יום שלישי, 7 באוקטובר 2014

September Favorites | מועדפי ספטמבר 2014

הייי!
איזה כיף שהתחיל חודש אוקטובר, ואיתו חג הסוכות שמתקרב אלינו וכבר מתדפק על דלתנו.
חודש ספטמבר חלף מהר עבורי, בין היתר בגלל החג (ראש השנה) ובין היתר בגלל עיניינים אישיים אחרים ששאבו ממני הרבה זמן ואנרגיה.
אני רוצה לחלוק איתכם את המוצרים שליוו אותי בחודש עמוס זה.

ראשון מככב לו הספריי המגן לשיער של Desert Essence. ספריי על בסיס מים (ולא שמן) שמיועד להגן על השערה מבפני מכשירי עיצוב חשמליים, כגון פן ומחליק, ואף מיועד למנוע פריזים (חשמל סטטי). בהתחלה היו לי רגשות מעורבים לגבי המוצר, אך ככל שהשתמשתי בו יותר, התאהבתי בו לחלוטין. אינו משאיר את השיער שומני, לא בעת העיצוב ולא לאחר מכן, לא פוגע בעמידות העיצוב, ולא הופך את השיער לשומני וגריסי לאחר יום וחצי. רכשתי אותו בהזמנה האחרונה שלי מiherb בעלות של 6.72$ עבור 237 מ"ל.
קישור לרכישה. אם זוהי הזמנה ראשונה שלכם באתר, השתמשו בקוד DNB361 ותוכלו לחסוך עד 10$ ברכישה.


ברונזר של חברת OFRA, בגוון truffle. אחד הברונזרים האהובים עליי! מאט, תת גוון קר, מושלם להדגשה וחיטוב של עצמות הלחיים ותווי הפנים. הברונזר עמיד ומטשטש בקלות על כל סוגי המייקאפ, כולל העמידים של מיקי בוגנים. גיליתי אותו בזכות המוצרים שמקבלים בתיק האיפור בתחילת הקורס באקדמיה של מיקי בוגנים. מאז זו היתה אהבה ממבט ראשון וזה הברונזר הקבוע שלי.             


מי לא שמעה על האייליינר ג'ל של מייבילין. תחליף מהפארם לאייליינר ג'ל היוקרתיים שאנו כה אוהבות - מאק, אינגלוט, בובי בראון.. לפי היוטיוברית טניה בר, האייליינר הזה הוא דיופ מושלם לבובי בראון. לא ניסיתי. אבל הוא בכלל לא דומה לאינגלוט או עופרה. מרגיש לי שחסר לו קצת פיגמנט, כאילו הוא לא שחור מספיק. גם בגיזרת העמידות יש מה לשפר, אם כי החזיק יום עבודה שלם ללא מריחות בכנף האייליינר, או זליגה לכיוון קו הריסים התחתון. כמובן שכיאה לכל מכורת איפור/מאפרת, יש לי תמיד שני אייליינר ג'ל פתוחים, מה שגורם להם להתייבש במחצית הזמן. כבר פעמיים השתמשתי בדורליין של אינגלוט על החומר, והוא לא שינה את תכונותיו לרעה. מחיר שווה לכל כיס בדרך כלל, אלטרנטיבה מצויינת לאייליינר יוקרתי.

הגלוסים של טניה בר הם האהובים עליי בגיזרת המבריקים. לרוב הגלוסים שלה שיש ברשותי, יש פיגמנט חזקף הם אטומים יחסית, כמעט ולא דביקים, ועמידים יחסית לגלוס! הגוון שבתמונה עונה לשם כל כך בריטי - Afternoon Tea והוא מעין ורדרד ניודי. מאוד אוהבת אותו עם מראה מעושן לערב, או אפילו עם סתם אייליינר לעבודה. מחירו ברשת עומד על 6.99 פאונד וניתן לרכוש אותו ב lookfantstic או ב feelunique. איפה שבא לכן, חכו למבצעים ;)

אחרון להפעם הוא מוצר שאני משתמשת בו בקביעות לפני השינה. שמן האפרסק של אסי. נרכש בסט טיפוח של אסי בדיוטי פרי בארץ בתחילת הקיץ. יש לו ניחוח עדין ולא משתלט, הוא נעים ולא מרגיש יותר מידי שומני. ממש מרגישים שמדובר בשמן מטפח. אני מניחה אותו על העור הקרני שמסביב לציפורן כי הוא מעניק לחות ובכך מונע את היובש והקילופים שמופיעים מדי פעם. בעבר סבלתי מכך ותמיד היו לי פצעים מקילופי העור, אך מאז שאני משתמשת בשמני הזנה כגון השמן הזה, הם נעלמו כליל. מחירו בדיוטי פרי בתוך סט של ארבע מוצרים כ- 100 ש"ח. ניתן לרכוש גם בנפרד ואז מחירו יעמוד על 9.99$ (ויש מבצעים בדיוטי פרי..)

אז מה היו מוצרי החובה שלכם להחודש?
גם אתם שמחים שאוקטובר סוף סוף הגיע?

מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.

10 תגובות:

  1. מקבלת את הסתיו בברכה, אני מהאלה שתמיד חם להם... ימים קרירים ולילות עוד יותר- וולקאם!
    וכמובן.... שמחה שאפשר להוציא את כל האיפור הקודר, הלקים הקהים וה...צעיפים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי כיף זה סתיו! :)
      הלקים הכהים והצלליות הכהות הם מאסט עבורי בכל סתיו.

      מחק
  2. זה אחד הפוסטים הקבועים שלך שאני הכי אוהבת, בגלל שכרגיל אנחנו חולקות הרבה אהבות משותפות :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הנה עוד אהבה משותפת, כמו תמיד ;) אוהבת לקרוא את שלך מאותה סיבה.

      מחק
  3. גם לי יש את הספריי של Desert Essence... אני מודה שעדיין לא התחברתי אליו לגמרי, אבל אני אתן לו עוד הזדמנות בעקבותייך ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני הייתי חלוקה לגביו... תני לזה קצת זמן ;)

      מחק
  4. אני צריכה להזמין את הספריי הזה! נשמע מעולה עבורי.
    אני מאוד אוהבת את האיליינר ג'ל של מיבליין, בהחלט אלטרנטיבה ראויה לחברות המקצועיות

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם