יום שלישי, 10 בפברואר 2015

Be my Valentine | ולנטיין שלי


חודש פברואר, בין הקרים בשנה, התאפיין בניחוחות מתוקים, עד מתוקים מידי. באמצע החודש דאגו לנו ליום דביק במיוחד - יום ולנטיין (Valentine's Day). יום כגון זה הוא סיבה לחגיגה שלמה בחנויות ואצל המשווקים, מאחר וכולם מוציאים קולקציות מיוחדות לכבוד החג או בהשראת החג, ואם זו לא קולקציה, אז יש כל מיני מוצרים וגאדג'טים לאוהבים. גם במקומות הבילוי, כמו מסעדות ובארים, עמוס לעייפה בחוגגים ולעיתים אף צריך להזמין מקום.

השנה כמו כל שנה, בחרתי לבלות עם אהובי בבית. אנחנו לא אוהבים לצאת בתאריכים עמוסים (כמו ערב השנה החדשה, למשל), ואם מותחים עלינו שרירים של "לא הזמנתם מקום?" עם פרצוף מתפלא והבעה מתנשאת, הרשו לנו לוותר על התענוג..


בראש ובראשונה, ניחוח כיפי ומתוק לרגל המאורע. ללין השיקו השנה קולקצייה לוולנטיין עם האמירה "Love Me". זוהי לא סתם אמירה. שתי מילים אלו מגיעות מהאמן קרטיס קוליג (Curtis Kulig), שהיצירות שלו מהדהדות בכל העולם, החל מנוף אורבני ועד לפריטי אפנה. הליין של ללין מעוצב כיאה ליום האהבה בלבן ורוד וזהב. עיצוב שאני אישית מאוד מתחברת אליו. הסדרה מכילה ג'ל רחצה, קרם גוף, קרם ידיים ונר מסאג'. אמרתי גם פריטי אפנה, לא? עוד בקולקציה תוכלו למצוא תיקי קלאץ', ספוג רחצה, קופסאות וכרטיס ברכה. הניחוח המאפיין את הקולקציה הוא ניחוח מוכר של ללין - פטל וניל. היה לי בעבר ג'ל רחצה בריח הזה שהיה מדהים בעיניי. לא ונילי חזק ולא פטל חמצמץ מידי. קרם הגוף מגיע בשפופרת לחיצה ומכיל 200 גרם. המרקם שלו קרמי סמיך ולחותי מאוד. אני אוהבת סמיכות כזו בחורף, מאחר ותמיד חסרה לי הלחות.


נר המסאג' בקולקציה מגיע באותו ריח משכר של פטל וניל. זהו נר חמאה מועשר בחמאת שיאה, שמני חוחובה, שקדים ושמן נר הלילה. כשמבעירים אותו לא מריחים ניחוח חונק, אבל אם נמצאים בסמוך אליו הניחוח אופף אותנו. לאחר שהנר החל לבעור, ה"שעווה" מתחילה להינמס וליצור קרם-שמן רך המתאים לעיסוי כיפי. זהירות רק לא להתקרב יותר מידי ללהבה, היא עדיין שורפת ;)

כבר ציינתי בעבר כמה אני אוהבת את שפתוני המאט הנוזליים של בורז'ואה, ועכשיו אני אחפור על כך עוד קצת. בגוון הזה, פינג פונג (Ping Pong), התאהבתי כשראיתי סירטון של לילי פבלס, בו היא היתה איתו כל היום. אז נכון שהגוון הזה סופר קייצי, אבל אני מאוהבת בצבע הורוד על כל גווניו, ואני לא אגיד לא לשפתון ורוד זועק בגימור מאט. אם תשאלו אותי, זה ה-צבע שמאפיין את הוולנטיין!

כמו שני הגוונים האחרים שברשותי, גם אותו אני מניחה קודם שכבה אחת דקה מאוד, מניחה לה להתקבע כשתי דקות, ואז מניחה שכבה שנייה לאטימות. יש צורך לחכות שוב כשתי דקות להתקבעות מלאה. השפתונים של בורז'ואה מסרבים לאכזב אותי באופן קבוע, וגם השפתון הזה עומד בציפיות וביעדים. מחזיק עליי מעמד יום/ערב שלם, כולל נשנוש וארוחה מרכזית.

איך אפשר בלי לק מושלם בגוונים קיטשיים? הפעם בחרתי בלק של צ'יינה גלייז (China Glaze) שנקרא Snap my Dragon. גוון אדום נוטה לוורוד עם מיקרו-שימרים בגוון ורוד בהיר. בהחלט תוצאה מעניינת על הציפורניים. הפורמולה שלו סמיכה וקרמית, נמרחת בקלות ומתייבשת בזמן סביר. שתי שכבות לאטימות מלאה. מאחר ואני עם לק ג'ל עליי מיום שישי, בחרתי לעשות דווקא עיצוב ציפורניים חמוד עם הלק הזה.

על החותמות של MoYou London כולכם כבר שמעתם, אני מניחה? איך אפשר שלא.. עליית המותג לארץ עשתה כל כך הרבה פאז, ברשת ובעיתונות (כן כן.. ראיתי את Time-Out), שאגב אני מצדיקה לגמרי. החותמות כל כך כיפיות ואיכותיות, שאחותי ואני לא הפסקנו לשחק בהן מהרגע שחזרנו איתן הביתה. את שלנו רכשנו ב"ניילס" בדיזינגוף סנטר, בעלות של 32 ש"ח לפאלטה. אני ממליצה לכם ללכת ולבחון את המבחר. ברור שלא הסתפקנו בשתי פאלטות וכשחזרנו עשינו הזמנה מכובדת מהאתר הלונדוני. ארבע פאלטות כיפיות עושות את דרכן אליי ברגעים אלו ממש. הפאלטה שבתמונה היא מקולקציית האגדות (Fairy Tale), מס' 04. יש לי גם פאלטה מקולקציית סוקי (Suki) מס' 07. אהבה מהחתמה ראשונה.

וזה העיצוב שבחרתי לעשות, לא קיטשי ולא מתוק מידיי.. בכל זאת, אני לא יוצאת לאיזה דייט מטורף ופרוע ;)

אלו המוצרים שילוו אותי בוולנטיין הזה. 
מה הם המוצרים שאתם בחרתם ליום הכיפי/דביק הזה?
אשמח לקרוא את תגובתכם.

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.


6 תגובות:

  1. מקסים! וולנטיין שמח יקירתי :)

    השבמחק
  2. יום אהבה שמח מאמוש!! פוסט נהדר!

    השבמחק
  3. השפתונים של בורז'ואה נהדרים! גם אני שמה קצוץ ומסתובבת בחורף עם גוונים קיציים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. זה הכי כיף! במזג אוויר חורפי וקודר להתעטף בצבע משמח ♡

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם