יום שלישי, 2 בדצמבר 2014

First impression | רושם ראשוני - לוריאל סקין פרפקשן

הייי!
איזה מהר חולפת לה השנה. עוד לא הספקתי למצמץ וכבר אנחנו בחודש האחרון.
לפתיחת חודש דצמבר, בין החודשים הפחות אהובים עליי, בחרתי להתנסות במוצר חדש לבית לוריאל.
מדובר בקרם פנים Skin Perfection. קרם יום, מתאים לשימוש בוקר וערב, לנשים בגילאי ה-30 לחייהן, ולעור עם נקבוביות פעורות, קימטוטים ופגמים כלשהם בעור.

הקרם מגיע באריזה ורודה המשדרת מראה יוקרתי. הפעם לא בגלל גווני שחור/לבן/זהב. גם ורוד יכול להיראות יוקרתי. זכוכית עבה עם גראדינט משקוף לורוד, עם כיתוב יחיד ובודד בצבע לבן. מכסה הצנצנת בצבע ורוד מטאלי מקפיץ, והטבעת שם המותג (הרי הוא לוריאל) ממורכזת עליו. אהבתי מאוד את האריזה, ואת התחושה שהיא העניקה לי.


כשפותחים ומסירים את מכסה הבטיחות (לא נמצא בתמונה) מתמלאים בניחוח עדין ורענן, לא מתוק ולא "תרופתי". בעבר התנסיתי עם מוצרים דומים של החברה ואני חייבת לציין שהניחוחות שלהם בהחלט נעימים לאורך כל הדרך. גם הקרם הוא בגוון ורדרד והוא קליל ונמרח בקלות, נספג במהירות, ולא מורגשת תחושה שומנית. יש לקרם מרקם רך וחלק. לאחר שהנחתי אותו על עור הפנים והצוואר שלי, ניתן היה לחוש כי העור גמיש יותר ונעים יותר. 
אתנסה במוצר במשך השבוע הקרוב ואחזור לספר לכם עוד בפוסט נוסף. עד אז תספרו לי בתגובות,
מהו המוצר של לוריאל שהתנסיתם בו לאחרונה?

אשמח לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.


6 תגובות:

  1. את מכירה את התנגדותי למותג הזה ספציפית, אז אני רוצה להתרכז במשו אחר.. צילום מצוין במיוחד! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! :)
      וכן.. מכירה את הסיבה להתנגדות ;)

      מחק
  2. אני גם משתתפת ב"ניסוי" ומוכרחה להודות שהתוצאות מאוד מתיימרות בעיני. אשמח להיות מופתעת לטובה..

    השבמחק
    תשובות
    1. בינתיים אני דווקא כן רואה שינוי לטובה.. גם אם הוא קל..

      מחק
  3. מודה שוירתי על השתתפות בהתנסות... :/

    השבמחק
    תשובות
    1. מחכה לראות אם התוצאות כפי שמבטיחים..

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם