב עליי מאז שידעתי להבדיל בין הגוונים הקיימים בספקטרום ;)
ורוד הוא צבע שמסמל תמימות, מתיקות, נשיות (אם כי גם קצת ילדותיות) ותמיד תמיד עושה לי טוב לראות/לקנות/לקבל מוצרים ורודים. יש נשים שפחות יתחברו לצבע הורוד מאחר ובאמת יש בו מן הילדותיות, אך אם בוחרים את הגוון הנכון...

הסרט הורוד נבחר לייצג את המאבק העולמי בסרטן השד. ולשם כך הוקדש גם חודש שלם, מאחר והנושא מאוד חשוב. כמו שרובכן, או כולכן, כבר יודעות - הסטטיסטיקה היא אחת לתשע. אחת לתשע נשים עלולה לחלות במחלה. קופות החולים מציעות רופאים מומחים שיכולים לבדוק אתכן, ללא הפנייה מיוחדת מרופא נוסף. גשו להיבדק, מאחר וגילוי מוקדם מציל חיים. הבריאות מעל לכל, והיא חשובה לכולנו!
בפוסט שלפניכן אספתי כמה מוצרים ורודים שיש ברשותי, שהחלטתי לעשות בהם שימוש לרגל חודש המודעות.



הלק הזה של חברת HEMA ההולנדית, נרכש ע"י אחותי באמסטרדם בקיץ. אחותי, שיודעת שאני פנאטית של ורוד, חיפשה גוון שאולי אין לי באוסף. ובכן, היא צדקה. זהו ורוד פוקסיה כהה ומתון, לא בוהק מידי. האטימות שלו מרשימה כבר בשכבה הראשונה, אך אני אוהבת להעניק עוד שכבה. מניסיוני הראשון, הלק עמיד ביותר יחסית ללק פשוט וזול (3 יורו בעירך). מס' הגוון הוא 803, וניתן להשיג אותו בחו"ל בחנויות הרשת.


על הלק הוספתי סטאדים מזהב, נקודה ולב. השתמשתי בבסיס מחזק של פלורמר (הורוד) ובטופ קואט של סש ויט, הכל כך אהוב עליי. איך התוצאה?



כמידי שנה ללין נרתמת לחקר המחלה, ובחודש אוקטובר משיקה מוצר מיוחד וייעודי לתרומה. בשנה שעברה היה זה קרם ידיים מוקטן, השנה זוהי מסיכת עיניים מרגיעה. מחירה כ-20 שקלים ומחצית מהרווחים נתרמים למחקר. את שלי קניתי ב1.10, אני חושבת שפשוט הרגשתי שאני חייבת, ממש בתחילת החודש, לתרום. בנוסף, ניתנת לכן האפשרות לתרום בקופה 5 או 10 שקלים, מבלי לקנות את המסיכה. המסיכה יכולה להיות חמה (בכוס מים רותחים 4-6 דקות) או קרה (במקרר- 10 דקות) ומומלץ להניח אותה על העיניים למשך כרבע שעה. בדוקנה על גב כף היד כי הטמפרטורה מתאימה לכן. ניסיתי אותה בשתי הדרכים, המסיכה החמה היתה לי נעימה יותר.


ואם כבר בללין עסקינן, הושקו לאחרונה מספר ניחוחות חדשים, כמו גם מיתוג מחדש למוצרי החנות. כיום האריזות אחידות, לבנות, נקיות וחמודות. את הניחוח שבתמונה Vanilla Pink Pepper רכשתי בצורת קרם ידיים. כל כך שמחתי שיצאה סידרה בניחוח הזה! בעבר היה לי מפיץ ריח לרכב בניחוח הזה, ותמיד חשבתי שהוא ילך טוב יחד עם הבושם קוקו מדמואזל. ניחוח עדין, אך לא מתאים לכל אחת. מחיר הקרם: כ-40 ש"ח ל-100 מ"ל. תמיד כיף להתחדש בעוד קרם ידיים!

אני מאחלת לכולן צום קל וחתימה טובה, שנה טובה, ורק בריאות!




22 תגובות:

  1. אני מתה על מדמואזל ומתה על ורוד! גמר חתימה טובה!

    השבמחק
  2. אני גם מתכוונת לקנות את המסיכה המהממת הזאת שבוע הבא.. אני דווקא מחובבות "הטיפולים הקרים", הם מאוד מרגיעים נפיחויות מתחת לעיניים.

    השבמחק
    תשובות
    1. בדרך כלל גם אני ;) אבל אתמול זה כנראה לחץ לי גם על העיניים ושהורדתי אותה הרגשתי כאילו אני אחרי הרחבת אישונים וראיתי מטושטש איזה חצי שעה עד שזה עבר.. :/

      מחק
  3. פוסט מקסים! אהבתי מאוד את העיצוב עם הסטאדים. אני מחפשת את המסיכה הזאת של ללין כבר כמה ימים ולא מוצאת :-/ נראה לי שהיא תהיה אידאלית למיגרנות במצב הקריר!
    גמר חתימה טובה יקירתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בטוחה! סובלת ממגרנות, חייבת לציין שהיא באמת מרגיעה :)
      גמר חתימה טובה! :*

      מחק
  4. עיצוב ציפורניים מקסים! למטרה נעלה ללא ספק... :)

    השבמחק
  5. תמונות נהדרות! ופוסט עם מטרה חשובה

    השבמחק
  6. פוסט מקסים!
    אני כל כך אהבתי את המיתוג הקודם של ללין...לא מתחברת לחדש.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      אני אוהבת בעיקר בגלל שני הניחוחות החדשים ;) העיצוב הקודם של פלא מונוי הורס בעיניי!

      מחק
  7. צבע מהממם של הלק,גם אני ארכוש לעצמי תמסכה המהוללת מה גם שהמטרה טובה! גמר חתימה טוהה מתוקה!

    השבמחק
  8. חשוב ומתוק מאוד. מסוג הדברים שאני שמחה שקורים כל אוקטובר בבלוגספירה!

    השבמחק
  9. מסכימה עם שנטי מעליי! פוסט מקסים עם מטרה חשובה!

    השבמחק
  10. עיצוב הציפורניים מקסים!
    פוסט מתוק ואופטימי עם מטרה מאוד חשובה.

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם