יום רביעי, 19 בנובמבר 2014

Matte Finish | בגימור מאט - חלק א'

הייי!
ימים קרירים הגיעו אלינו, ואיתם הצעקה האחרונה באיפור - גימור מאט! כמו כל טרנד, גימור המאט תמיד היה איתנו, לפעמים קיבל יחס מועדף ולפעמים פחות, מה שבטוח - העונה הוא קיבל את כל הבמה לעצמו. אם ליפ-גלוס ומראה מבריק היה מאסט בקיץ, הרי שבחורף עם התכהות הגוונים, מאסט שיהיו מאט.

אני אחלוק איתכם רגע של נוסטלגיה.. זוכרים כשעוד היינו מפתחים תמונות מפילם? תמיד נתנו לנו את האופציה לבחור בין פיתוח מבריק למאט.. נכון שבמבריק התמונה יוצאת חדה מאוד ורוויה מאוד בצבע, אך אני תמיד העדפתי לפתח במאט. נראה היה שהתמונות נשמרות כך יותר, גם אם נראה שהן מעט מאבדות מהחדות (אשלייה אופטית, מאחר והחדות לא "נעלמת" בתהליך הפיתוח).


ציפורניים במראה מאט. בהחלט כוס הצ'אי לאטה שלי, אבל לא של כל אחת. את ההתאהבות במראה מאט על הציפורניים גיליתי דרך פינטרסט, כשנעצתי לאחד הלוחות שלי מראה של מניקור כחול רויאל בגימור מאט. זו היתה התאהבות ממבט ראשון. כל כך אלגנטי ושיקי. זה היה לפני כשנתיים.
בתמונה מוצגים שלושה טופים של חברות ידועות המעניקים גימור מאט לכל לק שתרצו.
China Glaze - Matte Magic - נותן גימור מאט, זמן ייבוש סביר, אני חושבת שלקח לו זמן רב יותר להתייבש מאשר לאחרים, מחזיק מעמד כשלושה ימים.
OPI - Matte Top Coat - נותן גימור מאט בשניות, מתייבש מהר מאוד, ושורד עליי עד חמישה ימים מלאים.
Essie - Matte About You - הטופ מאט הראשון שרכשתי, מתייבש מהר נותן גימור מאט אבל לא אחיד. יש צורך בניעור יסודי של הבקבוק על מנת לאחד את החומר, אם לא - יהיו לכם סימני מריחה לבנים על הציפורניים לאחר הייבוש, או לחילופין, חוסר אחידות בגימור המאט. כתבתי עליו בעבר - כאן.


רשת פלורמר, שהגיעה אלינו לפני כשנה, התחילה עם ליין לקים בגימור מאט. מיותר לציין שהראשון שאימצתי לחיכי הוא צבע שאני כל כך אוהבת - ירוק בקבוק (מס' 210). הוא משך לי את העין בשנייה שהסתכלתי עליו. מחירי הלקים של פלורמר סבירים בהחלט, ואני חושבת שהלק הזה עלה לי לא יותר מעשרים ש"ח. יש לו כמה חסרונות: זמן ייבוש כמו כל לק אחר, לא מהיר יותר; צריך לבחור גוון ספציפי מהקולקציה, ואין להם 256 גוונים; לאחר כיומיים הוא מתחיל לאבד מעט מהגימור המאט שמתקבל בזמן המריחה.


השוויתי את כל המאט שברשותי בתמונה אחת, בשתי תאורות - צל ושמש, על מנת שתוכלו להתרשם מהגימור. כל הטופים נמרחו מעל essie - where's my chauffeur. בשורה התחתונה, הכי אהבתי את הטופ של OPI, בעיניי מוצר מנצח!

את שפתוני המאט של בורז'ואה את בוודאי כבר מכירים היטב. גם כתבתי עליהם בעבר בבלוג, לכן לא אכביד במילים. ברשותי כרגע גוון מס' 02. רק אציין שחבל שאין קשת גוונים רחבה מהשפתונים האלה, כי הם מצויינים! אני סובלת מאוד משפתיים יבשות רוב ימות השנה, ואת השפתון הזה אני יכולה למרוח מבלי לחשוש שהמצב יחמיר. העמידות המדהימה היא רק בונוס מבחינתי.

שני שפתונים של מאק בגימור מאט אספתי לשורותיי בחודשיים האחרונים. רובי וו והרואין. הפורמולה של השפתונים האלו יבשה, מה שמקנה גם אקסטרא עמידות, מבלי באמת להגדיר אותם כעמידים. אישית קשה לי מאוד איתם מסיבות היובש שציינתי לעיל. אבל.. כל כמה זמן אני אוהבת להתהדר באחד משני השפתונים האלו, כי הם גורמים לי להרגיש טוב! כך יצא ש"הרואין" נכנס למועדפי אוקטובר שלי..

ניתן לראות את ההשוואה בין הגוונים והגימורים של השפתונים עליהם דיברתי. תסלחו לי בבקשה, צולם בערב מעונן בחוף הים, כשעוד היה שעון קיץ.. אין ספק ש"הרואין" של מאק בעל נוכחות נכבדת, וניתן לראות שהבורז'ואה מעט יותר לחותי, ופחות יבש..


פרוייקט הצילום לפוסט זה נכנס לאחד מסירטוני ה"ולוג" שלי, בו נתתי לצופים הצצה אל "מאחורי הקלעים" של להיות בלוגרית ויוטיוברית, כתחביב ובהמשך לעבודה במשרה מלאה בתחום אחר לגמרי. מוזמנים לצפות!

מעוניינת לשמוע מה אתם חושבים על גימור המאט. 
מתחברים למראה?

מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.


13 תגובות:

  1. אני כמוך מעדיפה מאט ואוהבת את השפתיים המאט! בכל הקשור לציפורניים למרבה הצער, אני לא מכירה לק שמצליח להחזיק מעמד עלי מעל ליומיים. ההירואין כל כך יפה! חושקת בו כבר תקופה ארוכה!
    אחלה פוסט , היה לי כיף לקרוא :)

    השבמחק
    תשובות
    1. עליי רוב הלקים לא מחזיקים מעמד מעל יומיים, פרט לאסי... והטופ הזה של OPI :)
      תודה רבה יקירתי!

      מחק
  2. אהבתי את האוירה ואת הפוסט! וכמובן את גימור המאט!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי! :) מאט רולז :)

      מחק
  3. טוב את יודעת שאני ומאט זו אהבה בלתי נגמרת....... וכרגיל אנחנו חולקות אותה!!!

    השבמחק
  4. הגימור החביב עליי!
    את רוב המוצרים (כמובן כי זה מאט) יש לי, אבל הלק של פלורמר! איזה צבע!

    השבמחק
    תשובות
    1. אנחנו חולקות את אותן אהבות :)

      מחק
  5. את מהממת ואני ממש אוהבת את הסרטונים והסקירות שלך! איפה ניתן לקנות את הלק ( הירוק בקבוק של פלורמר) שמופיע בתחילת הסקירה ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי :)
      את הלק הירוק ועוד גוונים בסגנון ניתן לרכוש בחנויות פלורמר בארץ (ובחו"ל). בארץ יש סניפים בעזריאלי ת"א, קריון קרית ביאליק, וקניון הזהב בראשל"צ :)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם