יום ראשון, 29 במרץ 2015

essence - on the budget | אסנס - תקציב לכל כיס


לפני כחודש, היה קשר לפספס את ההמולה סביב נחיתת המותג "אסנס" בארצנו הקטנה. אני יכולה להגיד שההמולה אכן מוצדקת. אני נתקלתי לראשונה במוצרי המותג, כשטיילתי להנאתי בברלין ונתקלתי בגלוס שנשכח ליד חניית אופניים בעיר. ברגע שבחנתי אותו היטב גיליתי שהוא של "אסנס" והתחלתי לחפש היכן ניתן לרכוש. קרה ובאותה תקופה יצאה סידרה של ג'סטין ביבר, שכללה שלושה גלוסים, צלליות וסמקים. כך גם התוודעתי לשאר מוצרי החברה, שחלקם מצויינים, וחלקם לוקים בחסר.
"אסנס" הוא מותג שמייצר באירופה, הרוב בפרנקפורט ושווייץ, מפוקח תחת התקנים האירופאים המחמירים, ואינו מנסה בבעלי חיים. בארצנו הוא נמכר, כמו בחו"ל, בסופר פארם בדוכן ייעודי. בשבועות הראשונים הדוכנים היו ריקים בכל פעם שעברתי לידם, אך כיום ניתן לראות מלאי כמעט שלם.


מייק אפ מוס
חייבת לציין שהופתעתי עם המוצר הזה. ציפיתי למשהו פשוט ולא מכסה, עם מרקם שיהיה שומני ולא מתקבע. אך הו כמה שטעיתי. המוצר הזה, מרקמו קליל, הכיסוי שלו בינוני, מתקבע לגימור מאט, מחזיק מעמד עם פודרה לשעות רבות. הניחוח שלו זה המינוס היחידי, אני רגישה לריחות ברמות שאין לתאר, ולמייק אפ יש ריח מעט סינתטי..



צללית מסדרת cookies & cream
כל כמה חודשים, "אסנס" מעדכנים קולקציה במהדורה מוגבלת, כדי לשמור על עיניין ואופנתיות. הקולקציה שנבחרה להגיע עם המותג היא
cookies & cream הכוללת צלליות, סמקים, גלוסים ואפילו קרם ידיים. הצללית שברשותי היא בגוון חום ערמונים, אותה אני מניחה עם מברשת שטוחה וצפופה, המיועדת להנחת צלליות. הפיגמנט טוב, ועם פריימר הצללית לא זזה ולו לשנייה מהעפעף. הצללית מגיעה באריזה פלסטיקית זולה, עם מכסה שקוף איתו ניתן לזהות בקלות את גוון הצללית. האריזה היא אחת הסיבות שהמותג יכול להימכר במחירים נמוכים כל כך, ממוצע של 11 שקלים לפריט (טווח המחירים נע בין 5 שקלים ל-22 שקלים).


עפרונות עיניים ושפתיים
עיפרון עיניים ללא חידוד בגוון חום, עיפרון שאני אוהבת מאוד להניח מתחת לקו הריסים התחתון ולטשטש עם מברשת עיפרון. נותן תיחום טבעי לעין, פוקח ומגדיל אותה.
עיפרון שפתיים עם חידוד בגוון אדום יין, העיפרון האולטימטיבי לתחום איתו את השפתיים בערב, למלא ולהניח גלוס מעל. האפקט שנוצר מרשים, ניתן להוסיף שפתון בגוון זהה מעל במקום גלוס, כך יתקבל אפקט עמיד יותר.


וכמובן שאי אפשר בלי סוואטצ'ים. משמאל לימין: מייקאפ מוס, צללית, עיפרון עיניים, עיפרון שפתיים.


מוצרים משלימים
מסיר איפור לעיניים דו פאזי. פתרון מושלם במחיר כה נמוך. מסיר האיפור הזה שומני, מתמודד טוב עם איפור עמיד במים, אך לבעלות עיניים רגישות מאוד, לא הייתי ממליצה להשתמש בו על בסיס יום-יומי. בשימוש רציף של יומיים הוא שרף לי מעט בעיניים.
קרם ידיים מסדרת
cookies & cream לא שומני ונספג במהירות בעור. יש לו ניחוח של עוגיות, קצפת וגלידה. ניחוח מתקתק, לפעמים מרגיש כבד ומתוק מידי. אהבתי את התחושה הקטיפתית שהוא מקנה לעור הידיים ברגע שהוא נספג, שניות מרגע מריחתו.


לק בורדו יין בגוון do you speak love
הלקים של "אסנס" הם האהובים עליי מבין כל מוצרי החברה. עליי הם מחזיקים מעמד כיומיים ללא צ'יפים אם אני לא משתמשת בטופ. אם אני משתמשת בטופ, הם יכולים להחזיק גם ארבעה ימים. ביצועים לא רעים ללק שמחירו 9 שקלים. בברלין רכשתי מספר גוונים מנצנצים עם ביצועים מצויינים, עכשיו אני יכולה להגיד כך גם על הלקים הקרמיים שלהם.



התנסיתם במוצרי אסנס כבר? אילו מוצרים אהבתם?
האם יש לכם כבר מוצרי חובה שתרכשו בשנית?

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.

26 תגובות:

  1. בת חן את נהדרת כרגיל ;) פוסט נהדר. גם לי יצא להתנסות במוצרי אסנס, הרבה לפני שהגיעו לארץ. עד כה, ההתנסות הייתה רק חיובית. בעקבות כל הפוסטים שצצו ברשת לאחרונה, הבנתי שלמזלי יצא לי לדלג על המוצרים המוצלחים פחות..

    השבמחק
    תשובות
    1. בהחלט יש כמ שאפשר לדלג, אך הרבה שלא כדאי לפספס ;)
      תודה רבה יקירתי ♡

      מחק
  2. כמה רציתי את הקרם ידיים, אבל אין אותו יותר :(
    אני עדיין קצת מפחדת להשתמש במוצרים שלהם שהם בעשירית המחיר של רוב המוצרים האחרים שאני משתמשת בהם.. המותג נראה מצועצע ופונה לילדות יותר...
    אני חייבת לנסות לתת להםמצ'אנס!

    השבמחק
    תשובות
    1. מוצרים רבעם של אסנס לא נופלים ברמה ממותגים אחרים. בברלין לכל אחת יש בהישג יד איזה גלוס חמוד שלהם או סומק שהיא יכולה להוציא ולהתרענן איתו. אם את מפחדת הייתי ממליצה לך ללכת על מוצרי שפציים סמקעם ופודרות ולא על מוצרי העיניים.. תבדקי לך את המוצרים ותראי איך הם יושבים ופועלים..

      מחק
  3. כמובן שאני מכירה את המותג מחו"ל אבל כל כך שמחתי כשהוא נחת אצלנו! :) כבר הספקתי לנסות כמה מוצרים ובהחלט התרשמתי. חבל שלא הספקתי להשיג לי כמה פריטים מקולקצית הקוקיז :P כבר מחכה לקולקציה הבאה!

    השבמחק
    תשובות
    1. זה הכיף בקולקציות מוגבלות ;) קטע שבאירופה הוא קיים כבר שנים וכל אחת מכירה, לאו דווקא ילדות :)

      מחק
  4. אני חושבת שמבחינתי הסמקים שלהם הם המוצר המנצח והם גם מתעלים על מותגים יקרים מהם בהרבה, ממליצה לך בחום!

    השבמחק
    תשובות
    1. מעולה! אנסה בהזדמנות הקרובה שתצא לי :) אני אוהבת סמקים פיגמנטיים ♡

      מחק
  5. קרם הידיים נראה משגע, כל ניחוח עוגייתי באריזת טיפוח מוזמן ללשכתי בברכה..

    השבמחק
  6. עדין לא ניסתי את המוצרים ותודה על הפוסט .שהגעתי לדוכן של אסנס לא מצאתי את עצמי ובגלל המחירים הנמוכים יצאתי בלי כלום טוב שאתן כאן ונותנות לנו טיפים אהבתי את הלק והקרם ידים נשמע טוב

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! אני שמחה שהצלחתי לעשות סדר בתוך ים האפשרויות. כל כמה זמן אני מנסה עוד מוצרים של החברה כך שאוכל לפרסם התרשמויות נוספות.

      מחק
  7. בדיוק עשיתי רכישה לא קטנה של אסנס בעצמי! חלק מהמוצרים מוצלחים וחלק פחות, אבל אני כל כך שמחה שיש אלטרנטיבה שפויה למחירים בארץ :)

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה לגמרי! וגם נותן קצת ריענון לשיעמום החברות הקיימות בפארם..

      מחק
  8. איזה תמונות כיפיות! פוסט מהמם :)

    השבמחק
  9. התמונה האחרונה - שלמות!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובית!! לשמוע את זה ממך זו מחמאה גדולה!

      מחק
  10. מקווה שאצליח לשים את ידיי על עוד מציאות מקולקציית הקוקיז,
    נראה שבאמת אין מה לעשות זה לא מוצרים ברמה של מותגי יוקרה (למרות שהמסקרה שלהם באמת הרשימה אותי!) אבל בשביל המחיר כל כך כיף להתנסות ולגוון.
    והלקים שלהם מדהימים בעיני

    השבמחק
    תשובות
    1. בכל חברה יש את המוצרים הטובים והפחות טובים.. ותמיד אפשר למצוא תגלית חדשה ;)

      מחק
  11. בהחלט נחמד למצוא משהו חדש בפארמים בארץ! הצללית מהקולקצייה והלק נראים פשוט משגעים :)

    השבמחק
  12. יופי של פוסט, פלח שוק מיועד לנערות אך מצאתי לא מעט פריטים נהדרים ועוד לא דיברנו על המחירים והנגישות בס.פארם

    השבמחק
    תשובות
    1. מסכימה עם כל מילה שאמרת. אלטרנטיבה מצויינת גם למחפשות התעריפים הנמוכים.

      מחק
  13. יש לי את הצללית ועפרון שפתיים ואהבתי אותם מאוד
    לגבי הלקים, קניתי כמה ופשוט אחרי כמה שעות כבר התחילו להיות צ'יפים ושמתי כרגיל מייבש ובסיס.. לא אהבתי אותם
    לצערי החזרתי
    תוכלי לעשות סרטון על איך את מטפלת בקוטיקולות?

    השבמחק
    תשובות
    1. לצערי עמידות הלקים נורא אינדיווידואלית כך שעל אחת זה יהיה עמיד, ועל אחרת באמת יתקלף בשניות..
      הצללית מהסדרה הזו מצויינת! עשירה בפיגמנט :)
      אעשה בשמחה סירטון, בינתיים יש סירטון על איך אני עושה מניקור ביתי, שם הדגמתי את כל התהליך..

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם