יום שני, 5 בינואר 2015

Top Ten of 2014 | עשרת הגדולים של 2014



שנה חדשה הגיעה, 2015. אני מאחלת לכם להתפתח ולגדול השנה, להעצים את עצמכם ואת כישרונכם. באותה הזדמנות אני גם רוצה לסכם את שנת 2014, שנה שהיתה קשה מאוד עבורי בתחום האישי, אך הצלחתי להתפתח ברשת, כפי שלא חשבתי. התפתחתי יותר בתחום הצילום והעריכה, גם תמונות וגם וידאו, התפתחתי ברמת הכתיבה והרעיונות, ובאופן כללי אני מרגישה שמבחינת חומרים השנה הזו היתה מוצלחת יותר.
אני מעוניינת לחלוק איתכם את עשרת המוצרים שעזרו לי לשרוד את 2014, והפכו לי אותה לריחנית, צבעונית וכיפית.


בושם השנה שלי | Dior Addict E.D.P
הבושם הזה נרכש בדיוטי פרי לפני הטיסה לברלין ומאז השתמשתי בו כל יום. כבר הגעתי לשליש האחרון של הבקבוק ועכשיו התחלתי להתקמצן עליו, כי אני לא רוצה שיגמר. יש לו ניחוח חזק ומיסתורי, ניחוח אוריינטלי בעל נוכחות. מסוג הניחוחות שאני אוהבת ושגורמים להתעניינות רבה בבושם מצד הסובבים אותי.


פריימר השנה שלי | Benefit - The POREfessional
את הפריימר הזה, המיועד לפנים, הזמנתי מהאתר LookFantastic כשעוד היה ניתן להזמין ממנו את מוצרי בנפיט לארץ. כיום ניתן להזמין מהאתר הרשמי של החברה. הםריימר בעל מרקם דק ומשיי, בקושי מורגש על הפנים ובעל ניחוח רענן של הדרים. לא סתם היה הייפ סביב המוצר הזה, ואני חייבת להודות שאני מצטרפת לדעה הרווחת. הוא מכווץ לי נקבוביות באיזור ה- T ומכין את עור הפנים כקנווס למייקאפ. לאחר מכן המייקאפ יושב עליו בצורה מושלמת ולאורך שעות רבות ללא תזוזה.

קונסילר השנה שלי | Clarins - Instant Concealer
הקונסילר הראשון אליו ידי מושטת בבוקר או לפני יציאה, עוד לפני שאני בכלל חושבת על הקורקטור של בובי בראון. יש לו פורמולה דקה, עם איכות כיסוי גבוהה, הוא לא מצטבר בקימטוטים ונותן אפקט הארה מתחת לעיניים. רעננות וכיסוי בשפורפרת. אני גוון מס' 02, מעט כתמתם ועל כן הוא מכסה לי את הכהויות בצורה מושלמת.


מחטב השנה שלי | The Blam - Mary-Lou Manizer
וואו כמה שדיברו על המוצר הזה, והוא לא חדש בשוק. אז אני מצטרפת להמלצות המסתובבות ברשת. זהו אחד המוצרים האהובים עליי השנה. רכשתי את שלי ממש בתחילת 2014 דרך האתר הרשמי של The Balm, אך ניתן להשיג גם באתר FeelUnique, שווה לעקוב אחר המבצעים. נותן הארה עדינה ויפה, נראית טבעית, אך אם רוצים יותר "שואו" ניתן לבנות את הגוון.


ללא ספק זהו אחד מהמוצרים המנצחים שיש ברשותי. כל פעם שאני משתמשת בו שואלים אותי על ההברקה היפה בלחיים, איך יצרתי אותה ומאיפה ניתן להזמין. אני אוהבת כשיש מוצר טוב במחיר שאני יכולה להרשות לעצמי.



צללית השנה שלי | Maybelline Color Tattoo - On and on Bronze
בדרך כלל אני לא מתחברת למוצרי איפור קרמיים, אך הפעם יצא שהתחברתי למותג דראגסטור עם מוצרי קרם מצויינים. צלליות הקרם מסדרת Color Tattoo של מייבילין פיגמנטיות מאוד, עמידות עליי גם ללא פריימר והתפקוד שלהם מצויין באופן כללי.


צללית הברונזה הזו מתעלה מעל הציפיות. אם קמתי מעט באיחור או שסתם אין לי חשק להשקיע, אני פשוט מניחה את הצללית הזו על העפעף והקפל, באמצעות האצבעות ומטשטשת מעט. נוצר אפקט הצללה בגלל הגוון, ונראה כאילו הנחתי בכפל גוון כהה יותר. חוץ מזה שהצללית מתפקדת נהדר כבסיס קרמי לצלליות שימריות אחרות.



שפתון השנה שלי | MAC - Vegas Volt
אם יש שפתון אחד שאני יכולה להעיד כי ידי הושטה אליו יותר מלאחרים, זה השפתון הזה. יש ברשותי כ 13 גוונים של שפתוני מאק, והגוון הכתום הקר הזה עושה את העבודה כל פעם מחדש. אין פעם שאני מניחה אותו ולא מתלהבים מהגוון ומאיך שהוא מתקבל עליי.


במקור רכשתי שפתון אחר, מהסידרה המינרלית, די דומה בגוון, אך השפתון איכזב אותי מאוד והחליפו לי אותו. כך יצא שהתחדשתי ב Vegas Volt ואין מרוצה ממני.



גלוס השנה שלי | Tanya Burr - Heart Skipped a Beat
טניה בר היא יוטיוברית אנגלייה חמודה ומצחיקה. בשנה האחרונה היא עבדה קשה על ליין מוצרים הכולל ליפגלוסים, לקים ולאחרונה גם ריסים מלאכותיים. בזמנו רכשתי מאתר FeelUnique שישה גוונים מהגלוסים, פיצוי על כך שהלקים לא נשלחים לארצנו הקטנה.


הגוון האהוב עליי במהלך השנה הוא Heart Skipped a Beat. באריזה הוא נראה אדמדם עם שימרים זהובים. בפועל הוא ורוד מתקתק מבריק מאוד וחצי שקוף.אני מאוד אוהבת את כל הגלוסים של טניה מאחר והם לא דביקים, נשארים לזמן רב יחסית ומשאירים סטיין עדין כשדוהים מהשפתיים.


ליינר השנה שלי | Noir by Antonym
אייליינר מגיע בכמה צורות. האייליינר האהוב עלי השנה הוא עיפרון עיניים של אנטונים. עיפרון רך כמו חמאה, נוח להנחה ולטשטוש, מתפקד אצלי מצויין כאייליינר, נשאר למשך שעות. ההנחה במעקה העין קצת פחות מלהיבה, כמו שאר עפרונות העיניים, גם זה לא שורד את כל היום. הפלוס בו שהוא לא נמרח ברגע שהוא נעלם ממעקה העין. אם אתם מעוניינים, ניתן לרכוש את העיפרון, המגיע עם מחדד בקצה (!), באתר הרשמי של אנטונים. במהלך חודש ינואר תוכלו ליהנות מהנחה של 10% על כל המוצרים, השתמשו בקוד beNew.


טופ השנה שלי |  OPI - Matte Top Coat
כל מניקור מצריך שימוש בשכבת בסיס או מחזק, וטופ (בדרך כלל טופ מייבש). השנה הטופ האהוב עליי הוא טופ מאט של OPI. לא רק שהוא הופך את הלק לגימור מאט, הוא גם תורם לייבוש המהיר של הלק. אני אוהבת להשתמש בו בעיקר מעל גוונים כהים, או גוונים עם שימר. התוצאה יוצאת קטיפתית ומגניבה.


טיפוח השנה שלי | Lush - Popcorn Lip Scrub
כאחת הסובלת מיובש חמור בשפתיים רוב ימות השנה, פילינג שפתיים הוא מוצר חובה עבורי. את הפילינג שפתיים של לאש רכשתי בברלין בשני טעמים/ריחות: פופקורן ומסטיק. הגרגרים של הפופקורן גסים יותר ומתאים ליובש חריף יותר.

אני אוהבת להשתמש בו פעמיים ביום, אחרי צחצוח שיניים ולפני תחילת ההתארגנות. לאחר השימוש בפילינג אני מניחה שפתון עשיר בלחות להשלמת פעולת הטיפול. לאחר ביצוע פעולות אלו השפתיים חלקות ומוכנות לשפתון.

אלו עשרת הגדולים שלי לשנת 2014.
מה היו עשרת הגדולים שלכם השנה?
כמובן שיש יותר מעשרה מוצרים שאהבתי השנה, 
לשם כך תתנו קפיצה לסירטון האחרון שהעליתי.


אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.

6 תגובות:

  1. נראה שהייתה שנה איפורית נהדרת!
    אני חומדת את הקונסילר הזה כ"כ...
    שנה נהדרת יקירתי!

    השבמחק
    תשובות
    1. אכן שנה איפורית נהדרת! לפחות בתחום הזה ;)
      הקונסילר שווה! שנה נהדרת גם לך!

      מחק
  2. וואו איזה מוצרים כיפיים!!!
    אם אני אשבר לקנות את המרי לו זה יהיה רק בגללך!!!
    שנה נהדרת אהובה ♡♡♡

    השבמחק
  3. טוב הקונסילר הזה של קלרינס מהולל ברחבי הרשת, חייבת לשים את ידי על אחד כזה....ועל הצללית קרם...ועל הפילינג פופקורן!
    מומלצים משובחים (:

    השבמחק
  4. כיף לקרוא וכיף למצוא אהבות משותפות לא מעטות! שתהיה שנה נפלאה יקירתי

    השבמחק
  5. כייף לדעת שאנחנו חולקות מנצחים משותפים. שנה טובה!!

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם