יום שני, 15 בדצמבר 2014

Matte Finish | בגימור מאט חלק ב'

 הייי!
לפני כמה זמן כתבתי על מספר מוצרים בגימור מאט. המוצרים בפוסט הקודם כללו מוצרי שפתיים ולקים שונים. אני מאוד אוהבת את גימור המאט ואת המראה שמתקבל, גם על הציפורניים וגם באיפור, ובמיוחד על השפתיים. הבעיה העיקרית שלי עם שפתוני מאט - הם מאוד יבשים, תכונה שלא מיטיבה עם המצב התמידי שלי.
אני מביאה לפניכם את החלק השני בגימורי מאט.


הפעם אתמקד רק במוצרי שפתיים, ויש לי ארבעה חדשים להציג בפניכם.
שני שפתונים בגירסת עיפרון שמנמן, המוכר כבר אצלנו ובכל העולם, של חברה עממית ומאוד אהובה - רבלון,
ושני שפתונים בגירסה נוזלית (כמו גלוס) - אחד של חברה ישראלית (קרליין) והשני של חברה צרפתית (בורז'ואה).


לכל הגוונים, פרט לקרליין, יש שמות בנוסף למספרים, פרט שאני מאוד אוהבת במוצרי האיפור שלי. 
השפתון של בורז'ואה הוא בסקאלת הגוונים הנייטרלים, שמו Happy Nude Year - קורלי ורדרד ניטרלי.
השפתון של קרליין מספר 21 הוא גוון ורוד בהיר, כמו גם גוון 205 של רבלון המתהדר בשם Elusive. שפתון נוסף של רבלון הוא מספר 225 העונה לשם Sultry - גוון חום-ורוד-עתיק.


אני אתחיל עם השפתונים של רבלון. גיליתי אותם בארץ כשהגעתי ממש במקרה לסניף של הסופר פארם באיזור התעשייה הישן בראשל"צ. זה היה יום שישי בערב, אין דיילות והפארם שומם, כי בינינו, מי נכנס לסופר פארם בשישי בערב אם לא למטרת תרופות או דברים דחופים מאוד..? עיניי צדו במבטן את השפתונים האלו יושבים להם בנחת בסטנד של רבלון. אי אפשר להישאר אדישים למצב, נכון? מיד התחלתי לצייר על הזרוע שלי את כל הגוונים הזמינים. יצאתי הביתה עם שני הגוונים שציינתי, מרוצה ושמחה.



לשני השפתונים פורמולה ומרקם זהה, ההבדל בגוונים משפיע מעט על העמידות, ההכתמה וצורת הדהיה.
גוון 205 הורוד הבהיר מושלם ליום יום, גם בחורף וגם בקיץ, עדין על השפתיים ולא זועק "תסתכלו עליי אני ורוד!". עמיד לבעירך 3 שעות כולל קפה, ממש לא שורד את העוגייה של הבוקר - יורד ומשאיר תיחום מכוער, מיד לחדש! כמעט ולא רואים את ההכתמה שהוא משאיר לאחר שדהה.
גוון 225 החום-ורוד-עתיק הוא גוון סגרירי שמתאים גם לסתיו וגם לחורף. גוון שאני מאוד מתחברת אליו, מאחר ויש בו בדיוק את כמות הגוון החום שאני אוהבת, לא אדום מידי, לא כתום מידי, ולא אדמה מידי :)
עמיד לכמעט 4 שעות, כולל קפה, גם הוא לא שורד את עוגיית הבוקר, אבל עומד באתגר בגבורה. משאיר סטיין על השפתיים בסיגנון My lips but better לכיוון הנייטרלי, וגם משאיר תיחום מכוער כשדוהה. מיד לחדש, או להסיר.

מהשפתונים הנוזליים בגימור מאט של קרליין היו לי ציפיות גבוהות מאוד. הייתי צריכה לדעת מראש להנמיך ציפיות מהמותג, מאחר וכבר ניסיתי בעבר את השפתונים העמידים שלהם ונחלתי אכזבה מצערת. אז קרליין בהחלט עושים מאמץ לעמוד בקצב הטרנדים העולמי, ואפילו מצליחים לעמוד בו בגבורה, עם שישה גוונים מעניינים, אך המוצר הזה הצליח לגרום לי להרים גבה ולחשוב פעמיים לפני שאני משתמשת בו שוב.
המרקם שלו נעים על השפתיים בעת המריחה, הוא מתקבע מהר מאוד ואטום כבר מהשכבה הראשונה בצורה אחידה. אבל, וזה אבל גדול, בזמן ההתקבעות הוא מעקצץ בשפתיים. אין שום בעיה, אך אם את כמוני, סובלת מיובש בשפתיים שיכול להגיע למצבים קיצוניים in no time, בתנאי קור קשים למשל, השפתון הזה ממש לא בשבילך. אני אציין מראש, אני תמיד מלחחת את השפתיים שלי, ולפני כל שימוש בשפתון מאט כלשהו אני גם עושה פילינג. לאחר שני שימושים רצופים בשפתון הזה, השפתיים שלי סבלו מיובש שלא נראה כדוגמתו אפילו כשהייתי בברלין. לקח לי מעל שבועיים להחזיר אותן למצב נורמלי. היו לי קילופים ופצעוני קור ויובש, גרד נוראי, אדמומיות ונפיחות. רק אז חילחלה לתודעתי האכזבה הגדולה מהמוצר. אוסיף ואציין שהוא עמיד הרבה פחות מהשפתונים הדומים של בורז'ואה.



עונג צרוף. את השפתונים האלו גיליתי בקיץ כשהגיעו לארצנו עם כמה גוונים על סקאלה די משעממת, שנעה על אדומים וקצת ורודים. היה גוון שנקרא nude-ist שנראה יותר כתום מאשר נייטרלי, ולכן לא רכשתי אותו. בפוסט הקודם הצגתי בפניכם את גוון 02 המשגע, גוון פטל עדין שמקפיץ כל לוק, ליום יום או לערב. כשהגיעו פירסומים על הגוון החדש שיצא לקראת השנה החדשה, הסתקרנתי מאוד. היה לי האומץ להזמין אותו רק לאחר שGlossberry המקסימה רכשה אותו. בהחלט - אינו מאכזב. הגוון קורלי עדין, נייטרלי, כמו שאני אוהבת! לא קייצי מידי, ומתאים לדעתי כל השנה. המרקם נעים וקטיפתי, המריחה נוחה, מתקבע תוך 2 דקות ולאחר מכן אפשר להניח שכבה שנייה. עמיד לשעות רבות, לפחות חצי יום עבודה, כולל קפה ונשנושים. לא שורד בגבורה מזון שומני כמו צ'יפס (הבדל ניכר מאחיו גוון 02). את שלי רכשתי באתר LookFantastic במחיר של 8 פאונד + הנחה של 15% שקיבלתי במייל. שווה להירשם ולהמתין למבצעים.



הכנתי סוואטצ'ים על הזרוע, בתאורת אור יום, לא שמש ישירה. ניתן להתרשם כי המרקם של בורז'ואה דק וקליל יותר מזה של קרליין, ולגבי השניים של רבלון - בדיוק באותו מרקם ופורמולה.
הסוואטצ'ים על השפתיים קצת שונים, מאחר וצולמו מול תאורה לבנה, כשכבר לא היה אור בחוץ. תוכלו ישר לראות כי הגוון של קרליין שונה מזה שעל היד. מן קטע כזה, הגוון הזהז ספציפית, רגע אחרי ההנחה שינה את גוונו לכהה יותר. עוד נקודה שלילית.



אשמח לקרוא את תגובתכם, האם אתם מכירים את השפתונים שציינתי? 
יצא לכם כבר להתנסות בהם?
מה אתם חושבים עליהם או על החברים הדומים בשוק?

אשמח לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.



21 תגובות:

  1. ממש אהבתי את הסקירה. אתמול באתי לקנות את הרבלון 205 אבל משום מה לא לקחתי. אולי היום.. יש מבצע 55% הנחה במשביר ;))

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי :)
      ה 205 של רבלון נראה ממש כמו ממתק סוכר כזה :) גוון מאוד יפה.

      מחק
  2. בת חן את נהדרת כהרגלך! רכשתי את 205 לאחרונה, אולי זה הזמן להסיר את העטיפה ולהתחיל להשתמש ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה!
      יאללה באמת הגיע הזמן ;)

      מחק
  3. היי מהממת,
    אני קניתי את הקולור מאט של קרליין גוון מס 21 על פי המלצתה של יאנה ביוטיוב.
    קודם כל ממש אהבתי את הסקירה, ואני מסכימה עם כל מילה שכתבת לגבי הקולור מאט הזה.
    גם לי יש שפתיים יחסית יבשות ולכן אני משתמשת המון בeos ולוקחת אותו איתי לכל מקום. בפעם הראשונה שהשתמשתי בקולור מאט גם לי היו עיקצוצים כאלו אבל חשבתי שזו רק אני ואולי כי המוצר עדיין חדש. בפעם ה2 גיליתי שהמוצר גורם לי לממש ממש התייבשות ושהשפתיים מתחילות להתקלף ואז רואים את הקילוף על פני האודם (בשפתיים) וזה נראה מזעזע וחייבים להוריד אותו. הפסקתי להשתמש בו וחיכיתי שהשפתיים שלי יחזרו להיות לחות ( ונורמליות) אחרי כחודש שוב שמתי את האודם מעל eos ודווקא ממש אהבתי את התוצאה האודם נראה יפה על השפתיים, ומאז אני אוהבת את המוצר ומשתמשת בו בעיקר בבקרים אבל מעל הeos .
    ממליצה לך לשים eos לחכות שעה בערך שממש יספג טוב טוב, לשים שוב eos (דקה לפני השימוש) ואז לשים את הקולור מאט, ככה אני עושה כיום ומרוצה מהתוצאה, את מקסימה ותודה שעשית את הסקירה הזו, אוהבת אותך 3>

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה הילור יקירתי! :)
      אם את צופה בסירטונים.. באחד הסירטונים האחרונים, על עיצוב הגבות, השפתיים שלי נורא מתקלפות. אחרי שבועיים טיפול לאחר שימוש בקולור מאט. אני משתמשת בכל באלם אפשרי לפני כן..eos,חמאת שיאה, פלקסיטול.. כח מה שעולה לך לראש - ניסיתי. עליי לצערי לא עובד :/ תודה על הטיפים!

      מחק
    2. כן ראיתי את הסרטון הזה, בכל אופן מאוד אוהבת את הסרטונים והסקירות שלך!! תמשיכי לעשות אותם ואל תפסיקי!!! אוהבתת 3>

      מחק
  4. איזה יופי של סוואצ׳ים על השפתיים!

    השבמחק
  5. גוונים הורסים! אין על מאט!

    השבמחק
  6. איזה שיניים יפות וצחורות יש לך ! משהו משהו ! :-)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! למזלי לא עשיתי הלבנה לשם כך :)

      מחק
  7. הגוון החדש של בורזואה פשוט מעלף! אני מתכננת עליו גם, הוא אחד היפים! פוסט מעולה! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא מהמם! ומיוחד, בהחלט אין לי דומה לו באוסף..

      מחק
  8. סווטצ'ים מקסימים בובה! אני יותר בענייני הכהים בכל הנוגע לשפתיים, כידוע, אבל עליך הם יפים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יפתי! את עם הכהים, אני עם הבהירים ;)

      מחק
  9. כל הגוונים מהממים עלייך!
    אני אוהבת את הרבלונים, אבל הריח מה זה מיותר.
    בזכותך ובזכות בנות נוספות ברשת דילגתי על הקרליינים, על אף הצבעים המשגעים.

    השבמחק
    תשובות
    1. הריח לגמרי מיותר!
      אני שמחה שמנעתי טרגדיה לסובלות מיובש :)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם