יום שישי, 6 במרץ 2015

Two are better than one | טובים השניים מן האחד


כשאני חוזרת הביתה מיום עבודה, בדרך כלל לקראת השעה שש בערב, הדבר הראשון שאני אוהבת לעשות זה מקלחת. לא תמיד זה מתאפשר לי, ואז שעת המקלחת נדחית מעט. בעירך מאמצע היום בעבודה אני מתחילה לפנטז על המקלחת. הניחוחות הכיפיים, המים הרותחים-שורפים (יש מצב שאני מתקלחת בחום מים 90 מעלות צ'..), הרעננות הזו של אחרי, ההרגשה של לשטוף את יום העבודה מעליי ולהתחיל ערב רגוע ומהנה בבית, עם הבן זוג, הטלוויזיה והמחשב, ואולי גם ספר טוב.
ונכון שתמיד אחרי המקלחת הכי כיף להתמרח בקרם גוף עשיר ומפנק? או שאולי זאת רק אני.. אני אוהבת להתמרח בקרמים גם בקיץ וגם בחורף, במיוחד בחורף כשהעור זקוק לכך יותר. ואין תענוג יותר גדול מלהתעטף באותו ניחוח של המקלחת, גם אחרי המקלחת.
אז קבלו את ה"סטים" שאני כרגע משתמשת בהם, וכשאני אומרת "סטים" אני מתכוונת לשני מוצרים שונים באותו ניחוח, שמשלימים לי את חווית המקלחת.

האהבה הכי גדולה שלי בזמן האחרון היא המוצרים של "סבון". החברה הישראלית אותה הכרתי כשעוד היתה בחיתולים, כשעוד קראו לה "סבון של פעם" וטרם סיפקה למדינות רבות ברחבי העולם. "סבון" אוהבים לחדש כל הזמן, אם זה בניחוח ייחודי ומקפיץ ואם זה במוצר חדש על המדף. כשאני נכנסת לחנויות של סבון אני מרגישה חו"ל, אני מרגישה חמימות וכיף. נכון שהמוצרים לא זולים בדרך כלל, אך יש לי שני היבטים על כך: הראשון, תמיד אפשר לרכוש במבצעים, אז הקנייה הופכת למשתלמת יותר, והשני, אם תסתכלו על מחיר לכמות, תראו שהתמורה למחיר גבוהה בהחלט.
אז הפעם יככבו בבלוג שמן מקלחת (Shower Oil) וקרם גוף בניחוח יסמין עדין. הניחוח שאני יכולה להשוות אותו בנייטרליות שלו לניחוח "אושן" ("Ocean") של ללין. שמן הגוף מצויין! הוא מקציף קצף סמיך וכיפי, מנקה היטב את העור, אינו מותיר תחושה שומנית (אמרתי שמן..?) אך כן מותיר את העור גמיש ורך. להשלמת התענוג, קרם הגוף עדין וקליל, נספג במהירות וגם הוא אינו מותיר תחושה כבדה, שומנית או לא נעימה.

ללין השיקו לאחרונה כמה קולקציות ריחות, המקביל לשינוי האריזות. אריזות פלסטיק שקופות וחלביות עם הטבעת מתכת של הלוגו. כל ניחוח קיבל את הצבע המייחד אותו, וללין הפעם שמרו על אחידות. כך כל המוצרים באותה קטוגריה נראים זהה, רק השמות והצבעים מבדילים אותם האחד מהשני. אני מאוד אמביוולנטית לגבי עיצוב האריזה החדש של ללין - מצד אחד אני אוהבת את הקו הנקי והמינימלסטיות שיש באריזות החדשות, מצד שני הפלסטיק מרגיש לי "זול" מידי, ועדיין קשה לי להתחבר אליו באופן מלא.
הניחוח שאני משתמשת בו כרגע הוא מאחת הקולקציות החדשות - וניל ופלפל ורוד (Vanilla Pink Pepper), למיטב זכרוני פלפל ורוד צומח בדרום אמריקה.. אך אני לא יודעת מה צריך להיות הניחוח שלו.. ניחוח וניל עדין עם ניחוח תבליני חזק יותר. סבון הרחצה (Bath & Body Bubble) הוא ג'ל רחצה המקציף מעט, ונדרשת כמות גדולה של חומר אם רוצים קצף עשיר על הלופה. יכול להיות שהוא מתפקד טוב יותר כקצף אמבט. קרם הגוף הוא תחליבי סמיך ועשיר, שנספג במהירות ומשאיר הרגשה נעימה וכיפית. הפלוס - הניחוח מחזיק מעמד זמן רב. אגב, אני חושבת שהניחוח הזה הולך טוב מאוד עם הבושם שאנל קוקו מדמואזל.

אם אתן קוראות את הבלוג שלי וצופות בערוץ היוטיוב שלי, ודאי אתן מכירות את המוצרים של זואי, העונים לשם המותג "זואלה ביוטי" ("Zoella Beauty"). קרם הגוף כבר הספיק להיכנס למועדפים שלי, ושניהם יחד כיכבו בסירטון הרכישות האחרון. ג'ל הרחצה עונה לשם "Soak Opera" והוא גם אינו מקציף הרבה, כמו ג'ל הרחצה של ללין. הניחוח עדין ושמיימי! כשאני משתמשת בו אני מרגישה שעוד רגע פיות יצטרפו למקלחת שלי. קרם הגוף בניחוח זהה, עדין ורענן, קליל מאוד ונספג סופר מהר. גם לו יש שם מעניין "Creamy Madly Dreamy". נקודה למחשבה שחברתי הטובה, אפרת, ציינה בפניי, אם הניחוח הזה היה שייך לחברה אחרת (נניח קרמה), סביר להניח שלא הייתי רוכשת. הסיבה? הניחוח לא מרגיש לי מיוחד מספיק, או דומיננטי מספיק.

במוצרי הגוף של ספורה נתקלתי לראשונה בטיול חברה, כששהיתי עם חברה למחלקה בבראשית, היא הביאה ג'ל רחצה של ספורה בניחוח שוקולד וקרם גוף בשפופרת של ספורה בניחוח וניל. השמות היו מאוד מעניינים: טראפל שוקולד וקרם ברולה. התאהבתי במקום! לא הרבה זמן לאחר מכן, נסעתי לאיטליה ורכשתי לעצמי ג'ל רחצה פילינג באותו ניחוח שוקולד מטריף וחמאת גוף בניחוח הוניל המשכר. שניהם כמובן נגמרו מזמן. כמעט שנה לאחר מכן ההורים שלי ואחותי נסעו לאיזור אחר באיטליה ורכשו עבורי מלאי של חמאת גוף וג'ל רחצה, הפעם שניהם בניחוח וניל. ואז.. ברודוס אחותי ואני פשטנו על סניף והרחנו את כל הריחות שהיו זרים לנו. אחותי התאהבה בניחוח האוכמניות (אריזות סגולות) ואני בניחוח פרח הכותנה. חברות חדשה נרקמה ביני ובין מוצרי הטיפוח האלו של ספורה. כמובן שמיד רכשתי את חמאת הגוף האהובה וצירפתי לה קרם רחצה. סקרתי אותו בעבר, ואני אוהבת אותו מאוד. כמה נוזלי ועדין ככה מקציף ומפנק. אהבה! כשגיסתי שהתה חודש בספרד בקיץ האחרון ביקשתי ממנה את קרם הגוף בניחוח פרח הכותנה, בכל זאת קיץ, והחמאה כבדה מדי לחום אוגוסט הארצישראלי.. בקבוק משאבה, נוח לתפעול, כיפי לעור. נספג במהירות ומותיר את העור שלי רענן, גמיש ורח.


לסיכום אני שוברת את סדרת הסטים, והפעם סט קצת שונה - קרם גוף ומי רענון (מיסט לגוף) של ויקטוריה סיקרט (Victoria's Secret) בניחוח "בומבשל" ("BombShell") אותו הכרתי בזכות שרית מ"ונילה סקיי 3010". מודה ומתוודה, רושם ראשוני - לא התלהבתי מהריח, בלשון המעטה. רעננות מעורבת עם חמצמצות, לא השתלבה לי טוב באף הרגיש שלי. ובכל זאת, אחרי כשלושה שימושים (נתתי צ'אנס) התאהבתי בניחוח. חמצמצות רעננה, עם תווים קלים של מתיקות קיצית. השילוב של כל הנתונים האלו איכשהו מצליח להתחבר על העור שלי. קרם הגוף בעל מרקם קל כל כך, נספג מהר כל כך, הניחוח נשאר קצת, ואם מוסיפים מי רענון או בושם בניחוח "בומבשל", אז את מסודרת. מי הרענון שברשותי הם בגודל נסיעות, ותמיד טוב שיש כאלו, במיוחד לנשיאה בתיק בימי הקיץ המהבילים, כשרוצים להתרענן במשב ריחני וכיפי.

גם אתן אוהבות "סטים" למקלחת? 
אילו מוצרים וניחוחות מקשטים את האמבטיה/שידה שלכן?
תשתפו אותי בתגובות.

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.



14 תגובות:

  1. פוסט ממש מעניין!! אני לאחרונה משתמשת ב סואפ אנד גלורי.... מאוהבת!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה עדי יקירה! סואפ אנד גלורי הוא מותג מאוד מעניין.. מחכה לנסות אותו כבר!

      מחק
  2. אני מתה על סבונים כיפיים במקלחת ומעולם לא חשבתי לשלב יחד עם קרם גוף באותו הריח.. אולי כי אני קצת עצלנית עם מריחת קרם גוף.
    בכל מקרה ממליצה בחום על הסבון חלבי בריח תפוז ג'ינג'ר של סבון

    השבמחק
    תשובות
    1. הכי כיף לשלב.. ככה הניחוח מחזיק מעמד ;) בדיוק עכשיו אני משתמשת בשמן הרחצה בניחוח שציינת ואני מאוהבת!

      מחק
  3. אני כ"כ אוהבת את סבון, במיוחד את הshower oil, פשוט גן עדן! מסכימה עם כל מילה שלך!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! סבון זה ה-חברה למוצרים האלה.

      מחק
  4. פוסט כיפי! אני דווקא אוהבת לערבב :)

    השבמחק
    תשובות
    1. לפעמים.. יש ניחוחות שלא מתחברים ;) תודה!

      מחק
  5. הכל נראה כ"כ מפתה! אני מתה על טיפוח גוף.
    ניחוח היסמין מאוד אהוב עליי.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף שיש לנו בחירות דומות! :)

      מחק
  6. לי יש שילוב משולש! קרם רחצה מדהים מבודי שופ הישראלי, קרם גוף וסבון פילינג לפנים בריח תות. מדהים!

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם