יום חמישי, 11 בדצמבר 2014

November Favorites | מועדפי נובמבר 2014

היייי!
מה שלומכם? אני מקווה שעבר עליכם שבוע נהדר!
חודש נובמבר היה חודש עמוס מאוד עבורי, וכפי שהתאריך מרמז כך גם חודש דצמבר.. אנחנו כבר אחרי ה-10 לחודש ורק עכשיו אני כותבת את פוסט המועדפים שלי! חודש נובמבר הוא חודש היומולדת שלי, לכן אני נוטה לחבב אותו יותר משאר החודשים בשנה, מה גם שהחודש היה עמוס בעיניינים אישיים ופיתוחים חדשים (לא יכולה עדיין לספר על מה אני עובדת..). היו כמה מוצרים שליוו אותי בכל החודש הזה והושטתי את ידי אליהם יותר מהאחרים.


החודש היה לנו חורף, רק לשבוע, אבל זה היה חורף. טמפרטורות נמוכות, יובש תמידי ושפתון מאכזב רקחו עבורי תקופה ארוכה של שפתיים סדוקות שארכה כשבועיים עד שהצלחתי להתגבר על המצב. לשם כך התייצב לשירות הליפ סקראב של לאש, שרכשתי בברלין בשנה שעברה, בטעם/ניחוח של מסטיק (!) מתוק מאוד וכיפי. הפילינג עשוי גרגירים עדינים יחסית, משפשפים את הפילניג על השפתיים למשך כמה שניות ולאחר מכן ניתן ללקק או לשטוף במים. נותר רק להוסיף באלם עתיר בלחות ואני מסודרת. השתמשתי במוצר בוקר וערב ולאחר מכן מרחתי חמאת שיאה, וסוף סוף אחרי שבועיים של סבל, החזרתי את השפתיים שלי למצב הנורמלי.



הסומק של מדינה מילאנו - Revolution, בגוון Bubble Pop נראה מאיים במבט ראשון, ושני ושלישי גם.. גוון ורוד "בזוקה" זועק ובולט מאוד. ברגע שלומדים להניח אותו בצורה הנכונה, אי אפשר להפסיק להשתמש. מודה שבתחילה הנחתי מעט יותר מידי חומר והייתי צריכה "למחוק" את התוצאה, ואז יצא שהחלפתי סומק בפעם השנייה. אך אחרי מעט תירגול גיליתי בדיוק את הכמות שצריך לאסוף עם המברשת ואת צורת ההנחה הטובה ביותר לסומק זה. התאהבתי קשות. יש לו מעט ברק שכמעט ולא מורגש כ"שימר" כשהוא על הלחיים, אלא יותר כמו הסמקה חיה וטבעית. מתאים לי כמעט לכל מראה בעיקר לאור העובדה שרוב השפתונים שלי (גם החורפיים) מתבססים על ורוד.



איזו תגלית! זואי היוטיוברית האהובה השיקה סידרת טיפוח מפנקת וכיפית, Zoella Beauty. הסידרה כוללת ג'ל רחצה, קרם גוף, מיסט לגוף (שלא ניתן להזמין לארץ), פצצת אמבטיה בצורת שוקולד,נר ריחני ותיק איפור בשני עיצובים. כל המוצרים נמכרים באתר feelunique ופרט למי הרענון (מיסט) ניתן להזמין לארץ. המחירים נעים בין 5-8 פאונד (ליש"ט), תלוי במוצר. הזמנתי שני סטים, אחד לי ואחד לחברה שלי ליום הולדתה. הסט שהזמנתי כלל את קרם הגוף, ג'ל הרחצה ותיק האיפור.



קרם הגוף קליל ורענן, יש לו ניחוח נעים ולא מכביד, רענן ביותר ולא מתוק כפי שציפיתי. הניחוח יוקרתי ומזכיר לי זרי פרחים בגוונים של ורוד ולבן. הקרם נספג בקלות ולא מותיר תחושה כבדה, אני בטוחה שהוא יתאים גם לימי הקיץ המהבילים שלנו. עלות הקרם: 5 פאונד.



הלקים של OPI הם בין הלקים האהובים עליי. יש להם מבחר גוונים עצום, שמות מגניבים, וקולקציות מוגבלות מתחלפות בתדירות גבוהה. שי להם פורמולה סמיכה אך קלה לעבודה, הם אטומים כמעט לחלוטי בשכבה הראשונה, בם מחזיקים עליי מעמד לפחות ארבעה ימים. הגוון האהוב עליי החודש הוא Lincoln park at midnight. אחד הגוונים היפים לחורף! גוון חציל כהה ועמוק עם מיקרו-שימרים כסופים, מאוד מיוחד ו"פאנסי". הלק הזה היה עליי במשך שבועיים מתוך כל החודש.



זה לא סוד שחברת "סבון" הישראלית היא המועדפת עליי. לאחרונה גיליתי גם את סידרת טיפוח הפנים שלהם, תודות לאחותי שהשיגה לי דוגמית של קרם הפנים הזה. מדובר בקרם לחות לעור מעורב, ללא מקדם הגנה. הרחתי אותו בחנות, ניסיתי אותו על היד והתאהבתי במקום. המחיר שלו הוא 95 ש"ח ל-100 מ"ל. אני די בטוחה שרכשתי אותו במבצע כלשהו, אבל גם ללא המבצע המחיר משתלם. תזכרו שבדרך כלל קרם לחות מגיע בכמות של 30-60 מ"ל בלבד, בעלות של לפחות 60 שקלים.



הקרם "Desert Flowers" קליל ולא כבד, עם ניחוח נעים ופרחוני, נספג במהירות בעור ומשאיר אותו רך, חלק ונעים. שמתי לב שמאז שהתחלתי להשתמש בו, מצב העור שלי השתפר ויש לי פחות התפרצויות של פצעונים, ולאחר מכן פחות פיגמנטצית-פצע. מומלץ בחום!

האם אתם מכירים את המוצרים עליהם כתבתי בפוסט זה?
שתפו אותי בתגובות, מה הם המוצרים המועדפים עליכם לחודש נובמבר.

אשמח לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.



8 תגובות:

  1. הלק נראה טוב (איפה צילום על הציפורניים?) וגם הסומק. את שאר המוצרים אני לא מכירה אבל נשמע מפתה בפוסט שלך.

    השבמחק
  2. שמעתי רבות על הקרם פנים של סבון. חברה שלי בזמנו עבדה שם ורצתה שאני אנסה אבל תמיד דחיתי. הקרם פנים סבוקלם שלי עומד להיגמר לי אז זו הזדמנות מעולה לנסות אותו. אחלה פוסט! :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי :)
      קרם הפנים הוא בהחלט תגלית שווה!

      מחק
  3. ואו את הלק הזה אני מתה עליו יש לי ממש דומה והא חורפי ככ, הקרם פנים ניראה חלומיי בהחלט !

    השבמחק
    תשובות
    1. הגוונים האהובים עליי לחוף הם המיוחדים על בסיס שחור. ספק שחור ספק גוון אחר ;)

      מחק
  4. גם אני מטורפת על סבון, אפשר להגיד אפילו מכורה :) חייבת לנסות את קרם הפנים שהמלצת עליו ♥ המשך שבוע מעולה אהובה

    השבמחק
    תשובות
    1. יקירתי! איזה כיף לראות אותך כאן :)
      שבוע קסום <3

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם