יום שני, 3 בנובמבר 2014

Shower treats | פינוקי מקלחת


הייי!
אני בטוחה שלכולנו יש את הרגעים האלו, שמדמיינים מקלחת מושלמת, עם הניחוח המשכר, עם המרקם העוטף, עם המוצרים המחבקים.. במקרה שלי מקלחת כזאת הופכת לחוויה של ניחוחות!
לא מעט קרה שנסחפתי אחר מחשבותיי במהלך יום עבודה, במהלך שעות הלימודים, לאחר עבודות הבית, יותר נכון במהלך עבודות הבית... וכמו שניתן להבין מהתמונה בראש הפוסט, המקלחת שלי מלאה בסבון!

חברת "סבון" היא חברה ישראלית, חובבת חיות, ומוצריה ללא פראבנים וללא שמן מינרלי. האריזות יוקרתיות, בדרך כלל מזכוכית, הניחוחות ממכרים, ואם עושים חישוב של מחיר לתמורה - יוצא בהחלט מתאים, ובמבצעים אפילו יותר משתלם. כמו שכבר ציינתי בפוסטים ישנים, את סבון אני מכירה כ"סבון של פעם", חנות מעוצבת בסגנון וינטאג' יוקרתי, שהיו רק כמה סניפים בודדים שלה בארץ. מאז השתנתה והתפתחה, ואפילו מייצאת לאירופה, ארצות הברית, יפן, ועוד מקומות.
כל המוצרים שאציג נרכשו במהלך השנה האחרונה, וחלקם התרכזו בחודש אוקטובר האחרון.


ניחוח שהכרתי רק השנה, ביום ההולדת שלי (וואו, כבר שנה עברה מאז!) הוא ניחוח היסמין העדין (Delicate Jasmine). כמובטח, הניחוח עדין ויחסית נייטרלי, לא מתוק ואפילו די רענן. ניחוח פירחוני הוא הניחוח האהוב עליי, בשילוב עם מתיקות מעודנת או מיסתוריות מרומזת.. הכל תלוי במינון ;)
לפילינג המלח המפורסם, עליו כבר כתבתי בתחילת הקיץ, התווספו חברים נוספים:
שמן רחצה (Shower Oil) - אחד המוצרים היוקרתיים והנחשקים. בעיצוב הנקי של סבון, בקבוק זכוכית המכיל 500 מ"ל של שמן מפנק. ההרגשה כל כך נעימה על הגוף, כך שלא תרצו לחזור לתחליב רחצה אחר, שלא לדבר על סבון נוזלי. מחירו 68 ש"ח.
קרם רחצה (Shower Cream) - תחליב רחצה במרקם סמיך לחותי. מגיע בטיובה רכה ומכיל 200 מ"ל מוצר. העיצוב של האריזה מזכיר קירות מלכותיים בימים עברו. טרם יצא לי להתנסות במוצר, לכן לא אוכל לספר לכם על חוויית השימוש. מבטיחה לעדכן בהמשך! מחירו: 44 ש"ח.
קרם גוף (Body Lotion) - אחד המוצרים הראשונים שגיליתי בחברה. היה לי בעבר אחד בניחוח מאסק, ויש לי אחד נוסף בניחוח היסמין אצל ההורים שלי. אני משתמשת בו עם משאבה כמובן. המרקם שלו עשיר וכיפי אך עדיין קליל ונספג במהרה. הניחוח שלו ממלא את כל החדר, ואני מרגישה שהוא נשאר עליי זמן רב יותר מקרמים אחרים. בקרם שבתמונה יש 200 מ"ל וקיבלתי אותו במחיר של 20 שקלים, במבצעי קופה.
במהלך חודש אוקטובר היה מבצע של 30% הנחה על מוצרים בניחוח היסמין, כך שהמחירים שציינתי הם לפני ההנחה.

בקופה תמיד יש מבצעים שווים. כך למשל קיבלתי את קרם הגוף שציינתי במחיר מצויין, ואת קרם הרגליים המוקטן במחיר זהה (20 שקלים). הפעם, לרגל "חודש היסמין", היו בקופה מוצרים מוקטנים, מושלמים לנסיעות:
שמן רחצה בכמות של 100 מ"ל - מחירו 14.90 ש"ח
קרם גוף בכמות של 35 מ"ל, מחירו 19.90 ש"ח
קרם ידיים  חמאתי בכמות של 35 מ"ל, מחירו 19.90 ש"ח - ממנו קניתי שניים, כי הם מצויינים לנשיאה בתיק!
אני תמיד אוהבת להסתכל במבצעי הקופה, תמיד אמצא מוצרים שווים במחירים סבירים!

לא רק ניחוח היסמין קיים בסבון.. גם הלוונדר תפוח המפורסם והוניל הממכר שלהם.
חמאת גוף - מבוססת על חמאת שיאה, שמן קוקוס וחמאת קקאו, בניחוח וניל קוקוס (את הקוקוס בקושי מרגישים, אני שונאת קוקוס!). החמאה הזאת מצויינת לאיזורים היבשים (מרפקים, ברכיים, כפות הרגליים). והשתמשתי בה כמפלט אחרון לשיקום השפתיים שלי מיובש אימתני כשחזרתי מברלין באוקטובר שעבר. בגלל שהיא כל כך עשירה בלחות, השפתיים שלי חזרו למצב הגיוני במהירות הבזק! המינוס היחידי שלה, היא מתקשה בטמפרטורות נמוכות, מאוד מתקשה. אבל שווה כל מאמץ להוצאת החומר! מחיר: 43 ש"ח ל-100 מ"ל.
סורבה - קרם קליל על בסיס אלו וורה ושמן אבוקדו. קרם המרענן מאוד את העור לאחר חשיפה לשמש, מצנן ומקל על כוויות שמש, והניחוח שלו... תענוג! המיכל שברשותי הוא בגודל מוקטן - 100 מ"ל, וגם הוא נרכש במבצעי קופה ב15 או 20 שקלים בלבד.
המוצר העטוף הוא סבון מוצק - נחתך מתוך בר סבון גדול, ובחרתי את הניחוח וניל קוקוס (שוב, הקוקוס לא מורגש). הניחוח כל כך רענן שבא לי לחזור לסבונים האלו! מה שטוב בהם, הם לא מייבשים את העור כמו הסבונים המוצקים ה"מסורתיים".. לצערי את המחיר איני זוכרת.

כמו לכל חברה שאוהבת את לקוחותיה, גם לסבון יש אפשרות לכרטיס מועדון. עלות חד פעמית של 60 שקלים (אם אני זוכרת נכון, את שלי עשיתי מלפני חמש שנים לפחות), וכל רכישה מעניקה לכם 10% צבירה בנקודות, כשכל נקודה שווה לשקל אחד. ניתן לממש את הנקודות כחלק מהקנייה או על הקנייה כולה (אם צברתם מספיק, ואתם כמו אחותי..). בכל שנה ביום ההולדת "סבון" מעניקה לכם מתנה, בשנה שעברה זה היה צמד קרם ידיים וקרם רגליים בגודל 30 מ"ל כל אחד. מתנה מגניבה! אתם כבר יודעים כמה אני אוהבת מוצרים מוקטנים.. נוסף על כך, בחודש יום ההולדת, מגיע לכם 15% הנחה על כל הקנייה, בקנייה חד פעמית באותו חודש, לידיעה - באותה קנייה בה אתם מקבלים את מתנת יום ההולדת.

שתהיה לכולנו מקלחת כיפית וריחנית! 

מכירים את המוצרים? 
מה אתם חושבים עליהם, ועל "סבון" בכלל?
אשמח אם תכתבו לי בתגובות!

מוזמנים לעקוב אחריי ברשתות החברתיות: 
פייסבוקטוויטראינסטגרם ופינטרסט,
ולהצטרף כרשומים לאתר זה (במעלה הדף "הירשם לאתר זה"),
אתם יכולים גם להירשם לקבלת עדכונים באימייל.



14 תגובות:

  1. יאמיייי
    אני חולת לבנדר תפוח שלהם
    וסקרנית לנסות את היסמין

    השבמחק
    תשובות
    1. לכי להסניף! ;)
      לוונדר תפוח זה גם הניחוח האהוב על חברה שלי ואמא שלי! :)

      מחק
  2. פוסט חמוד לאללה! אין לי ממש מוצרי סבון אבל הם נראים כה קסומים!

    השבמחק
    תשובות
    1. אני בעד תיקון ;)
      את תתאהבי בהם מיידית :)

      מחק
  3. לא מכורת סבון, אבל בהחלט מכורת סבונים, סקראבים וקרמים ריחניים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לסבון יש את המוצרים האיכותיים בתחום ;)

      מחק
  4. פוסט מקסים!
    חייבת להודות שמעולם לא ניסיתי את המוצרים של סבון, ולגמרי עשית לי חשק!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק!
      תמיד יש פעם ראשונה ;)

      מחק
  5. תמונות נפלאות אהובה ופוסט מקסים. אני מאודדד אוהבת את הדברים שלהם.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי ♡
      אחלה מוצרים.. והניחוחות.... :)

      מחק
  6. אני מתה על המוצרים שלהם, יש לי קרם ידיים שלהם בניחוח לבנדר תפוח שאני מתמכרת אליו לאט לאט. שמעתי שיש להם גם מסכה לפנים טובה לעור שומני. רכשתי כזו עבור דודה שלי שגרה בארה"ב אבל משום מה אני אף פעם לא הולכת וקונה ומנסה בעצמי. אחל פוסט :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הגיע הזמן להתפנק בעצמך ;) תאמיני לי שזה שווה את הפינוק :)

      מחק
  7. ואייי התמונות חבל"ז!!!! אבל אני לא ככ מתה על חברת סבון כי תמיד האריזות שלהם מתפרקות אצלי :\

    השבמחק
  8. אני ממש אוהבת את המוצרים, ולרוב הולכת על הפירותיים, אבל אני חושבת שהגיע הזמן לנסות את ניחוח היסמין.

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם