יום שני, 26 בינואר 2015

First impression | רושם ראשוני - לנקום ויז'ונר סרום מתקן


מאז היותי ילדה בת 10, עיניי נחו על הורד היוקרתי שמחוץ לטווח השגתי. הכמיהה גברה עם השנים וכשהייתי בת 17 קיבלתי את המוצר הראשון של הורד הנכסף - עיפרון עיניים שחור ללא חידוד של לנקום פריז. לצערי כמה שרציתי לאהוב את המוצר, לא הצלחתי באותה תקופה מאחר והחומרים מהם העיפרון עשוי חזקים לי מידי וזה גרם לי לצריבה תמידית. הפסקתי את השימוש כמובן.
מאז אותה תקופה נוסטלגית, לא יצא לי להשתמש במוצרים נוספים של לנקום, וחבל, כי מסתתרים שם (או מוצגים לראווה..) מוצרים מצויינים, שמתחדשים כל הזמן. אחד מהמוצרים החדשים הוא הסרום המתקן מסדרת Visionaire.


כבר ראיתם שהעליתי תמונה באינסטגרם שלי, כשקיבלתי את המוצר. לאחר השימוש הראשון בו כתבתי לכם את חוות דעתי הצנועה והמצומצמת. בפוסט זה אני רוצה לשתף אתכם ברושם הראשוני שלי לאחר כארבעה ימי שימוש, בוקר וערב.
הסרום מגיע באריזה מטאלית בגוון טורקיז-כחלחל משגע. כל עניין המטאל מרגיש לי חדשני מאוד, לא ציפיתי למראה הבקבוק שנראה גם הוא עתידני וחדשני - אריזה עם גרדיאנט משקוף לטורקיז עמוק, עם גימורים מתכתיים כסופים. למען האמת, ציפיתי לחוש מיכל מזכוכית וקצת הופתעתי שהרגשתי פלסטיק, אך הפלסטיק עבה ואיכותי, ובמחשבה שנייה אולי עדיף כך. מוצר יקר ויוקרתי שכזה, חבל שיפול ויישבר מיד כמו הקונסילר פרו-לונגוור (pro-longwear) של מאק.


בראש הפקק, המעוצב מפלסטיק טורקיז שקוף, יש לוחית כסופה ועליה מוטבע הורד האלמותי של המותג. ברגע שראיתי את ההטבעה, ידעתי שהמוצר בבית. על השידה שלי. מדובר בסרום מתקן רב עוצמה המשפיע על כל שכבות העור החיצוניות, שפותח לאחר חקר מעמיק בנושא. הסרום מסייע בתיקון מראה קמטים, שיפור מראה מרקם העור והנקבוביות ומעדן מראה עור לא אחיד.
בעבר היה ברשותי סרום מתקן ומאיר של לוריאל, המתבסס על אותן הבטחות פרט לשיפור מראה הקמטוטים, ואהבתי אותו מאוד (כתבתי עליו כאן וכאן).



בראש המיכל יש משאבה המוציאה כמות מדודה וחסכונית של חומר. בערב אני מתפנקת ומוציאה לחיצה וחצי. את החומר הקליל אני מניחה עם האצבעות על עור פנים נקי ומעסה בעדינות עד לספיגה.



המרקם של החומר קליל ודי נוזלי, בעל ניחוח חזק שמתנדף לאחר כמה שניות, החומר נספג במהירות בעור ומשאיר אותו גמיש, רך ונעים למגע.
לאחר כארבעה ימי שימוש, אני מרגישה הבדל בגמישות העור, העור נראה רענן יותר והנקבוביות נראות מכווצות יותר. המייקאפ יושב מצויין על העור ואני מרגישה פחות צורך בפידור. הסרום אכן מעדן מראה לא אחיד, אך טרם ראיתי השפעה משמעותית על כתמי פיגמנטציות הפצע שלי.



מחיר הסרום ברשתות הפארם לפני מבצעים: 679 ש"ח ל-50 מ"ל (מגיע גם בכמות של 30 מ"ל ו-75 מ"ל).

אתן אוהבות סרומים? התנסיתם בעבר?
ברגע שמשתמשים פעם ראשונה, זה ממכר.



2 comments:

  1. סרום ממש מוצלח וגם אני התרשמתי ממנו לטובה :)

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם