יום שישי, 17 באוקטובר 2014

Wishlist | רשימת משאלות

הייי!
בדרך כלל בחו"ל מאוד נפוץ בקרב הבלוגריות לפרסם אחת לכמה זמן פוסט רשימת משאלות (wishlist). לאו דווקא בהקשר מסויים. זה מתפרסם כמעט באותה נשימה של המועדפים החודשיים.
החלטתי לפרסם פוסט כזה, מאחר ויש הרבה דברים שתופסים לי את העין, ואני לא יכולה לפנק את עצמי בכולם (תקציב וכאלה..), ובמקרה בחודש הבא יש לי יום הולדת..
חשוב לי לציין, למכריי שקוראים את הבלוג שלי, אני לא מבקשת דבר, אבל כן חשבתי שיהיה נחמד לשתף אתכם במחשבותיי, אחרי הכל, אתם לא באמת תשאלו אותי מה אני רוצה אלא תנסו לגשש דרך הסובבים..
נתחיל, shall we?

התמונה מכאן
עדשה למצלמה.
כידוע לרבים מכם, התחדשתי לפני כמעט שנה במצלמת קנון חדשה - 70D. אני מאוהבת בה. יש לי כרגע שתי עדשות בשימוש:
50mm עם צמצם f1.8 - אחת העדשות האיכותיות ביותר שיצא לי לעבוד איתן,
18-200mm - עדשה עם זום משתנה, מזווית רחבה מאוד ועד לטלה 200mm - עדשה מצויינת לטיולים בארץ ובחו"ל.
זמן רב שאני מתלבטת לגבי עדשה נוספת. האם אני מעוניינת בעדשה עם אופציית מאקרו? הכוונה לתת לי את האפשרות לצלם מקרוב מאוד אובייקטים שונים, או שאני מעוניינת בעדשת וידאו שקטה? כדי שאוכל לצלם סירטונים ללא תוספת מיקרופון.
אני חושבת שכרגע אלך על אופציית המאקרו. עדשה קבועה לרוב איכותית יותר מעדשה עם זום משתנה, ובמילא העדשה שאני רוצה לוידאו טרם הגיעה לארץ (ראו בהמשך הפוסט).
העדשה שבתמונה נמכרת בחנויות צילום שונות בארץ, כמו גם בזאפ. התמונה מתוך האתר "קאמרה" בקישור הזה. מחירה בעירך 1,800 ש"ח.


משקפי שמש.
כן, בחודש האחרון יש מבצעי סוף עונה. כן, אני באמת צריכה משקפי שמש חדשים. הסיבה שבחרתי דווקא מותג יוקרה (גוצ'י), כי ניסיתי אותם, הסתובבתי איתם, והם לא מכבידים לי על גשר האף ועל האוזניים, כמו שני דגמים שונים של קרולינה למקה שיש ברשותי. אז בינתיים אני מצויידת במשקפי השמש הקלאסיים של ריי באן, ובהחלט שאין שני להם, אבל הם קטנים לי מידיי ואני אוהבת "משקפי זבוב" עם עדשה שחורה.
כרגע הדגם שבתמונה (14GU36802) נמכר באירוקה בהנחת 30% של סוף עונה, יוצא מחיר של כ-600 ש"ח.

התמונה מכאן
שפתון של ליים קריים (Lime Crime).
סגול? יש. חד קרן? יש. אריזה מדהימה וסופר מיוחדת? יש. מה עוד צריך? :)
על השפתונים האלו של ליים קריים שמעתי רבות. בעיקר ביקורות מהללות. לאחרונה התאהבתי בגווני שפתון סגולים (אהם אהם הרואין של מאק) והגוון הזה הוא סגול מושלם לאביב ולקיץ.
מחירו באתר ליים קריים הבינלאומי 18$, על כך יש להוסיף עלות משלוח, וכן, הם שולחים לארץ.


ספר - הנסיך הקטן.
נראה שכל שנה מוציאים את הספר הקלאסי במהדורה חדשה, שתמיד מעט שונה מהמהדורה המקורית. זהו הספר השנה כפי שנצפה ברשת "סטימצקי". אני מעוניינת בגירסא המקורית, בעברית, כמובן אם עדיין יהיה היכן להשיג, ובאיכות של ספר חדש. אחד הספרים האהובים עליי, וחובה שיהיו בכל בית. כל כך הרבה ניתן ללמוד מהנסיך הקטן, ביניהם המשפט האהוב עליי מהקטע האהוב עליי:
"אם אחד מצא פרח, שאין שני לו בכל מיליוני כוכבים, הרי הוא מיוחד, כי יכול הוא לומר, מצאתי את הפרח שלי".
מחיר הספר בגירסא הנוכחית ברשת "סטימצקי" כ - 80 ש"ח.

התמונות מכאן
ציפיות לכריות.
מדובר על ציפיות לכריות נוי, שניתן להשיג באתר society6, ותודה לאפרת חברתי שחשפה אותי לאתר המגניב הזה. אני מעוניינת לרכוש לכריות של איקאה (גודל 50*50 משמע 18"*18") ארבע מהציפיות המופיעות באתר. מחיר כל אחת מהן עומד על 28$ שזהו מחיר כלל לא זול. אני לא יודעת כמה יעלה המשלוח, וכולי תקווה שהם אכן שולחים לארץ. כמו שניתן לראות, יש שתי ציפיות של חד קרן, ושתי ציפיות מחוייכות, כן אני רוצה את כל הארבע :) maybe someday.. מימין לשמאל עם כיוון השעון:
כרית שחורה עם ביטוי, כרית עם המילה חיוך, כרית עם החיוך של צ'שייר מאליס בארץ הפלאות, כרית עם ציור חד קרן.

הצמיד מכאן, העדשה מכאן
צמיד צ'ארמים.
בתמונה העליונה ניתן לראות את הצ'ארמים איתם אני מעוניינת להרכיב את הצמיד. אתר nardit הוא אתר של מעצבת תכשיטים ישראלית, וצמידי המזל עשויים מטופגולד וגולדפילד. הצמיד המתאים לי (ככל הנראה) הוא הבינוני, גודל 19.5 ס"מ. לכל צ'ארם שבוחרים יש גודל ומחיר שונה. זהו הצמיד אותו אני מעוניינת לרכוש ובדיוק בסדר הזה (תו מוזיקה, קאפקייק, האות B, מצלמה, מגדל אייפל). המחיר לפני משלוח: 253 ש"ח. אופציות המשלוח מגוונות. ותודה לדנה שהכירה לי את האתר!
עדשה canon EFS 24mm - פאנקייק.
העדשה הנחשקת לצילומי וידאו, שקטה ואיכותית עם צמצם f2.8. טרם הגיעה לארץ, אך ניתן לקרוא עליה באתר קנון.

תודה רבה שקראתם! שמחתי לשתף איתכם את רשימת המשאלות שלי.
מה דעתכם? יש משהו שגם אתם הייתם רוצים מתוכה?

22 תגובות:

  1. יש לי את המאקרו 60 מ"מ, והיא מדהימה! אני מאוהבת בה :) כשחיפשתי עדשת מאקרו ביקשתי המלצות על עדשה בערך בתקציב הזה, וזו הייתה העדשה המומלצת. לפני שקניתי אותה לא שמתי לב שאין לה מייצב, בגלל זה היא גם יותר זולה- אבל בסופו של דבר זה פחות קריטי, אני עדיין מוציאה איתה תמונות טובות [רוב התמונות בבלוג מהחודשים האחרונים צולמו איתה]. העבודה איתה שונה מאוד מעבודה עם עדשות רגילות, ולוקח קצת זמן לתפוס את הקטע... אבל אם את אוהבת צילום מאקרו- לכי על זה :)
    ואם יש לך עוד שאלות אז את ממש מוזמנת לשאול אותי בפייסבוק :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מעולה!! זה רק מחזק את הרצון שלי שהיא תהיה אצלי ;)
      ההתלבטות היתה בין 60 מ"מ ל 100 מ"מ.. עובדת עם עדשות מתחלפות מאז שהייתי בת 15.. הגיע הזמן שתהיה לי גם מאקרו ;)
      ראיתי שהיא בלי מייצב, התבאסתי על זה בהתחלה, אבל אחרי שקראתי עוד ביקורות...........
      תודה שוב! :)

      מחק
  2. הדלקת אותי על הציפיות המקסימות האלה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון??!? יש עוד הרבה מאיפה שהן באות :P

      מחק
  3. גם אני נדלקתי על הציפיות, והצמיד ממש חמוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. יש עוד הרבה דגמים אחרים! :)
      ותודה רבה :)

      מחק
  4. ציפיות מתוקות, אבל לא מצאת חלופות דומות וזולות באיביי? נראה לי יקר נורא...

    השבמחק
    תשובות
    1. האמת.. לא חיפשתי עדיין, כי לא חשבתי שבאמת יהיה באיביי.... את צודקת, זה באמת יקר נורא.. :)

      מחק
  5. אני מאוהבתתת בוויש ליסט שלך!! בא לי הכל! הנסיך הקטן כבר מזמן בא לי, הציפיות מהממות מעכשיו בא לי, העדשה למצלמה יבוא לי אחרי שאקנה מצלמה שמאוד מאוד בא לי... תודה על הפוסט המדליק שהזכיר לי שאין לי כסף! ;)
    סתםםם, פוסט מהמם, עשית לי חשק לעשות גם אחד כזה!

    השבמחק
    תשובות
    1. אין עלייך! הרגת אותי ((((:
      יאלה מחכה לקרוא את הפוסט שלך בנושא! :)

      מחק
  6. השפתון של ליים קריים פשוט מעלף, אני גם וחושקת על להזמין לי איזה אחד או 2. הם כל כך יפים!!! אהבתי ממש את הכריות, כל כך שיקיות! :)
    אחלה פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. כן, השפתונים של ליים קריים כבר זמן רב ברשימה שלי... מקווה סוף סוף לשים את ידיי על אחד.. או שניים ;)

      מחק
  7. הכריות מקסימות!
    לגבי עדשה/מצלמה גם אצלי זה בווישליסט, הבעיה שאני לא מבינה בזה ולא יודעת להגיד מה בדיוק אני רוצה. אני מאחלת לך שתקבלי את כל הדברים שאת חולמת עליהם (ואם במקרה לא תדעי לאן לדחוף את המצלמה/ העדשה הישנה, תזכרי שאני כאן LO )
    חודש יומולדת שמח!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! :)
      מאחלת לך גם להתחדש בדברים שאת רוצה ;)

      מחק
  8. אני גם חושקת בעוד עדשות למצלמה, תחביב שהתחלתי איתו קצת אחרי פתיחת הבלוג. ואולי גם קורס צילום כדי להשתפר :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני אוספת מצלמות ועדשות.. ;) מאז שאני בת 16 בעירך.. התחלתי לצלם עם קנון שהיתה לאבא שלי. עד היום יש לי אותה! עם פילם! :)) קורס צילום זה שווה. עשיתי בחיפה אצל גוסטבו את הבסיסי רק כדי לחדד קצת את הכישורים (במקביל ללימודי הגרפיקה..) דברי איתי אם תרצי התייעצות :)

      מחק
  9. לפני שאני חולמת על העדשה- אני צריכה את המצלמה:P
    השפתון מעלף! וגם הכריות!

    השבמחק
    תשובות
    1. המצלמה הזו היתה החלום שלי במשך שנה.. עוד לפני שהיא הושקה.. ברגע שהתחילו הדיבורים עליה בקנון ;) מאוהבת!

      מחק
  10. הציפיות לכריות האלה פשוט גאוניות.
    "I'm a F*cking Unicorn!" :-))
    מקווה שתקבלי משהו מהרשימה (או את כולה!) :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. הן כאלה מתוקות! בגלל זה נפלתי בקסמן ;)

      מחק
  11. יואו, הכל שלמות! בא לי ואני אוהבת את התחומים המגוונים שיש בחייך

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם