יום שלישי, 17 במרץ 2015

French Beauty | יופי צרפתי #2


איזה כיף שיש לפעמים בחירות, ואז מקבלים יום חופש, נכון? אז נכון שזה לא כיף במובן שזה עולה הון למדינה שלנו, ושזה מבזבז את כספנו, אבל גם ככה רוב עם ישראל היום בחוץ מבזבזים את כספם כך או אחרת.. זה ממש לא הולך להיות פוסט פוליטי! 
לאחרונה המותג הצרפתי האהוב עליי מהפארם יצא בהשקה של מספר מוצרים חדשים. ביניהם השקה של שידרוג למסקרה קיימת. למי שלא מכירה את המותג, מדובר במותג איפור השואב השראה מאלמנטים צרפתיים, כמו למשל הצלליות הבודדות והסמקים, שאריזותיהם נראות כמו מקרונים צבעוניים וטעימים. המותג שומר על רמת איכות גבוהה, ועל חדשנות מתמשכת. כמו למשל השפתונים הנוזליים המתייבשים בגימור מאט שאני כל כך אוהבת! (כתבתי עליהם בפוסטים שונים: כאן, כאןכאן, כאןכאן וכאן).

את הצלליות של בורז'ואה אני מכירה מאז שהם הוציאו את שלישיות ה "smokey" בקשת גוונים הרמונית, חומים, ורודים, כסופים, כחולים וירוקים. כל שלישייה הכילה גוון כהה, גוון בינוני וגוון בהיר. הפיגמנט היה דחוס ומורגש ואהבתי מאוד להשתמש בהן. לאחרונה המותג השיק רביעיית צלליות בשמונה גוונים שונים, ביניהם חומים, סגולי-אפורים, כסופים, כחולים ונייטרלים. הצלליות במרקם קרם פודרה (מרקם שמאוד הולך עכשיו בעולם האיפור), והחברה מציינת כי הן מכילות פריימר, המקנה עמידות לצללית לאורך זמן.
באופן אישי, אני אוהבת להניח פריימר על העפעפים ומעליו את הצלליות, כל צללית בכל מרקם. כשאני משתמשת בצללית, גם היא העמידה בתחום, אחרי כמה שעות היא מתחילה להיעלם מאיזור הקפל ומעניקה מראה פחות אסתטי. ניסיתי את הצלליות ללא פריימר ואני חייבת לציין שהתוצאה דומה לצלליות אחרות, לאחר כמה שעות נעלמות לי מהקפל. המטרה של כל רביעיית צלליות היא ליצור מראה מעושן או חתולי מאותה פלטת גוונים. אהבתי את הרעיון, שכל הצלליות הנדרשות למראה ממוקמות בפלטה אחת.


החלק הפחות אהוב עליי ברביעיות האלו זה הצללית האמצעים המנצנצת מידי עבורי. הצללית מכילה חלקיקים גסים של נצנצים, שמטרתה להעניק מראה זוהר לעיניים, בשימוש במקומות שונים על העפעף. לא כוס התה שלי, אך לזכותה יאמר כי אין הרבה נשורת אם מניחים בטפיחות. שאר הצלליות בפלטה האפורה מאוד רכות, נמרחות בקלות על העפעף ומאוד קל לטשטש אותן. הפיגמנט שלהם חזק ומורגש, לא צריך להתאמץ להגיע לאטימות עם הגוון הנבחר. כרגע הרביעיות נמכרות בפארמים במחיר השקה של 79 ש"ח.


פודרה חדשה? כן, בבקשה! כמה זמן חיכיתי בסבלנות שבורז'ואה יוציאו פודרה חדשה שתחליף עבורי את הפודרה לגימור מאט (קופסה עגולה שחורה עם עיטורי פרחים בגווני סגול, כתבתי עליה כאן). הרשו לי להכיר לכן את הפודרה Silk Edition. ברגע שהעברתי את האצבע על פני הפודרה הרגשתי כאילו אני מעבירה אותה על קטיפה. מרקם כל כך נעים וכיפי, שאין מצב שלא יהיה לי נעים וכיפי על הפנים.


הפודרה נחה לה בקופסא עם עיצוב מהודר, שחור מבריק, אם כי פלסטיקי, עם גימיק חמוד: המכסה נפתח כלפי מעלה אך גם ניתן לסובב אותו ולהניח הפוך כשהמראה מופנית כלפי חוץ. התאהבתי! גימיק כזה פשוט וחמוד קונה אותי, מודה. מהפודרה עולה ניחוח נעים ועדין של מוצר קוסמטי, לא מתאים לאלו שאוהבות את המוצרים שלהם לא מבושמים. הניחוח נעלם ברגע שמניחים את הפודרה על הפנים. מגיעה גם ספוגית הנחה רכה במיוחד. אני לא מניחה בדרך כלל פודרות עם ספוגית הנחה כדי לא ליצור מראה "בוצי" על הפנים, או מראה מפודר מידי. אך הפודרה קלילה ודקה כל כך, שלא מרגישים בכלל שהנחתי אותה עם הספוגית!


הפודרה הפכה להיות מוצר הריענון הקבוע בתיק האיפור שלי בתיק. האריזה שלה דקה וכיפית שאני מתלהבת להוציא אותה כל פעם, אפילו רק כדי לבדוק אם נמרח האיפור. החברה מבטיחה גימור מאט לעור הפנים למשך 8 שעות. לעור המעורב שלי ההבטחה הזו לא התקיימה, התחלתי להבריק לאחר כ-5 שעות והיה צורך בפידור נוסף. אבל היי, בשביל זה יש לי אותה קבוע בתיק. מחיר השקה בפארמים 59 ש"ח - משתלם.


אייליינר נוזלי - יש לי איתך יחסי אהבה שנאה. אני עדיין זוכרת את האייליינר הנוזלי הראשון בו השתמשתי לפני יותר מעשור. רבלון, עם המכחול העבה.. מזכיר טוש. לאחר חודש של שימוש רציף הטוש היה מתחיל להתבלות, והיתה יוצאת כמו שערה כזאת בקצה שלו (ממש כמו שערת צמר גפן שנדבקת לציפורן לאחר הסרת לק). רבים עברתי מאז, ביניהם האייליינר הנוזלי המצויין של ספורה, שחור משחור אך לא עמיד בכלל.
האייליינר החדש של בורז'ואה בגוון שחור מאוד (Ultra Black) מבטיח להיות עמיד ל-16 שעות. לא הצלחתי לבדוק זאת, אך אני יכולה להעיד כי הוא שורד יופי 10 שעות (יום שלם עבורי: 8 שעות עבודה + שעה נסיעה לכל כיוון). הוא שחור פחם, מתקבע לגימור מאט, כמו שאני אוהבת, ולא זז. גם כשאני שמה טיפות עיניים (יובש, כרגיל) האייליינר נשאר במקומו, בפינה הפנימית של העין, וגם בחיצונית. לא נמרח כלל!


האריזה שלו מעוגלת וחלקלקה, שחורה עם כיתוב זהב. המכחול די ארוך והוא מכיל בקצה מכחול רך וגמיש, אך לא רך מידי. מי שאוהבת הנחת אייליינר עם מכחול, תגלה שההנחה שלו ממש קלה. למי שרגילה לצורת הטוש, בו המכחול קשה מעט יותר ופחות גמיש, ולפעמים לא גמיש בכלל, תצטרך מעט תרגול. הטריק הוא ללכת כמה שצמוד לקו הריסים ולעבות את השליש החיצוני מעט. אני אוהבת להטות את הראש למעלה ואחורה מעט, כך שיוצא שאני מסתכלת על המראה מלמעלה וכך העפעף שלי מתוח ומוכן להנחה מדוייקת.


אם אתן צופות בערוץ היוטיוב שלי, אתן בוודאי מכירות את האריזה הזו, בגוונים שונים. מסקרת Twist up the Volume יוצאת בגירסה חדשה של Ultra Black - שחור משחור. המטרה: החומר יתייבש לגוון שחור אמיתי, ולא אפור או כחול כהה מאוד. אמנם לא כתוב עליה, אך המסקרה עמידה במים, עניין המקשה את הסרתה, ומצד שני מעניק עמידות לאורך שעות היום. יש לי רגשות מעורבים עם המסקרה הזאת, היא מפרידה ומאריכה את הריסים במצב הראשון ובמצב השני מעניקה נפח, אך הנפח לא מספיק עבורי. יש לי בעין שמאל קצת פחות ריסים מבעין ימין ואני אוהבת שהמסקרה שלי "ממלאת" את החסרים. נקודה נוספת שלעיתים קשה לי איתה, החומר מקשה את הריסים, וזה לא תמיד נוח לי.


מבחינת העמידות למסקרה הזו אין מתחרים, היא בהחלט המסקרה העמידה אותה ניסיתי. למי שיש ריסים מלאים אך קצרים, אני מאוד ממליצה עליה! מי שמחפשת יותר נפח מאשר אורך, אני ממליצה לשלב אותה עם מסקרה נוספת שאתן אוהבות. אני אוהבת לשלב בין מסקרות, זה עושה לי כיף. המברשת דקה וסיליקונית, שזו עוד נקודת זכות. אני אוהבת מברשות כאלו כי הן נראות לי יותר אסתטיות, ומבחינת ביצועים בדרך כלל הן לא מאכזבות. מחיר המסקרה בפארמים הוא 135 ש"ח, אך אל תשכחו שיש מבצעים של 40% או 1+1.


חשבתן שאסיים את הפוסט מבלי להראות לכן סוואטצ'ים? צילמתי את ארבעת הגוונים בפאלטת הצלליות ועוד שתי גירסאות קו אייליינר עם המכחול.

יצא לכן להתנסות במוצרים?
שתפו אותי בדעתכם בתגובות.

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.


9 תגובות:

  1. טרם ניסיתי את המוצרים הללו אבל בהחלט נראה מבטיח! מקווה לאהוב את המסקרה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לי הרגשה קלה שאכן תאהבי..

      מחק
  2. צילום מעולה בובה!! בהתחלה לא אהבתי את המסקרה היא הייתה רטובה מדי בשבילי ולקח לי זמן להבין אותה, עכשיו אני מטורפת עלייה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובי :) אני מחפשת מסקרה שגם ממש תעבה ולא רק תפריד ותאריך, לכן אני משלבת אותה תמיד עם עוד מסקרה..

      מחק
  3. הכול נראה אלגנטי, והאייליינר מעניין מאוד! אני רוצה לנסות אותו עכשיו, אולי הוא יחליף את האייליינר של ביוטיקייר בשבילי ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירה! האייליינר מצויין, ממש הפתיע אותי לטובה ♡

      מחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  5. גם אני לא מבינה את הבחירה בצללית המנצנצת עם החתיכות הגסות במרכז כל פלטה. מיותר!!
    שאר המוצרים מוצלחים בעיני גם כן

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון?? מיותר זו המילה המדוייקת. לא אוהבת חתיכות נצנצים גסות באיפור שלי..

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם