יום חמישי, 22 בינואר 2015

A relaxing Getaway | חופשה מרגיעה


איזה כיף היה לצאת לחופשה ככה באמצה החורף, ובתחילת השנה האזרחית. הסיבה העיקרית לחופשה הקצרצרה הזו היא יום הנישואים שחגגתי לפני כמה ימים, יום נישואים 4! גם ברק וגם אני היינו צריכים את החופשה הזאת, להירגע ולנקות את הראש מהלחץ היומיומי בו אנו שרויים. בכל זאת עבודה בסביבת הבנק ובאיזור המרכז.. אז המקום הכי טוב לנפוש בו ולהירגע הוא אחוזת יערות הכרמל.
מאחר ויצאנו לחופשה של שני לילות בלבד, ונסענו בעיקר בשביל הרוגע והשקט, לא ארזתי הרבה, לא הרבה ביגוד ולא הרבה טיפוח ואיפור. בסוף הפוסט אני אקשר גם את שני הסירטוני הולוג שעלו לערוץ היוטיוב שלי. רוצים לראות מה לקחתי איתי מבחינת איפור?


 בסיס 
לקחתי שלושה מוצרי בסיס שהם חובה מבחינתי: קרם BB, מייקאפ קליל וקונסילר איכותי.
ה-BB שימש אותי כל בוקר, וגם ביום בו עשינו מסאג' ויום ספא. לקחתי את קרם ה-BB של קרליין, שנותן כיסוי עדין מאוד ומלחח את העור באותה פעולה. כמובן שמעליו הוספתי קונסילר להסתיר את הפגמים הבולטים ביותר.
המייקאפ שלקחתי, 123Perfect של בורז'ואה, שימש אותי בארוחות הערב. שעות שרציתי כיסוי גבוה יותר ואחיד יותר. המייקאפ מתאים לעור מעורב, מתקבע בגימור מאט, הכיסוי שלו בינוני+
לקונסילר לקחתי את instant concealer של קלרינס שאני כל כך אוהבת, ופשוט לא יכולה בלעדיו. קונסילר במרקם דק, עם כיסוי גבוה ועל הדרך גם מתקן גווןף כך שהוא מאוד מתאים לכהויות מתחת לעיניים. לא יצאתי מהחדר בלעדיו.

 פנים
גם בגזרה זו לקחתי שלושה מוצרים בלבד, שאחד מהם מכיל בעצם שניים באחד.
לפודרה לקחתי איתי את Studio Fix של מאק, הפודרה האהובה עליי לקיבוע המייקאפ שלי. לעיתים אני משתמשת בה מעל ה-BB לתת יותר כיסוי.
לסומק וברונזר לקחתי איתי דואו של elf, שמאוד מזכיר את הברונזר לגונה (Laguna) ואת הסומק אורגזם (Orgasm) של נארס. אני אוהבת את הדואו הזה כי הוא מאוד פיגמנטי, ועמיד מעל המייקאפ, וכך גם אני חוסכת - שני מוצרים באותה אריזה.
לגבות לקחתי איתי, כרגיל, את צללית הגבות, צללית של איל מקיאג' בגוון Muccafino, למראה גבות מלא וטבעי.

 עיניים
גם בגזרת העיניים הסתפקתי בשלושה מוצרים בלבד, ובחרתי את השלושה שהכי ישמשו אותי בחופשה הזאת, השלושה שיתאימו לכל מראה שארצה, בין אם ביחד ובין אם לדלג על אחד מהם.
צללית קרם Color Tattoo של מייבילין, בגוון On and On Bronze. הגוון שאני הכי אוהבת בצלליות האלה, גוון ברונזה יפהפה שמשנה גוונים בקפל בתנאי תאורה שונים, כך נראה שיש עליי שני גוונים לפחות. עיניין נוסף שאני אוהבת בצללית הזו - היא סופר עמידה עליי.
אייליינר נוזלי של ספורה בגוון שחור. אמנם הוא כבר לקראת סיום, אבל הוא שחור משחור ואני לא יכולה בלי אייליינר באיפור ערב. זה ה"go to" שלי לאיפור ערב.
מסקרה Twist up the Volume של בורז'ואה. היו לי ציפיות גבוהות מהמסקרה הזו, אבל ככל שהציפיות גבוהות, האכזבה בהתאם. אמנם המסקרה לא ענתה על כל הציפיות שלי ממנה אבל היא כן מעניקה אורך ומפרידה את הריסים. חוץ מזה שהבטחתי לעצמי לא לפתוח יותר מידי מסקרות במקביל.

 שפתיים
החלטתי ללכת בעיקר על שפתוני מאט, כששניים מהם עמידים:
Rebel  של מאק, שפתון ברי עמוק, סתיווי וחורפי, מאוד אוהבת במראות ערב.
Ruby Woo של מאק, אדום מאט מדהים, לצערי לא יצא לי להשתמש בו הפעם כלל.

Happy Nude Year של בורז'ואה מסדרת Rouge Edition Velvet, שפתון עמיד המגיע כשםתון נוזלי המתייבש למאט, גוון קורלי עדין ומחמיא.
Frambourjois של בורז'ואה מסדרת Ruge Edition Velvet, אדום פטל המתקבע עדין ולא צועק.


 מברשות
גם בכלים צריך לצמצם, ולקחתי באמת את המינימום שצריך בשביל להניח את האיפור בצורה מושלמת.
למייקאפ לקחתי את המברשת Expert Face Brush של ריל טכניקס (Real Techniques), לפודרה לקחתי מברשת פודרה של קרליין (מס' 02), לברונזר לקחתי מברשת משופעת של ביוטי קר, לסומק לקחתי את המברשת Blush Brush של ריל טכניקס.
לגבות לקחתי את מברשת המקרה של ביוטי קר ומברשת משופעת Brow של איל מקיאג', מברשת שטוחה להנחת צלליות - מיקי בוגנים מס' 12, ולטשטוש הצללית לקחתי מברשת של דליום טולס (bdellium tools) מס' 785, ולשפתיים לקחתי מברשת של דליום טולס מס' 542 (שלבסוף לא השתמשתי בה).

אלו כל מוצרי האיפור שלקחתי איתי לחופשה הקצרה באחוזת יערות הכרמל.
אשמח אם תציצו בסירטוני הולוג שעלו לערוץ היוטיוב שלי.




תשתפו אותי בתגובות, מה אתם לוקחים לחופשה של שני לילות (מבחינת איפור)?

הייתם באחוזת יערות הכרמל? מה דעתכם על המקום?



13 תגובות:

  1. אני מתה על פוסטים כאלה :) קודם כל המון מזל טוב, שמחה שהתפנקתם כמו שצריך וחגגתם את המאורע!
    כמה מהמוצרים שלקחת איתך הם פייבוריטים אישיים שלי, וכמה מוצרים נמצאים כבר זמן רב ברשימת הקניות שלי ;) ואת ממש עושה לי חשק לקנות כבר את תיק האיפור של זואלה...
    פוסט מקסים, תודה רבה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      בדרך כלל מוצרים נבחרים, הם פייבוריטים זמן רב לפני כן, כך שלשתינו יש אהבות דומות!
      תיק האיפור הזה יכול להכיל כל כך הרבה.. ועכשיו יצאה עוד דוגמא, אפילו יותר יפה! :)

      מחק
    2. האמת שבדיוק הדוגמא החדשה היא זו שכמעט גרמה לי סוף סוף לקנות אותו :) נראה לי שבהזמנה הבאה הוא כבר יכנס לסל (יחד עם יותר מדי מוצרים אחרים)

      מחק
  2. קודם כל שיהיה המון מזל טוב! (:
    פוסט נורא מעניין, אני אוהבת במיוחד את האינסטנט קונסילר של קלרינס,
    מבחינתי אין לו תחליף...
    פולינה
    *Polina's Beauty Blog*

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה :)
      אכן קונסילר מנצח!

      מחק
  3. פעם אחת היינו ביערות הכרמל והיה כה מפנק! יופי של פוסט והמון מזל טוב, מאחלת לכם עוד המון שנים של אושר!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שם, נכון?
      תודה רבה! נשיקות :*

      מחק
  4. מזל טוב!!!!
    אני חושבת שהיית צנועה בבחירות שלך ובאמת אין צורך ביותר מכך...

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!! :)
      אני באמת חושבת שלחופשה קצרצרה שמטרתה נטו פינוק אין צורך בכך.. ;)

      מחק
  5. 4? את נראית כזו צעירה שמרגיש שהתחתנתם בגיל 12:P
    יערות הכרמל הם בחירה נפלאה, המון המון מזל טוב לשניכם:)
    ובחירות מושכלות ונכונות מאוד

    השבמחק
  6. אחחח אני לא יכולה את עושה לי חשק לקולקציה של זואלה, בכל פוסט יש איזה משהו ממנה!

    השבמחק
    תשובות
    1. הפריטים נחמדים ומעוצבים בקו נקי.. הניחוח לא הכי דומיננטי, אז אם את מעדיפה -
      Go for it

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם