יום שלישי, 3 במרץ 2015

Funailz to my nails | פאניילז לציפורניים שלי


לפני כמה זמן הוזמנתי להשקה צבעונית של קולקציה חדשה למותג ישראלי מעניין. חלקכן אולי כבר שמעו על "Funailz", מותג צבעוני וצעיר, שרקם עור וגידים במשך כמה שנים ויצא השנה לאוויר העולם במלוא הדרו.
מדובר במדבקות לציפורניים, לאלו מאיתנו הקצרות בזמן, סבלנות או כישרון. מיד אספר לכם עוד על המותג הכיפי הזה. ההשקה התקיימה במכון יופי "יאליס" (Yalis) בתל אביב, דיזינגוף 122. המכון אמנם קטן, אך מלא בכל טוב.

המקום מחולק לשני איזורים עיקריים - מניקור ופדיקור, ועוד קומה עם חדרי טיפולים. שמחתי להיות בין הראשונות שהגיעו ולתפוס את החמימות של המקום בתמונות. האווירה ביתית ונינוחה, מזמינה ומפנקת.




במכון ניתן למצוא קשת רחבה של גוונים של המותג אססי (essie) בגירסת ה"פרו" שלו, הגירסא המקצועית. אם חפץ ליבכן בגוון מסויים, תוכלו לרכוש אותו שם. התפנקתי במניקור של Cashmere Bathrobe על כל הציפורניים מלבד אצבע מורדת בכל יד, עליהן הודבקו מדבקות funailz מסט "הסקוטית הורודה".

essie professional מספקים למכוני היופי את הלקים האהובים והמוכרים של "אססי" בגוונים שונים מאלו הנמכרים בפארם. יש גם שוני קל, כמעט לא מורגש, בפורמולה של הלקים, והמברשת דקה, כיאה ללקים מקצועיים נוספים. יצא לי להתנסות כבר בלקים נוספים של החברה ואני אוהבת מאוד את ה"professional".
כרגע אין להם דף פייסבוק, אך אתן מוזמנות לעיין ולעקוב בעמוד האינסטגרם הצבעוני שלהם.



אז מה זה בעצם Funailz?
שתי נשים העוסקות בתחומים שונים, קצרות בזמן וסבלנות להתעסקות עם הציפורניים, החליטו למצוא את הדרך לחיים קלים יותר. לפחות מבחינת טיפוח ועיצוב הציפורניים. הן חשבו על רעיון שיחסוך גם זמן וגם התעסקות מיותרת, כזה שאפשר להשתמש בו גם בזמן שאנחנו במוניות בדרך לעוד קורס או לפגישה חשובה. כך נוצרה לה הקהילה השיתופית Funailz. באתר תוכלו למצוא מבחר דוגמאות במחירים נוחים. כל סט דוגמאות מכיל 18 מדבקות לק בגדלים שונים, אותן ניתן להתאים לגודל הציפורן. הדוגמאות השונות יכולות להתאים למצבי רוח שונים, לאופי שונה, לאאוטפיט היומי ובכללי לפי מה שבא לנו באותו רגע.


הפעם הראשונה בה נחשפתי למדבקות הצבעוניות והכיפיות האלו היתה לפני כמה חודשים, כשאחותי החליטה להזמין ארבעה סטים במחיר מבצע. גם ללא מבצע המחיר סביר בהחלט (כ-22 ש"ח) והאיכות בהתאם! לא סתם קשקוש סיני עם צבע מתקלף ודוהה תוך יום. אז הזמנתי ארבעה סטים להתנסות ראשונה, כשביניהם "מיץ פטל" ו"פתיתי שלג" (תמונות בהמשך). אהבתי מאוד את התוצאה על הציפורניים, נראה אמנות לכל דבר, ועיצובים שלרוב לא אוכל להגיע אליהם באמצעות לק ומברשות שונות. נדהמתי לגלות כי המדבקות סופר עמידות, בעיקר אם מניחים מעל שכבת טופ (ניסיתי גם את Seche Vite וגם את Good to Go של essie), התוצאה - כשבוע שלם ללא צ'יפים או קילופים.


כמה טיפים לשימוש נכון במדבקות של Funailz:
אני אוהבת להניח את המדבקות על מניקור טרי. כך ניקיתי את הציפורניים מקיוטיקלות יבשות (העור הקרני), והציפורניים נקיות ומוכנות. אפשר להשתמש בדוחף העץ שמגיע עם הסט.
★ מומלץ להניח שכבת בסיס - מחזק או כל שכבת בסיס שאתן אוהבות.
★ בימים קרירים, כמו בחורף שלנו, הכיני לעצמך כוס תה חם (או שוקו, או נס) וחממי מעט את הסט מסביב לכוס. פעולה זו תרכך מעט את הדבק ותעזור לגמישות המדבקות.
★ בחרי את הגודל המתאים לציפורן שלך, הרימי מהדף והניחי על הציפורן, כמה שיותר קרוב לבסיס, ובצורה ממורכזת.
★ מתחי מעט את המדבקה כלפי קצה הציפורן והדביקי את שארית המדבקה.
★ קפלי מעט את המדבקה על קצה הציפורן. פעולה זו תקל עלייך בשיוף השארית המיותרת.
★ השתמשי במשייף שהגיע עם הסט (או כל משייף "גס" אחר) ושייפי בזווית של 90 מעלות מהציפורן, ובעדינות, עד שהשארית המיותרת נחתכת לחלוטין.
★ אני ממליצה למרוח גם טופ, לשיפור הברק והעמידות של המדבקה.

מתוך האינסטגרם שלי

מתוך האינסטגרם שלי
אני אוהבת את התוצאה שמתקבלת, ואני נהנית מהמבחר, במיוחד לאור העובדה שהקולקציות מתחדשות מעת לעת, כמו למשל קולקציה חדשה שיצאה לחורף, ואחריה קולקציה נרחבת שיצאה לרגל יום האהבה (Valentine's Day). תשוטטו קצת באתר, זה כיף!

מה דעתכן? התנסיתן במדבקות Funailz? ובכלל במדבקות לק?
שתפו אותי בחוויה שלכן בתגובות.

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.



10 תגובות:

  1. פוסט ממש יפה ושימושי. צילומים מרהיבים!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקיתי! היה לי גם ממש כיף, לצלם ולכתוב אותו וכיף לי לשמוע שאהבת :*

      מחק
  2. איזה צילומים מהממים!!!!! פוסט נהדר! :)

    השבמחק
  3. היי, אני ממש אוהבת את הפוסטים שלך, תמיד מלאים בהסברים וטיפים טובים! שמעתי על funailz, ועכשיו שראיתי איך זה יוצא - אני בטוח הולכת להזמין גם!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אפרת, איזה כיף לי לשמוע!
      יש מדי פעם מבצעים של 4 חבילות בכ-60 ש"ח.. שווה ביותר!

      מחק
  4. מתוק ביותר אהובה!
    לצערי מדבקות ואני פשוט לא הולכים יחד. זה תמיד עקום, לא נראה טוב, מתקלף. די מבאס

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יפה!
      :( חבל שזה ככה, כי זה יכול להיות פשוט מושלם! אולי הבסיס או הטופ לא משתפים פעולה..?

      מחק
  5. היה ממש כיף שהיית שם!
    והשילובים שיצרת מקסימים

    השבמחק
    תשובות
    1. היה לי מאוד כיף איתך שם :*
      תודה רבה יקירתי!

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם