יום חמישי, 12 במרץ 2015

February Favorites | מועדפי פברואר 2015


חודש פברואר הקצר נגמר סופסוף. אני מרגישה שזה היה החודש הכי ארוך עד כה, ובכל זאת לא הספקתי בו כלום. חודש פברואר הוא החודש הכי חורפי וקר, עובדה היה לנו שלג, לא? בחודשים הקרים אני אוהבת להישאר בבית, ולהתחמם עם מפזר החום שלי, גרבי פלאנל צבעוניות ושוקו חם. רצוי עם מיני-מרשמלו מעל.
אז אמנם קצת באיחור, אבל אלו המוצרים המועדפים עליי לחודש פברואר.


אני אתחיל כהרגלי בטיפוח הגוף, והיסוד לכך הוא במקלחת. אז בפוסט הקודם הכרתם את סבון השמן של חברת "סבון" בניחוח יסמין עדין, שהוא אחד הניחוחות האהובים עליי, ובפוסט הזה תכירו את סבון השמן בניחוח ג'ינג'ר-תפוז. כאוהבת ריחות מתוקים לרוב, פרחוניים ומעט פרשיים, פחדתי מאוד מהניחוח שיתגלה לאפי. אך למרבה הפתעתי, ממש אהבתי את הניחוח והתחברתי אליו במיידית. ניחוח מרענן של הדרים, לא חמצמץ מידי, מציף את המקלחת בניחוח קיצי וכיפי. עוד מעט אני מגיעה למחצית המיכל, וללא ספק ארכוש בשנית. רכשתי אותו במבצע קופה במהלך אוקטובר, בו שילמתי עליו כ-20 שקלים בלבד, לכמות מכובדת של 500 מ"ל!


ניחוחות משלימים כבר אמרתי? החודש השתמשתי רבות בחלב הגוף מבית "מסיניאן ספא" (Messinian Spa) שרכשתי בכריתים בקיץ האחרון. חלב הגוף הזה בניחוח של תפוז ולבנדר, והוא משלים בצורה נהדרת את המקלחת עם סבון השמן תפוז-ג'ינג'ר. ניחוח הדרים קיצי, מרענן וכיפי מתמשך. כתבתי על הקרם בעבר, והוא בהחלט שווה איזכור נוסף. הוא סמיך, אך נספג מהר, לא דביק ולא שומני. מרגישים שהוא עשיר בלחות, שנספגת לעור ולא רק מהווה מעטפת.

גם על סרום ויזיונר של לנקום כתבתי בעבר, אך היום אני חוזרת עם תוצאות לאחר כחודש שימוש. הסרום נועד להחליק את מראה העור, להפחית מראה של פגמי עור וקמטוטים, לתת מראה זוהר ובריא לעור. טוב ההבטחות שהוא פיזר אכן התקיימו, ואני פשוט מאוהבת במוצר הזה! אמנם יש לי כתמי פיגמנטציית-פצע מורגשים מאוד, אך הסרום הזה הצליח למזער את הנזק הנראה לעין. זאת מעבר לעובדה שהוא מתפקד כפריימר מעולה, במיוחד בשילוב קרם הפנים לעור מעורב בניחוח Desert Rose של סבון.


המסקרה האהובה עליי בכל הזמנים היא המסקרה הזו של מייבילין "Falsies". את זו רכשתי באתר הישראלי "בלה", והגירסה הנמכרת בו שונה מעט מהגירסה בחנויות הפארם. המברשת מעוגלת מעט, וצרה יותר. פרמטרים הנספרים כנקודות זכות. אני כל כך אוהבת את המסקרה הזו מאחר והיא מפרידה את הריסים, מאריכה אותם, ומעניקה להם נפח, בהנחת שתי שכבות בלבד. החומר מתייבש ונהיה שחור מאוד ולא מקשה את הריסים.



לנוחיותכם, בעבר העליתי סקירה והשוואה של שלוש המסקרות האהובות עליי מבית מייבילין, אז אם זה משהו שמעניין אתכם, כדאי לקפוץ ולקרוא.


החורף מביא איתו הרבה בעיות, ביניהן יובש בלתי פוסק. כמתמודדת תמידית מול יובש בשפתיים, המוצר הזה של ניוואה הוא בגדר משחת הפלא. חמאת שפתיים, הפעם בניחוח קרמל, מצילה אותי מכל בעיית יובש שמתקיימת, או עתידה להתקיים. המוצר נרכש בברלין, יחד עם ניחוח וניל מקדמיה. לאחרונה גילית שניתן להזמין את המוצר מiherb בקישור הזה, תמורת 4.39 $ בלבד.



תגלית החודש שלי היא פאלטת החותמות של מויו לונדון (MoYou London), ויש לי כבר אוסף קטן של פאלטות החתמה מהם, שהזמנתי מהאתר הלונדוני יחד עם אחותי. הפעם תככב תמונה של החתמה שעשיתי עם פאלטה מס' 07 מקולקציית סוקי, יחד עם לק של אסנס Crazy Fancy Love. כל כך קל להחתים עם הפאלטות האלה, ועוד עם חותמת המרשמלו בכלל העבודה הופכת לפשוטה בהרבה יותר.


התנסיתם בחותמות כאלו לאחרונה?
מהם המוצרים המועדפים עליכם לחודש פברואר? 
ואילו מוצרים ילוו אתכם לחודש מרץ?

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.


12 תגובות:

  1. גינג'ר תפוז? יאמי!
    החותמות האלו מהממות... חייבת לנסות כבר.
    והבאלם הזה... אני מתה על טופי ועכשיו בא לי לטעום אותו.

    השבמחק
    תשובות
    1. עכשיו בא לי טופי חלב בגללך : p
      מחכה לראות את ההחתמות שלך!

      מחק
  2. כרגיל בחירות מעניינות ומעוררות תיאבון :) שיהיה אביב קסום

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובתי ♡ רק שהאביב יגיע כבר.. ;)

      מחק
  3. אין על ניחוחות משולבי תפוז. משהו בריח הזה מאוד משמח בעיניי. השילב עם ג'ינג'י או לבנדר בכלל נשמע משהו לא מהעולם הזה...

    השבמחק
    תשובות
    1. זה בהחלט יוצר ניחוח מעניין! אני לא חובבת גדולה של הניחוח כשהוא נשאר לי בין הציפורניים.. אבל בקרמים ותכשירים זה עושה לי כיף.

      מחק
  4. רצתי לקנות את השמן של סבון! שווה :) אחלה פוסט!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובה! יצא ניחוח חדש שאני כבר מחכה לנסות ;)

      מחק
  5. מחיר ממש שווה לסבון!
    אחלה מוצרים בחרת!

    השבמחק
  6. איזה יופי של בחירות! טרם יצא לי לבדוק את ניחוח הג'ינג'ר-תפוז. נשמע מעניין :)
    מניקור החותמות שלך יצא מקסים ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובה!
      אם את אוהבת ניחוחות פרשיים חמצמצים מעט, הניחוח הזה בשבילך ;)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם