יום שני, 13 באפריל 2015

False lashes - A little Exta | ריסים מלאוכתיים - משהו נוסף



מוצר איפור כה טרנדי ומיוחד שנרתעתי ממנו במשך הרבה זמן הוא ריסים מלאכותיים. מעולם לא הייתי מעלה על דעתי שאוכל לאהוב את המראה הזה. בנוסף הגיעה אביבית עם ההגדרה החדשה להגזמה בריסים מלאכותיים. אבל רצה הגורל ונרשמתי ללימודי איפור אצל מיקי בוגנים בשנה שעברה. לא היתה לי ברירה אלא להתגבר על הפחד והרתיעה מהריסים המלאכותיים. בפרוייקט הסיום לא היה מראה אחד בו לא הדבקתי ריסים. העבודה איתם הופכת לקלה יותר עם הזמן והתירגול, והשדרוג שמראה איפור מושלם מקבל.. אין מילים לתאר!
בוודאי כבר הבנתם במה יעסוק פוסט זה.. ריסים! והרבה מהם..
לאחרונה חברת האיפור הידועה איל מקיאג' הציגה סדרת ריסים חדשה בעלת מגוון רחב של 40 סוגי ריסים. כל הריסים נעשו בעבודת יד מדוייקת ועשויים מ-100% שיער טבעי. על מנת שיהיה ללקוחות קל להתמצא, החברה חילקה את הסדרה לארבע קטגוריות: נטורל, דרמה, אופנה, ובודדים. מניסיון אני יכולה להעיד שלעיתים השימוש בריסים בודדים הוא פשוט וקל יותר, אך בהחלט לא חסכוני בזמן.


את הריסים מדביקים לעפעפיים באמצעות דבק ייעודי, אותו ניתן לרכוש גם בחנויות הרשת. דבק Duo הוא הדבק המוכר ביותר לקהל הרחב, מאחר וגם ריסי ארדל משווקים עם דבק זה. בארץ נמכר בעיקר הדבק הלבן, כשהוא מתייבש הוא הופך שקוף, אך מומלץ לעבור עם אייליינר שחור לאחר הדבקת הריסים כדי למנוע אי-אילו ספקות. ההמלצה שלי לעבודה עם הדבק:
להניח ישירות מהפיה בעדינות רבה לאורך בסיס פס הריסים המלאכותיים ולתת לו כמה שניות להתקבע. כך העבודה תהיה קלה יותר על העפעפיים. האופציה השנייה מצויינת לריסים חתוכים, או בודדים, להניח נקודת דבק נדיבה על משטח או על גב כף היד ולאחר כמה שניות לטבול את בסיס הריס/ים בתוכו ואז להדביק על העפעפיים. בכל המצבים האלו אני משתמשת בפינצטה ישרה ורחבה לתפיסת הריסים והצמדתם לעפעף.

ריסים מס' 19 נכנסים לקטגוריה הטבעית (Natural). הם אמנם יחסית עדינים לריסים אחרים בסדרה, אך המראה שנוצר איתם לא טבעי. הריסים האלו מגיעים באורך שונה, קצר יותר, ומיועדים להנחה בקצה החיצוני של העין להענקת מראה מוארך וסקסי יותר. אני אוהבת את הקלות בה הנחתי את הריסים האלו ואת האפקט המעניין שהם נותנים לעיניים שלי.

בתמונה הנחתי אותם בשילוב מסקרה Twist Up של בורז'ואה, צללית Naked Lunch של מאק ואייליינר ג'ל של עפרה. מראה נקי עם טוויסט מעניין.

ריסים מס' 18 נכללים בקטגוריה הדרמטית (Drama) והם צפופים יותר ומסודרים בצפיפות ואורכים שונים לאורך הפס. הם יכולים להתאים בצורה מושלמת לכל מראה מעושן, קלאסי או חתולי, ולהעניק שואו למראה האיפור. טיפ קטן: לנוחיות השימוש, ניתן לגזור את פס הריסים ולחלקו לשני חלקים. כשמדביקים, מתחילים מהחלק החיצוני של העין ולאחר מכן בחפיפה קטנה מדביקים את החלק הפנימי.


לא יישמתי את הטיפ בתמונה שצילמתי, אך בהחלט יישמתי אותו בפרוייקט הסיום באקדמיה לאיפור. גם במראה זה השתמשתי בNaked Lunch של מאק, אייליינר ג'ל של עפרה ומסקרה Twist Up של בורז'ואה.

ריסים מספר 37 נכללים בקטגוריית אופנה (Fashion) ויש להם קטע מיוחד. הם ממש נראים כמו מניפת נוצות, שחורים מאוד וצפופים מאוד, גזורים באורכים שונים ליצור אפקט שונה ומיוחד. בהתחלה מאוד התקשיתי להניח את פס הריסים הזה, אבל לאחר שני שימושים אני מוכנה להודות כי התאהבתי קשות. עכשיו אני יכולה להבין את האהבה הבלתי מוסברת של ניקי מינאג' לסוכך עבות של ריסים מלאכותיים.

המראה שיצרתי, בהתאם לשימוש בריסים, הוא מראה שונה מהיומיום שלי. ומי שצופה בסירטונים שלי או עוקבת אחריי באינסטגרם, ודאי יודעת על מה אני מדברת. בדרך כלל אני הולכת על גוונים נייטרליים, טבעים, לא בולטים מדי, מקסימום כנף לאייליינר מושקע. החלטתי להתאים את האיפור לריסים והלכתי על פיגמנט ורוד פוקסיה (Fuchsia) של מאק. בפינה הפנימית של העין הנחתי את הצללית Phloof! ובפינה החיצונית של העין הנחתי את Smut של מאק וטישטשתי בקפל. הוספתי אייליינר ג'ל שחור של עפרה, מסקרה Falsies של מייבילין ומעל הדבקתי את הריסים.

כל כך אהבתי את המראה שנוצר, שהייתי חייבת להשוויץ בתמונה נוספת.
בקטגוריית האופנה יש גם ריסים לקו הריסים התחתון, אפקט שנות ה-60' מגניב שכזה, ועוד דוגמאות ביזאריות ומגניבות. האריזות של כל הריסים זהות לאריזות הריסים של מאק, פלסטיק קשיח שקוף ובתוכו פלסטיק לבן היוצא כמו מגירה מהאריזה השקופה. טיפ להסרת הריסים המלאכותיים בסוף הערב/אירוע/הופעה: מסיר איפור דו פאזי עושה עבודה מצויינת! מניחים מעט על פד צמר גפן ומצמידים לריסים, בדגש על החיבור לעפעף, לאחר כ-20 שניות תזיזו את הפד כלפי מטה, כשאתם מושכים איתכם בעדינות את הריסים. הריסים לא זורמים איתכם? תשאירו עוד כמה שניות ותראו איך הם ירדו בקלות. חשוב לנקות את פס הריסים מהאיפור ומהדבק, ולהחזיר לאריזה המקורית, על מנת לשמור על צורתם לשימוש הבא. 

נתקלתן כבר בסדרת הריסים של איל מקיאג'? יצא לכן להתנסות?
מה חשבתן על הריסים שבקולקציה? 
האם גם אתן פחדתן מההתעסקות, ואולי עכשיו תשנו את דעתכן?

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.

6 תגובות:

  1. מספר 18 לחלוטין מדהימות! נראות סופר טבעיות!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! הן נראות טבעיות בעובי ובצפיפות שלהן, אך לא באורך בחלק החיצוני ;)

      מחק
  2. המראה האחרון הורס! ממש אהבתי עלייך

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יפתי! ממש נהניתי ליצור אותו!

      מחק
  3. בפעם האחרונה שניסיתי להדביק ריסים כמעט עברתי התמוטטות עצבים :(
    אבל את השנייה שאומרת לי שהריסים של איל מקיאג' נוחים, אז נראה לי שאני אתן צ'אנס לכל העסק הזה.
    אהבתי מאוד מאוד את כל הלוקים שיצרת, והאחרון? מטריף לגמרי :) יפה לך דרמטי

    השבמחק
  4. עדיין לא ניסיתי להדביק את הריסים הללו (מודה שממתינה לאירוע ששווה הדבקת ריסים) אבל עוררת בי חשק עז

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם