יום שני, 13 באוקטובר 2014

Feet treat | פדיקור מטפח

היייי!
כמידי עונה, טיפוח העור שלנו הוא הראשון במעלה. מיד רואים על העור שלנו, האם אנו משקיעות בו או לא. אני לא מדברת רק על טיפוח עור הפנים שלנו, או עור הידיים, שאלו המקומות החשופים ביותר ותמיד מקבלים תשומת לב יתרה, גם מאיתנו וגם מהסובבים אותנו. אני מדברת על טיפוח כפות הרגליים שלנו.
לרוב בחורף אנו נוטות להתייחס אליהן פחות מאשר בקיץ, כי בואו נודה בעובדות, הן מסתתרות רוב שעות היום. זה לא אומר שלא מגיע להן פינוק בדיוק כמו בקיץ.


אני אתחיל עם מוצרים שפחות השפיעו על רמת הלחות בעור ויותר על ההרגשה.
קרם רגליים של לייף עם זרעי ענבים וחמוציות. מבטיח פלאים לכפות הרגליים, בפועל לא יותר מקרם בניחוח טוב ועדין. לא הרגשתי שהוא מלחח היטב את העור היבש, ולא הרגשתי שההשפעה שלו מתמשכת גם ביום שלמחרת. חבל לי.
"קרם כפפה" של ביוטיקר, נקלתי בו ממש במקרה, ובשביל 12 שקלים לכמות כזאת מכובדת החלטתי להתנסות. מבטיח להכיל 10% סיליקון ו10% שמן זית. בפועל ההרגשה מאוד סיליקונית, כזאת הרגשה שגם אחרי לילה שלם אני מרגישה כאילו הקרם כלל לא נספג. גם עם הקרם הזה, אין הרגשת לחות מתמשכת ביום שלמחרת. ניסיתי עם גרביים וללא גרביים. כשהייתי עם גרביים, הבד פשוט ספג את החומר, שכמו שציינתי, כלל לא נספג בעור.
על שני מוצרים אלה בהחלט הייתי מוותרת.

קרם רגליים של חברת סבון. עובדה מעניינת, לסבון יש מספר סניפים בעולם, והיא נחשבת כחנות יוקרתית מאוד של מוצרי טיפוח הגוף, ממש כמו שאנו מרגישות כלפי "לאש". בנות יפניות מגיעות לארץ, וכשהן נכנסות לחנויות סבון אצלנו, הן מעמיסות סטוקים מהקרמים בטענה שהמחיר אצלן, ביפן, יקר פי 4.5 לפחות. טאטי היוטיוברית האמריקאית, הכניסה את שמן הגוף שלהם לאחד מסירטוני המועדפים החודשיים שלה וציינה בפירוש כי זהו מוצר יוקרתי (בסירטון הזה בדקה 1:35).
ולמטרת התכנסותנו, קרם הרגליים הזה של סבון הוא אחד הטובים שיצא לי לרכוש. זוהי הצנצנת השנייה שלי, שנמכרה בקופה במחיר מצחיק של 15 או 20 שקלים. נכון שהכמות קטנה, אך במחיר כזה, חבל להשאיר בקופה. קרם עשיר המבוסס על מנטול וקמפור, ללא S.L.S, פרבאנים ושמנים מינרליים. מיותר לציין, החברה אינה מנסה בבעלי חיים. הקרם בהחלט עשיר, יש לו ניחוח רענן, הוא נספג בעור לאיטו במהלך הלילה, ובמהלך היום שלמחרת הרגליים מרגישות נעימות ומלוחחות היטב. הקרם הקל לי על העור היבש מאוד בעקב הרגל, ובשימוש רציף אף העלים סימנים מקדימים של יובש עתידי. 




ונעבור למפלט האחרון, כשהרגליים כבר במצב חמור של סדקים. שני מוצרים שיצא לי לנסות:
אוראדרם - קרם טיפולי, שקיבלתי כדוגמית מתנה מאתר בלה הישראלי. מקל מיידית על עור מחוספס וסדוק. אכן עובד. אמנם אני לא מגיעה למצב חמור כזה, אך הוא בהחלט הקל לי על העור היבש מאוד במרפקים ;)
lemony flutter של "לאש". נרכש באמסטרדם ע"י אחותי. זה מה שנקרא קרם רב שימושי. הוא כל כך עשיר, ובניחוח לימון חזק. מרגיש מאוד שומני, אך שלא כמו הקרם של ביוטיקר, הלמוני פלאטר בהחלט עושה את העבודה. במצבים קשים אני משתמשת בו על כפות הרגליים וגם על המרפקים. לעיתים קרובות משתמשת בו גם על העור הקרני שמסביב לציפורניים, משאירה כעשר דקות וממשיכה עם המניקור. בהחלט קרם שווה. מכיל 50 גרם ומחירו כ 12 יורו (אם אני זוכרת נכון). גיליתי אותו לראשונה בברלין ורכשתי עבור אחותי, כמעט שנה אח"כ קיבלתי אותו מאמסטרדם ;)

מוצר נוסף שלא צולם, הוא הקרם הרב שימושי של גרנייה, זה עם חמאת המנגו. הקרם הזה קוסם. השתמשתי בו יום לפני פדיקור אצל הקוסמטיקאית שלי, וזה קיצר פלאים את הטיפול. כמעט ולא היה עור מת להסיר. את ההמלצה עליו קיבלתי מאמא שלי, שהחלה להשתמש בו באופן קבוע והרגישה את השינוי במהרה.

האם התנסיתם במוצרים? איך הם השפיעו על שגרת הטיפוח שלכן?
אשמח לקרוא את דעתכם בתגובות.

מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.

12 תגובות:

  1. לידיעה-לאש הם אנטי ישראלים. אני לא הייתי קונה מחברה כזאת לא משנה כמה המוצרים שלהם טובים.

    השבמחק
  2. רק אציין שהגודל המלא של הקרם רגליים של סבון עולה 57 ש"ח, והוא מכיל תמציות אלוורה ומנטה. מוצר מקסים!!! :)

    השבמחק
  3. הוספתי לרשימת "דברים שאני חייבת לנסות בהזדמנות ברגע שיגמרו לי מליון הדברים שעוד לא פתחתי" את הקרם של סבון :) תודה מותק!

    השבמחק
  4. פוסט נהדר!
    תודה רבה על ההמלצות. ניסיתי את המוצר של סבון ואין ספק שהוא אחד הפייבוריטים שלי העונה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי! :)
      הבחירה המצויינת!

      מחק
  5. כל ראש השנה רדפתי אחרי קרם הרגליים של סבון והוא היה סולד אאוט בכל מקום :( איזה באסה

    השבמחק
    תשובות
    1. בראשל"צ ובקריון בקרית ביאליק הם חידשו את המלאי ;) באמת שווה את הסכום.

      מחק
  6. הקרם של ביוטיקייר- בול מה שכתבת, בתוספת צבע מזעזע וזרחני.
    מקווה למצוא את הקרם הזה של סבון (והלוואי במחיר כ"כ נוח)

    השבמחק
  7. באופן מפתיע יצא לי להשתמש בשלושה מהמוצרים שכתבת עליהם - ביוטיקר, סבון ולאש. ואני לחלוטין מסכימה עם כל מה שרשמת :)

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם