יום ראשון, 5 באפריל 2015

Smile, it's good for you | חייכי, זה טוב לך

כולנו מכירים את ללין, חברת טיפוח ישראלית שהתרחבה למחוזות נוספים מסביב לגלובוס. ללין מקפידה להדביק את קצב ההתחדשות וכל כמה זמן מוציאה קולקציות מגניבות, חלקן במהדורה מוגבלת וחלקן כאן כדי להישאר. לקראת החג, ולכבוד האביב שהגיע אלינו לאחר שחלמנו עליו רבות, ללין מארחת את הסמיילי (Smiley), אחד המותגים הפופולאריים שקיימים. הסמיילי עבר תהפוכות רבות מאז שנוצר, כיום הוא מככב בווריאציות שונות בוואטסאפ שלנו, בפורומים, בפייסבוק ובעוד מקומות. אני עדיין זוכרת את סיכת הסמיילי שהיתה לי בתיכון, כשהיה באופנה ללכת עם תיק צד מבד עמוס בסיכות מתכת לעייפה ולפעמים גם כמה פאטצ'ים. הסמיילי משדר לנו "לחשוב חיובי", "לחייך", "להיות שמח" בכל מצב שהוא, ועל כך מתבססת הסדרה החדשה של ללין - "לחשוב חיוכי".

סבון מוס, הנקרא Happy shower mousse, הוא סבון רחצה במרקם מוס, עדין ונעים על העור, מלחח ומעניק תחושה נקייה ורכה. האריזה שלו צרה וארוכה, מה שהופך את המוצר לנוח לאחיזה במקלחת, ויש לו פיית לחץ בראש הבקבוק, קלה ללחיצה כשהידיים חלקלקות. רק לנער וללחוץ, קצף מוסי יוצא על היד ומוכן לשימוש. המוצר, כמו כל הסדרה, בניחוח חלב קוקוס (Coconut milk) ואינו מכיל פרבאנים.

הסבון יוצר קצף עשיר וכיפי, נעים למגע ומלטף בכל מקלחת. אני אוהבת שהמרקם שלו מעט שונה מסבוני הקצפת של החברה, ויציאת החומר מהפיה הרבה יותר נוחה וללא מאמץ. מחיר: 49.90 ש"ח ל-200 מ"ל.


קרם ידיים, Happy hand cream, מגיע באריזה צהבהבה וחייכנית. אני לא מתחברת לגוון הצהוב, אבל אין לי בעיה כשהוא עוטף מוצר. הניחוח הייחודי, חלב קוקוס, מגיע ישר לאפי וממלא אותו בזכרונות מתאילנד. כיף כל כך שמיד אני שוקעת בחלומות רחוקים. מועשר בשמני לבנדר וקמומיל ובמינרלים מים המלח.

הקרם נספג בקלות ואינו מותיר את ידיי עם תחושה שמנונית. ניחוח משכר שקשה להתנתק ממנו. מגיע בגודל אחד של 50 גרם, גודל הנוח לנשיאה בתיק, או להשאיר על השולחן במשרד. מחיר: 29.90 ש"ח.

קרם רגליים, Happy foot cream, מגיע באריזה לבנה עם כיתוב בעל מסר חזק:
You need to relax, slow down & SMILE more
כשהמילה "סמייל" הוחלפה באייקון המפורסם. אהבתי את המסר הזה, כל כך מתאים לרגע הזה שאת לוקחת לעצמך בסוף יום עבודה ארוך, כמה רגעים לפני שאת שוקעת בספר טוב מתחת לשמיכה הנעימה. הקרם מועשר בשמני מנטה וקמומיל, תמצית אלוורה ומינרלים מים המלח. גם הוא מגיע בניחוח המשכר של חלב קוקוס, ובכמות של 50 גרם. שוקלת לקחת אותו לנסיעה הקרובה.

לקרם יש מרקם כל כך קליל וכיפי, שאני יכולה לעסות איתו את הרגליים כל הערב. הוא נספג במהירות יחסית לקרם רגליים, ונותרת תחושה משיית וכיפית. מחיר: 29.90 ש"ח.


עוד בסידרה תמצאו מי גוף מבושמים וקרם גוף במרקם מוס. כמו כן, ללין הוציאו אקססוריז משלימים בהשראת הסמיילי, ביניהם בקבוק שתייה אקולוגי, תיק חוף, מגבת חוף, תיק קוסמטי עגול (שמתי עליו עין), אבן ריחנית לרכב (כמו האבן המוכרת עם הלוגו, רק בצורת סמיילי, כמובן), כרטיס ברכה עם 3 סיכות מחוייכות וקופסת קרטון עגולה.
בימים אלו ללין יצאו במבצע נוסף לחג, תקף על מוצרים במחיר מעל 19.90 ש"ח:
20% הנחה בקניית 2 מוצרים
30% הנחה בקניית 3 מוצרים
40% הנחה בקניית 4 מוצרים ויותר.

אהבתם את הניחוח החדש של ללין? 
אילו מוצרים נכנסו לרשימת המשאלות שלכם?
בנימה זו אאחל לכם חג אביב שמח וריחני וחג פסח משפחתי ומהנה!

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.

10 תגובות:

  1. תתחדשי! קולקציה חיוכית וחמודה:)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי, והניחוח משגע!

      מחק
  2. תמונות מעולות! הסמיילים האלה כל כך חמודים :))

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובית! :) אי אשר לעמוד בפניהם ;)

      מחק
  3. אני נתפסתי לכרית. בעלי "פירגן" לי אימוג'י קקי ושטן סגול כועס.. יופי לי..

    השבמחק
  4. איזו קולקציה חמודה! הזכרת לי שנחת אצלי פתק מהדואר ונראה לי שכריות הסמיילים שלי מאיביי הגיעו! :)
    את המוצרים גם אלך לרחרח בהזדמנות. יופי של תמונות יקירתי המוכשרת! ♥

    השבמחק
  5. פוסט משמח! אהבתי את התמונות והכרית הזו!

    השבמחק
  6. קודם כל, תתחדשי על העיצוב!! נורא אהבתי! דבר שני, הריחחחחחח של הסדרה הזו פשוט אלוהי ואקזוטי! ^_^

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם