יום שני, 22 בדצמבר 2014

What's new | מה חדש?

הייי!
מה שלומכם בשבוע שלפני סוף השנה האזרחית?
אישית אצלי זוהי תקופה לחוצה ביותר - עוד רגע נגמרת לנו השנה, אני מרגישה שדברים רבים שרציתי לעשות, לא הספקתי, מצד שני גם בעבודה נגמרת שנה וזו התקופה הכי עמוסה..
רציתי להספיק לכתוב את הפוסט הזה לקראת חנוכה, אך לא הספקתי, בין היתר בגלל שחבילות שהזמנתי בblack friday הגיעו רק לקראת סוף שבוע שעבר. וכך יצא שהתחדשתי בדיוק במהלך החג, התקופה הכי כיפית להתחדשויות.


אני רוצה לפתוח את הפוסט בקרם הפנים של לוריאל מסדרת Skin Perfection. קיבלתי את המוצר להתנסות במסגרת פעילות של leaders ואת ההתרשמות הראשונית שלי ממנו כתבתי בפוסט הזה. כמו שכתבתי בפוסט הקודם, הקרם מתאים לנשים בגילאי ה-30 לחייהן, או אפילו בגילאי 25-35, והוא מבטיח להחליק נקבוביות פעורות, לצמצם פגמי עור ולהעניק לעור מראה זוהר. הקרם מריח נהדר ומרקמו קליל על העור, נספג במהירות ואינו משאיר תחושה שומנית וכבדה. החברה מציינת כי הוא מתאים לכל סוגי העור. כשאני רואה הצהרה כזו אני מתחילה לחשוד. יש לי עור מעורב, שומני באיזור ה-T ונטייה להתפרצויות פצעונים באיזור הסנטר וקו הלסת. התחלתי להתנסות בקרם ללא ציפיות מיוחדות.


אחרי שבוע של שימוש (עכשיו כבר יותר, אבל התמונה למעלה צולמה לאחר 8 ימי שימוש), אני יכולה לספר לכם כי איזור ה-T מבריק לי פחות במהלך היום, הנקבוביות בצידי האף מכווצות כאילו שמתי עליהן פריימר "פורפשונל" של בנפיט, המייקאפ יושב בצורה אחידה ומושלמת, מציינת שלא השתנתה עמידות המייקאפ, הרי לא מדובר בפריימר אלא קרם לחות. כתמי פיגמנטצית-פצע, שטרם הגיעו לגיל חצי שנה, התחילו לדהות בצורה משמעותית, במיוחד שניים בולטים שהיו לי בלחי ימין, כך גם פיגמנטציות פצע בסנטר. כל כך התלהבתי מזה, שהתחלתי לחשוב שלוריאל באמת הצליחו עם המוצר, בדיוק כמו שהצליחו עם הסרום Youth Code, עליו כתבתי כאן וכאן. לגבי ההבטחה להעלמת קמטוטים ומראה עור זוהר - קמטוטים אין לי כמעט, בכל זאת עור מעורב מזדקן לאט יותר, ועור זוהר יותר לא נראה, לא כמו שהיה לי עם הסרום.
בסה"כ הקרם טוב, נעים ואיכותי.


במהלך מבצעי black friday הזמנתי לי סוף סוף את ספוגית הביוטי בלנדר (beauty blender) המהוללת, ואני כבר מחכה להתחיל להשתמש בה. הייתי חולה בימים האחרונים כך שבקושי התאפרתי, שלא לדבר על להניח מייקאפ. הסתפקתי רק ב BB cream וזהו. הספוגית עשוייה מחומר רך וקפיצי כזה, ממש נעימה. לאחר הנחתה מתחת לזרם מים, היא מכפילה את נפחה. פעולה זו מקטינה את כמויות המייקאפ שעוברות לפנים שלנו, וכך נוצר מראה אחיד וטבעי. לאחר שאשתמש בה, אפרסם לכם את ההתרשמות שלי.


הקולקציה הנורדית של OPI נחתה סוף סוף בישראל. אני זוכרת את ההצפה שהייתה ברשת כשהקולקציה יצאה למדפים, עם התלהבות וחוסר התלהבות. אני ציפיתי בקוצר רוח לגוון ספציפי - How great is your dane או Can't aFjörd not to, אבל קיבלתי לסקירה את הגוון With a nice Finn-ish. בגדול השמות של OPI תמיד מיוחדים ושנונים, ואני אוהבת את בחירת השמות לגוונים, במיוחד בקולקציה הזאת.
הגוון With a nice Finn-ish הוא גוון ברונזה לכיוון הזהב. אני פחות מתחברת ללק עם גימור מטאלי ואולי בגלל זה פחות התחברתי אליו? אולי זה בגלל שהתת גוון שלו לא מתאים עם תת הגוון שלי.. הפורמולה שלו דלילה יותר משאר הלקים של OPI, הקרמיים בעלי הפורמולה העבה והאטומה, ורק בשכבה השנייה הוא נהיה אטום. שתי שכבות בהחלט מספיקות. כבר שלושה ימים הוא עליי ואין צ'יפים, מפתיע לטובה מאחר ולקים מטאליים לא מחזיקים עלי מעמד יותר מיומיים-שלושה, ועוד כאלו עם פורמולה דקה.


כמו שאתם יכולים לראות בתמונה, הוא לא הכי מתאים לגוון העור שלי ולכן החלטתי להוסיף מעליו גליטר ברונזה של ביוטיקר, מס' 87, בשכבה אחת. אפשר לראות כי זה הוסיף טאצ' חגיגי עוד יותר. הגוון הזה של OPI הוא לא מסוג הגוונים איתם אני אלך ביום-יום, אלא רק לאירועים, או בחגים. ניתן להשיג אותו ואת כל הקולקציה (עוד 10 גוונים יפהפיים, רובם בפורמולה קרמית) במכוני היופי, ברשת אפריל, ובבוטיק בשרונה.

מוצר חדש בארץ לבית Antonym - עיפרון שפתון. אנטונים הוא מותג טבעי ואורגני שעשה עלייה לארץ בשנתיים האחרונות. יש לו ליין מוצרי איפור (ביניהם פודרה מייקאפ, עיפרון עיניים, צלליות וכו') וליין מברשות. אני מאוד אוהבת את המוצרים של המותג, ואני משתמשת לא מעט במברשות שלהם ובעיפרון העיניים השחור, ואתם יכולים לראות זאת בסירטונים שלי. לאחרונה אנטונים קיבלו אישור ממשרד הבריאות לשווק בארץ את עיפרון השפתיים השמנמן שלהם, שמשמש כשפתון, אישור המתקבל לאחר בדיקות רבות. העיפרון מגיע בשני גוונים: Naturelle ו- Koral. הגוון "נטורל" הוא גוון טבעי חום, המתאים גם לכהות וגם לבהירות (איך אפשר לטעות בטבעי?), מרקמו משיי והוא עמיד במים, הגימור שלו גלוסי ולא מאט והוא עשיר בפיגמנטים מינרליים המעניקים לו את הצבע שלו. הפורמולה שלו כל כך נעימה על השפתיים. במבט ראשון חשבתי שהוא יהיה יבש כמו שאר עפרונות השפתיים שיש ברשותי, אך ברגע שהנחתי אותו על השפתיים, נדהמתי לגלות כמה הוא נעים ורך, לא מייבש, לא מתפורר, וממש הרגיש כמו שפתון לחותי. הגוון שלו יפה מאוד על השפתיים ומתאים לכל מראה איפור.

הגוון הזכיר לי מאוד את Hug Me של מאק, לכן צילמתי את הסוואטצ'ים של שניהם אחד ליד השני. הסוואטצ' על השפתיים הוא של אנטונים בלבד. אז מה עוד יש בשפתון מלבד מינרלים פיגמנטיים? שמן חמניה, חמאת שיאה וויטמינים נוגדי חימצון. את השפתון ניתן להשיג באתר החברה - לינק לרכישה.
אמנם חנוכה עוד רגע נגמר, אך תוכלו להינות עד סוף החג ממשלוח חינם, וממבצעים מיוחדים לחג. אם לא הספקתם, לא נורא. קוד הנחה המקנה 10% הנחה על כל האתר על סוף חודש דצמבר: BeAntonym. תקפצו לאתר ותתחדשו.



פלטת Revealed 2 מבית Coastal Scents האמריקאית, יצאה כדי לתת לנו מענה זול יותר ואיכותי לא פחות לפלטת ה Naked 3 האהובה. מאחר ויש ברשותי את Naked הראשונה, ועדיין לא התלהבתי מהנייקד השניה, החלטתי לרכוש את פלטת Revealed 2 המכילה דיופים לכל הגוונים בנייקד השלישית! בינתיים השתמשתי בה פעם אחת, הצלליות הונחו מעל פריימר עיניים של The Balm והתוצאות מרשימות. החזיקו מעמד כל היום עם פגמנט רווי וברור. אני מתכננת להעלות בקרוב סירטון מראה לסילבסטר עם הפלטה הזאת, אז כדאי לכם להירשם לערוץ שלי ביוטיוב. הפלוס הרציני בפלטה: היא מגיעה עם 20 (!) גוונים של צלליות במחיר מקורי של כ-40$. את הפלטה שלי רכשתי במבצעי black friday אז היא עלתה כ-10$. שווה לעקוב אחר מבצעים, כרגע היא נמכרת בפחות מ-20$.

מכירים את המוצרים בפוסט? מה יש לכם לספר לי עליהם?
אשמח לקרוא את תגובתכם!
אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.

גילוי נאות: לוריאל, OPI, אנטונים התקבלו מהחברות.


10 תגובות:

  1. תתחדשי!!
    השפתון מאוד מחמיא לך!
    הפלטה של קוסטל סנטס מעולה, שמחה שיצא לך לרכוש אותה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      גם אני מאוד אהבתי את השפתון ואת הגוון שמשתקף על השפתיים :)
      גם אני שמחה שסוף סוף רכשתי אותה ;)

      מחק
  2. מהממת! ממש נהינתי לקרוא את הפוסט!! האיפור שיש עלייך בתחילת הפוסט פשוט מהממם! ממש אהבתי.. תוכלי לעשות סרטון הדרכה אליו ביוטיוב? אוהבת אותך מלא מלא !! הילור (-:

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי :) האמת, המראה הזה הוא הכי מינימלי: מייקאפ 123 של בורז'ואה, צללית קרם של מייבילין (קולור טאטו) בגוון on and on bronze, אייליינר טוש ומסקרה :)

      מחק
  3. אם כל אהבתי ללקים, זהובים הם לא כוס התה שלי.
    את נראית נהדר! ומחכה לראות איפורים עם הפלטה.

    השבמחק
  4. יפיופה! אחלה פוסט! תרגישי טוב ומלא נשיקות לך

    השבמחק
  5. רכשתי לאחרונה את הביוטי בלנדר וגם התאהבתי, פשוט אין לה תחליף לא משנה מה..
    השילוב על השפתיים נראה מעולה!

    השבמחק
  6. הפלטהה נראית מעולה!
    הלק לא ממש כוס התה שלי (מבחינת הגוון) אבל הוא בהחלט מיוחד
    והשפתון הורס עלייך:)

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם