יום שני, 10 בנובמבר 2014

October Favorites | מועדפי אוקטובר 2014


היייי!
יש חודשים כמו נובמבר, שכל כך עמוסים מבחינתי, אז אני לא מצליחה לשבת ולכתוב את פוסט המועדפים בזמן. מה גם שבחודש אוקטובר לא יצאתי יותר מידי מהבית, או שיניתי משהו בשיגרה שלי, או בשיגרת הטיפוח שלי, כך יצא שאני כותבת לכם את פוסט המועדפים יחד עם המשכורת.. מקווה שתסלחו לי.


התיק הינשופי שבתמונה, נרכש דרך איביי. לקח לו יותר משלושה חודשים להגיע. אחרי שהגיע ואמא שלי התלהבה ממנו, הזמנתי גם לה אחד, שעדיין לא הגיע. בינתיים קיבלתי עליו החזר מהמוכר. אולי יום אחד הוא יצוץ בתיבת הדואר שלי.. מחירו היה בעירך 30 שקלים, בעוד שחברתי רכשה אותו באקססורייז בשנה שעברה ביותר מחמישים שקלים (אני לא זוכרת כמה בדיוק, ויתכן שזה היה בעלות של יותר ממאה שקלים..). התיק קטן וחמוד, שחור שמתאים כמעט לכל הופעה, הרצועה שלו באורך בינוני, אז הוא נח על הכתף ולא באלכסון.. נכנס לי בו בדיוק מה שאני צריכה, פחות ארנק! טוב נו, הארנק שלי גדול ושמן, הגיוני שהוא לא ייכנס שם.

מייקאפ. בורז'ואה. 123 פרפקט. אחד המייקאפים הנהדרים שניסיתי לסוג העור שלי (מעורב). זמן רב הוא היה בשגרת האיפור שלי, עד שנגמר וחיכיתי שלושה חודשיים עד שרכשתי אותו שוב. הסיבה היא פשוטה: רציתי לסיים קודם גם את המייקאפ של לוריאל שהיה אצלי בשימוש שוטף. המייקאפ של בורז'ואה מיועד לעור מעורב, מתבסס על תת גוון צהוב, האריזה מבטיחה שלושה פיגמנטים "מתקנים". בפועל המייקאפ יושב עליי מצויין, נותן גימור מאט שמחזיק לי שעות גם ללא צורך בפידור מאסיבי, הכיסוי שלו בינוני והוא כלל לא כבד או מורגש. אני בגוון 52 שהוא כמעט הכי בהיר שקיים.


שני שפתונים נכנסו החודש למועדפים שלי, שניהם מבית מאק האהוב עליי.
Angel ורוד ניודי, עם גימור פרוסטי, מה שאומר שהוא אטום ויבש מעט, ומדגיש יובש ושפתיים לא מושלמות.
Heroine סגול עמוק, עם גימור מאט. הו כמה שהשפתון הזה הסתובב בקבוצות בפייסבוק, הוא אפילו אזל מהמלאי לתקופה מסויימת בכמה סניפים. את השפתון הזה החלפתי תמורת 6 מוצרים ריקים - back 2 mac. אחלה עיסקה ונותן הרגשה טובה.
כך יצא שאת הניוד הנחתי רוב החודש באיפור היומיומי לעבודה, ובערב ליציאות וכיף הנחתי את הסגול!


נרות של איקאה. אהוביי היקרים. הפעם מככב אצלי הניחוח של הפירות האדומים, יותר מזכיר ניחוח של תותים מתקתקים, כאלה ששמו עליהם סוכר והוא הספיק להוציא מהם סירופ. בדרך כלל אני לא אוהבת נרות בריחות מתוקים, אבל הריח הזה עדין יותר מחבריו. הנר הגדול עולה בסביבות 15-20 שקלים והוא מחזיק מעמד ל 40 שעות בעירה.


מזהים את הגוונים? מזהים את הקונספט? אכן כן. מדובר ב"בנדיקט" - מסעדת ארוחות הבוקר. נפתח סניף חדש בראשון לציון, באיזור התעשייה הישן, ממש ליד קסטרו. כמובן שישר הלכנו לבדוק את הנושא. אפילו היינו בערב הפתיחה המוקדמת. כל כך נהנינו שאכלנו שם לפחות עוד פעם אחת במהלך החודש. בעבר היינו הולכים בעיקר לסניף הגדול בהרצליה, נראה לי שעכשיו מצאנו בית חדש. השירות מצויין, המנות טעימות כמו תמיד, יש פינוקים מדי פעם (כוסות קיר רויאל לכל השולחן לדוגמא), יש להם חבר מועדון משתלם במיוחד. רק ההמתנה קצת ארוכה.. כבר יצא שחיכינו שעה בתור, כשהיינו רביעייה.. וגם שלישייה... קחו זאת בחשבון.

אשמח לקרוא מה חשבתם על המועדפים שלי החודש!

מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.


12 תגובות:

  1. נראה נפלא, כרגיל. נשיקות אהובה!

    השבמחק
  2. ינשופים... בחירות מושלמות מותק

    השבמחק
    תשובות
    1. האהבה החדשה שלי אחרי מושיות וכבשות ;)

      מחק
  3. היה לי כיף לקרוא פוסט זה על הבוקר וכמה שאני מבינה אותך על חודש זה

    השבמחק
  4. יואו התיק הזה ממש חמוד!
    בנדקיט בראשון- כמה כיף! יאללה מתי הולכים יחד?
    והנר הזה חמוד, לא הכי מפיץ ריח, אבל חינני

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון באמת לא הכי מפיץ ריח. אולי בגלל זה התחברתי אליו על אף המתיקות? :)
      יאלה צריך לקבוע! אפילו לקפה! :)

      מחק
  5. איזה כיף! חולה על נרות ועוד כאלה בריח של פירות!

    השבמחק
    תשובות
    1. ועוד בניחוח של תותים מסוכרים! ♡

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם