יום שבת, 14 בפברואר 2015

TV addict Tag | טאג - מכורת טלוויזיה


איזה כיף שיום שבת מגיע! אפשר לעשות מרתוני סדרות בין היתר יחד עם כתיבת פוסטים ועריכת סירטונים, היי אני מולטיטאסקינג..! לאחרונה השלמתי צפייה בכל כך הרבה סדרות, גם דרמות, גם איכות וגם קומדיות. עצם העובדה ש"יס" עושים reruns כל הזמן של הסדרות האהובות עליי, גם מקלה עליי. בפוסט הטאג שלפניכם, אחלוק איתכם את הסדרות האהובות עליי ותכירו אותי קצת יותר באמצעות רשימתה צפייה שלי. בואו נתחיל.

★ סיינפלד או חברים? 
חברים. תמיד היה חברים. זה התחיל מצפייה בשידורים אינטנסיביים שהיו בכבלים ("תבל", אם מישהו עוד זוכר שהיתה חברת כבלים כזו), בעירך חמש פעמים ביום, כולל העונה החדשה (בזמנו עונה 8, ששודרה בערוץ 2 בשעה 21:20 בערב). ניסיתי לצפות בסיינפלד כשהייתי בתיכון (אותה תקופה מדוברת) ולא כל כך התחברתי. רק בשנים מאוחרות יותר, לפני כארבע שנים, התחלתי להתחבר להומור הציני של סיינפלד וחבריו.


התמונה מכאן
★ הסידרה המפחידה ביותר?
גרים, ללא ספק. סדרה המשודרת ב"הוט" ולמיטב זכרוני היא כבר בעונה רביעית. אני הפסקתי לצפות בעירך בעונה 3 לאחר כמה פרקים בודדים. הסדרה נהייתה מפחידה ומגעילה ככל שהתקדמה בפרקים. מדובר על סידרה בז'אנר הבדיוני, עם כל מיני יצורים אגדתיים, למשל מכשפות, שדים, אנשי זאב, טרולים ועוד. יש את בלש ניק ברקהארט שניחן בכוחות מיוחדים להבדיל בין האנשויים ליצורים וע"י כך לשמור על סדר ואיזון.


התמונה מכאן
הסדרה המצחיקה ביותר?
בשאלה זו יש לי כמה תשובות, מבקשת את סליחתכם. חברים, המפץ הגדול, משפחה מודרנית, מרוששות ואיך פגשתי את אמא. חמש תוכניות בהן אני לא מפסיקה לצחוק כל פרק מחדש. אני אוהבת מאוד סיטקומים ואלה בהחלט האהובות עליי.


התמונה מכאן
סדרות שהן לגמרי אוברייטד?
פשוט.. הומלנד, ומשפחת סימפסון... אף פעם לא הבנתי מה הפאז סביב המשפחה הצהבהבה, שכמו שפיטר גריפין אומר בפרק המשותף של איש משפחה ומשפחת סימפסונס: "אל תשתו מהמים, נראה שכולם כאן חולים בצהבת". הומלנד פשוט לא כוס התה שלי וניסיתי לצפות בפרק או שניים. לא התחברתי.

★ סדרות ששרדתי בהן רק פרק אחד?
כמו שאמרתי, הומלנד. לא שרדתי יותר מפרק אחד. אני אגלה לכם סוד, גם ל"משחקי הכס" בהתחלה לא התחברתי, אחרי הפרק הראשון עשינו הפסקה ארוכה מאוד לפני שחזרנו לצפות, כנראה שהיינו בהלם מגילוי העריות והרוע שנדף מסרסיי וג'יימי..


התמונה מכאן
★ סדרות שאהיה חייבת לחזור אליהן? 
בנות גילמור- אחת הסדרות השנונות האהובות עליי, שקרניות קטנות - עצרתי באחד מפרקי עונה רביעית, ועכשיו שהסידרה מתקדמת בפרקים, הגיע הזמן לחזור לצפות, וגולשים בזמן - כי זו היתה אחת הסדרות האהובות עליי ביותר, עד עונה 5.

★ סידרת הילדות האהובה? 
בגוף ראשון (עם תלמידי התיכון והעיתון הגראפי שלהם?), גולשים בזמן, בנות גילמור, חברים, נשואים פלוס, צער גידול בנות (כשמרי קייט ואשלי אולסן היו כאלה מתוקות!)



★ סדרות Binge Watching אהובות? 
עד לפני כמה חודשים אם הייתם אומרים לי "Binge" הייתי חושבת שזה סוג של איזה משחק ספורט לא ברור, אבל מאז ש"יס" הוציאו שירות כזה, הבנתי שהנושא רחוק שנות אור מספורט, אלא אם הרצת הפתיח של כל פרק נחשבת לספורט.. אז, בעירך כל סדרה חדשה שאני מתחילה לצפות בה, הופכת להיות אצלי סידרת בינג': שקרניות קטנות, אחת שיודעת, חברים, עקרות בית נואשות, שובר שורות, משחקי הכס, בנות גילמור. כמובן שחברים ובנות גילמור הם קלאסיקות שתמיד אשמח לראות בבינג'.



★ הסדרה שאני אובססיבית לגביה? 
חברים! לא שמתם לב עד עכשיו? O.o

סדרות שאני צופה בהן כעת? 
מרוששות, משפחה מודרנית, הבחורה החדשה, תתקשר לסול.

 שחקן/שחקנית טלוויזיה אהובים? 
אני חושבת שזה די צפוי שאגיד ג'ניפר אניסטון.. אבל אולי לא לגמרי ברור כשמש. יש הרבה שלא אוהבים אותה, אבל אני מטורפת על "רייצ'ל מחברים". שחקניות נוספות הן טרי האטצ'ר, שמשחקת בעקרות בית נואשות ובעבר גם שיחקה בסדרה הכיפית "לואיס וקלארק" ששודרה בערוץ הילדים, וגם לורן גראהם, הלא היא לורליי גילמור הצינית, הדרמטית והמגניבה.

★ גילטי פלז'ר? 
אחת שיודעת ("Gossip Girl"). תנו לי קצת קיטש, קצת יוקרה, קצת חתיכים, וקצת ביצ'יות ותחרותיות וזה הגילטי פלז'ר שלי. בהתחלת הסדרה מאוד התחברתי לסרינה, אך מהעונה השנייה אני כל כולי בלייר!



★ משפט טלוויזיוני אהוב? 
פה מככבים שניים, לפי דירוג. 
במקום השני: "Better call saul" (מ"שובר שורות"), כי זה קאטצ'י, והנה זה הפך להיות סדרה בפני עצמה. ובמקום הראשון:
"it's not that common, it doesn't happen to every guy, and it IS a big deal"
ואז כמובן התוספת של צ'נדלר "I knew it!"

★ סוף טלוויזיוני שנוא? 
הסוף של "איך פגשתי את אמא" איכזב אותי יותר מכל סדרה אחרת. כאילו מה?! כל הסדרה טד חופר על רובין וכמה שהיא אהבת חייו ממבט ראשון (גם אם הוא בקושי הכיר אותה), במקביל הוא מספר לילדיו על איך הוא פגש את אמם. אז מה נסגר?? כל ה-9 עונות האלו כדי שבסוף הוא יחזור לרובין שוב? לא יכלו לעשות לי happily ever after?


התמונה מכאן
★ זוג טלוויזיוני שנוא? 
קודם כל דן וג'רג'ינה מ"אחת שיודעת", כל התככנות הזאת, יותר מידי בשבילי, רוס ואמילי, כי תודו שהיא היתה די מעצבנת.. אז מה אם היא בריטית?!

★ זוג טלוויזיוני אהוב? 
בלייר וצ'אק, מאחת שיודעת, אין זוג יותר יפה מהם! מוניקה וצ'נדלר מחברים, שניהם כאלה חמודים ולכל אחד יש את הסטייה שלו. לילי ומרשל מ"איך פגשתי את אמא", כי הם כזה זוג חמוד שפשוט יודע הכל אחת על השנייה.


התמונה מכאן
★ סוף טלוויזיוני אהוב? 
עקרות בית נואשות - הכל בא על פיתרון, אפילו ניק חזר להיות עם לינט. וגם הסוף של שובר שורות. לא היה יותר מידי מפתיע, ואני זוכרת שכאילו נשמתי לרווחה ואמרתי לעצמי "יש! סוף סוף הוא מת!"

★ סדרה שמביאה לידי דמעות? 
עקרות בית נואשות. הייתי צופה בכמה פרקים ברצף כל יום, וכמעט כל פרק היתה סיטואציה שהביאה אותי לדמעות, כמו למשל כשמייק התעורר ולא זכר את  סוזן, או כשברי כיסתה עבור התאונה של בנה, או כשאידי נסעה לתוך עמוד חשמל ועוד מקרים.

★ ה Bad Guy האהוב? 
סרסיי ממשחקי הכס. ללא ספק. היא כל כך רעה, ופשוט שחקנית מצויינת, כך שאי אפשר שלא להישאר מרותקים לדמות שלה!

★ הסידרה האהובה עליי בכל הזמנים? 
נו מה, לא ברור? חברים! :)



תספרו לי בתגובות מה הן הסדרות האהבות עליכם,
באילו סדרות אתם צופים כרגע ואילו סדרות ממש לא מומלצות לטעמכם,
אני אשמח לקרוא ולמצוא רשימת צפייה נוספת.
כל אחד, ראו עצמכם מתוייגים, אני ארצה לקרוא את הטאג שלכם!

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.




6 תגובות:

  1. אני חולה על טלויזיה! עכשיו אין לי ככ הרב זמן לצערי... גולשים בזמו! וואו! סדרה נדירה

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שגם את זוכרת את הסדרה הזאת! הייתי מכורה :P

      מחק
  2. הזכרת לי נשכחות... גולשים בזמן, כמה שאהבתי!
    ובכיתי כמו תינוקת בפרק האחרון של עקרות בית נואשות!

    השבמחק
    תשובות
    1. גם אני! ו.. גם אני!! במיוחד עם הסוף של לינט וטום :)

      מחק
  3. הסדרה הכי מדהימה שנתקלתי בה היא - סקנדל . ללא ספק הסדרה הכי מומלצת שלי :)

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם