יום שני, 4 במאי 2015

April favourites | מועדפי אפריל 2015


חודש אפריל עבר לי כל כך מהר, ואני בטוחה שכך גם אתם הרגשתם. אני חושבת שזה קשור בחגים שהיו לנו במהלך כמעט כל החודש, פסח ואחר כך יום הזיכרון ויום העצמאות. במהלך החודש החולף הספקתי לעשות דברים רבים שאינם כוללים זמן מחשב ואינטרנט, ביניהם בילוי זמן רב יותר עם המשפחה והחברים, בילוי מחוץ לקירות, הספקתי להתחיל ולסיים שלושה ספרים של טרילוגיה אחת ועוד. אפשר להגיד שבהחלט מיציתי יפה את החודש החולף ואני מוכנה לקבל את חודש מאי האביבי.

לרגל כך, אני רוצה לחלוק איתכם את המוצרים שהשתמשתי בהם הכי הרבה בחודש אפריל.

סבון מוס של ללין בניחוח חלב קוקוס, מסדרת "סמיילי". כמו שכתבתי בעבר, היה לי ניסיון מר עם סבונים כאלו של ללין שמגיעים באריזת לחץ ויוצאים מפיה מקציפה. אך הסבון הזה שונה, המרקם שלו וגם הפיה ממנו הוא יוצא. ניחוח חלב הקוקוס הוא ניחוח משכר שאני לא יכולה לעמוד בפניו, מזכיר לי את תאילנד וחופים קסומים, מזכיר מעט את ניחוח "פלה מונוי" של החברה. הקצף שיוצא כל כך עשיר ומפנק, סמיך ויציב מאוד. תענוג להתעטף איתו במקלחת והוא נותן הרגשה של קצף יוקרתי. תענוג צרוף!


סבון מוצק מבית נובין הריטג' (Nubian Heritage), הנקרא African Black Soap (ניתן להשיג ב iHerb). הסבון מכיל דגנים, אלו וורה ו-ויטמין E. הוא מיועד לרפא פגמי עור ולנטרל רעלים. יש לו ריח עדין ולא חזק כפי שציפיתי, הדגנים שהוא מכיל עושים פילינג עדין לעור, אך אני אוהבת להקציף את הסבון קודם בידיים ואז לנקות את עור הפנים. הוא אינו מייבש כפי שהיינו מצפים מסבון מוצק, והוא מותיר את העור בתחושה נקייה ומטופחת.

לאחר שניקיתי את העור, אני אוהבת להשתמש במעט חומצה גליקולית. הו, עליה בטח שמעתם הרבה ברחבי הרשת, והסיבות לכך בהחלט מוצדקות. חומצה גליקולית בריכוז 5% מבית Reviva (ניתן להשיג ב iHerb), היא חומצה המיועדת לעשות פילינג וחידוש תאים בעור בוגר. גם עור של גיל 30 נחשב לעור בוגר, זה הרי לא עור נעורים, נכון? 


מאז שהתחלתי אתה שימוש בה כל ערב לפני השינה, אני מרגישה שינוי משמעותי בעומק פיגמנטציות הפצע שלי. יש לי כמה "צלקות" כאלו, ובכוונה המרכאות, מכיוון שאלו לא באמת צלקות, אלא פיגמנט ציות כהות שנוצרות לאחר שפצעון מחלים. ה"צלקות" האלה הן תת עוריות, ומהכרתי הרבה עם עור הפנים שלי, הן בדרך כלל נעלמות כעבור 6-12 חודשים ולא משאירות סימן נוסף. החומצה הגלי קולית עזרה לי לזרז את התהליך, כעת הפגמנטציות בהירות יותר, וכמות ההתפרצויות פחתה. מאחר והאריזה אינה סטרילית, אני משתמשת בספטולה חד פעמית להוציא חומר ולהניח אותו על הפנים. צריך כמות בגודל של אפון אחד, כדי לכסות בשכבה דקה את כל הפנים. אופן השימוש בחומצה הזו הוא פשוט: בארבעת השבועות הראשונים מניחים רק בערב, לאחר ניקוי העור מאיפור ומלכלוך. מניחים שכבה דקה על כל הפנים ונותנים לה להיספג. לאחר כדקה ניתן למרוח סרום, קרם עיניים וקרם לחות. או רק את הקרמים, תלוי בשיגרת הטיפוח שלכם. לאחר ארבעה שבועות ניתן להשתמש גם בבוקר, לאחר ניקוי העור מלכלוך, לחכות דקה לספיגה ולהניח סרום, קרמים ואיפור. החומר אינו מייבש את העור כפי שציפיתי, יש לי עור מעורב ופחדתי מזה. החומצה קיימת גם בריכוז של 10%, אך הייתי ממליצה להתחיל מהריכוז הנמוך יותר.

פס אייליינר שחור ואטום הוא התענוג שלי בבוקר, אם כי לא כל בוקר אני משקיע בתיחום העין עם אייליינר. האייליינר האהוב עלי הוא של לוריאל – Slim Liner המגיע כטוש. אך לא מזמן התוודעתי לאייליינר הנוזלי החדש של בורז'ואה Liner Pinceau (כתבתי עליו כאן) ואני מאוהבת! קל להנחה, מתקבע יחסית מהר, אטום מאוד ושחור מאוד, לא מבריק לאחר ההתקבעות, ומחזיק מעמד יפה למשך 9 שעות עבודה. קל לדייק איתו וקל לתקן. לקח לי קצת זמן להתרגל למברשת הסופר גמישה שלו, אך בגלל שהיא די קטנה הבעיה נפתרה מהר מאוד.

זה זמן רב שאני מחפשת לק לבן חצי שקוף, שיהיה דומה לגוון Funny Bunny של OPI ולא מוצאת. קיבלתי מענה בקולקציית האביב של Essie Professional. בין ששת הגוונים יש גוון אחד לבן, חצי שקוף, במרקם ג'לי, העונה לשם Tuck it in my Tux. מצאתי את הגוון אותו חיפשתי מבית Essie ואין מרוצה ממני. אני מניחה אותו בדרך כלל בשתי שכבות מעל למחזק ציפורניים, ומעליו מורחת טופ לייבוש מהיר. התוצאה המתקבלת היא כמו של לק ג'ל ואני אוהבת את המראה העדין שמתקבל. את הגוונים של Essie Professional ניתן להשיג במכוני יופי מקצועיים כמו Yalis ו- Happy Hour בתל אביב.


אלו היו המוצרים המועדפים עליי לחודש אפריל. מה היו שלכם?
גם לכם חודש אפריל עבר בטיסה?
שתפו אותי בתגובות.

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.

11 תגובות:

  1. פוסט מקסים! למה לא קנית את פאני באני פשוט? לי יש את מרשמלו של אססי וזה דיופ טוב..

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      לא רציתי מה שיש לכולם ;) והלקים של אססי ברובם מחזיקים עליי מעמד יותר זמן..

      מחק
  2. פוסט מקסים! למה לא קנית את פאני באני פשוט? לי יש את מרשמלו של אססי וזה דיופ טוב..

    השבמחק
  3. טוב שחזרת, בחירות לבביות כתמיד

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אהובתי ♡ גם אני התגעגעתי :)

      מחק
  4. יופי של פוסט! אני חייבת לנסות את החומצה הזו, כל הזמן משתעשעת ברעיון ובסוף לא מזמינה.

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובית! גם לי לקח זמן.. בסוף הזמנתי. ואני ממש לא מתחרטת :)

      מחק
  5. טוב הכנסתי לוויש ליסט שלי עכשיו את הסבון האפריקאי, זה אחד הטובים :]

    השבמחק
    תשובות
    1. הוא באמת אחד הטובים! ומחיר מצויין :)

      מחק
  6. נשמע שחודש אפריל היה ממש מוצלח :) אני קצת מצטערת שאין לי עכשיו זמן לצאת לטייל, לקרוא ספרים ולעשות קצת דברים שהם לא למידה או עבודה...
    ממש נהניתי מהפוסט, והתמונות פשוט מקסימות :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה יקירתי! :)
      קריאת ספרים זה משהו שהכנסתי חזרה לרוטינה שלי, לא ייתכן שאני חודש לא אגע בספר.. לא תקין מבחינתי ;)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם