יום ראשון, 11 בינואר 2015

My nail polish collection | אוסף הלקים שלי - מעודכן

זוכרים שנגמרה שנה? עשיתי סדר בתחומים רבים, ביניהם באוסף האיפור והלקים שלי. אני חייבת להודות ששני אוספים אלו לא קטנים כלל. אוסף הלקים שלי ממלא לפחות שתי מגירות בשידה שלי, והגיע הזמן לזרוק ישנים, פגי תוקף, למסור את אלו שאני לא משתמשת בהם, ולסדר את כל הגוונים במניפות אקריליות.


אני מודה העבודה הזו לקחה לי זמן רב, בעירך חודש, עד שממש סיימתי לצבוע בכל הגוונים וגם לכתוב את השמות. באמצע נגמרו לי הסטיקים אז הזמנתי עוד. סה"כ יש ברשותי בעירך 170 גוונים. מודה שיש לי גם גוונים זהים אחד למשנהו, וגם כאלה שהייתי מוותרת עליהם מלכתחילה. לצורך העניין הייתי צריכה רק מניפות אקריליות (שניתן להזמין גם באיביי), טוש שחור דק (לורד או שארפי) והמון המון סבלנות.
אחרי שסיימתי לצבוע לפי משפחת צבעים ונתתי להם זמן ייבוש על השולחן, הסטיקים הלכו לסלסילה עמוקה לייבוש מלא, והלקים לסלסילה גדולה של איקאה, עד שיהיה לי הכוח הנוסף לסדר את הלקים במגירה כמו שצריך.

לבסוף סידרתי חלוקה לפי משפחות צבעים על שולחן הסלון שלי, כשכל משפחה לא מונה יותר מ-50 סטיקים (אז המניפה תהיה ענקית מספיק, ומעבר לזה הבורג לא ארוך מספיק). עירבבתי כמה גוונים של אותה משפחה ביחד, למשל ורודים וסגולים, אדומים וכתומים, נייטאלים ואפורים. אחרי שהכל היה מחולק, וכל קבוצה לא מנתה יותר מ-50 סטיקים, סידרתי את הגוונים לפי הספקטרום. כך יצא שיש לי 5 מניפות המסודרות על פי גוונים בסדר הגיוני.

עכשיו כל פעם שאני מתקשה להחליט איזה לק בא לי למרוח, או איזה לק יתאים לאירוע של הערב, אני פשוט מחליטה מראש על משפחת צבעים ומתחילה להעביר גוונים במניפה ליד הבגד. עשיתי זאת בעבר ואני עושה זאת כל פעם שיש לי התלבטות.
לפני שהחזרתי את כל הלקים למגירות בצורה מסודרת, צילמתי סירטון מפורט עם כל גווני הלקים שיש כרגע ברשותי. מוזמנים לצפות.



איך אתם מסדרים את אוסף הלקים שלכם?
כמה גוונים מונה האוסף שלכם?

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.




4 תגובות:

  1. יוווואוווו איזה אוסף קטלני! ואני חשבתי שאני אגרנית לקים!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! אכן.. יש לי אוסף אימתני ;)

      מחק
  2. אחלה של אוסף יצרת לך שם... צריכה לראותו בלייב:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק! מוזמנת, ומעניין אותי גם האוסף שלך! :)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם