יום ראשון, 14 ביוני 2015

Clinique | קליניק


בשורות חדשות ומרעישות הגיעו לארצנו, בצורת אתר אינטרנט מעניין. אני מדברת על לא אחר מאשר האתר החדש והישראלי של קליניק. סוף סוף נותנים לנו הרגשה כיפית, עם אתרים נגישים ונוחים לשימוש, בשפה העברית. הראשון ממנו התלהבתי היה האתר של מאק, והתגלית האחרונה היא האתר המדובר של קליניק.

אז מה בעצם הופך את האתר לכל כך מלהיב? קודם כל המראה שלו - מראה נקי ומינימליסטי עם רקע לבן ורק צבעוניות הכרחית. אחר כך הניווט בו - כל כך פשוט ונוח, מחולק לקטוגוריות ברורות ויש בו גם מנוע חיפוש אם אתן מעדיפות אופציה זו. כשתבחרו מוצרים תגלו את המחירים ההגיוניים הנקובים באתר, שלא כמו המחירים בפארמים. אמנם אין לכן 40% הנחה (ממחיר מופקע מלכתחילה), אבל בהחלט מדובר במחיר שפוי. האתר מציע כמה נקודות עניין, ביניהן משלוח ראשון חינם, ולאחר מכן, משלוח חינם בקנייה מעל 200 ש"ח. וגם אם לא הגעתן לסכום זה (אם כי מאוד קל..) תשלמו רק 15 שקלים למשלוח עם שליח(!).


בהזמנה הראשונה קליניק לא רק מפנקים במשלוח חינם עם שליח בכל סכום, אלא גם מפנקים בכל קנייה בתיק איפור עם שתי דוגמיות (לבחירתכן) מתנה. אם עברתן סכום של 249 שקלים, תקבלו גם קופסת פח חמודה ומפתיעה עם ארבעה מוצרים מוקטנים. כמו כן, האתר מציע מבצעים מעת לעת, כרגע יש מבצע משתלם של 2 שפתוני color pop החדשים ב 189 שקלים, ומקבלים במתנה נרתיק לשפתון.


מה אני הזמנתי מהאתר? לא יכולתי להתעלם, גם אם רציתי, מהגוונים המשגעים של שפתוני ה color pop החדשים. שפתונים המכילים גוון עשיר ופריימר מרכך, עם מבחר של 16 גוונים, והמרקם שלהם כל כך נעים, לא מייבש, מחזיקים שעות וקוטפים מחמאות מכל הסובבים. הגוון שבחרתי הוא sweet pop גוון ורוד עדין, מעט מלוכלך, שנותן מראה my lips but better, המראה האהוב עליי רוב ימות השנה. אני חובבת שפתונים ורודים בכל המרקמים ובכל הספקטרום והשפתון הזה בהחלט תואם את כוס התה שלי. המריחה שלו נוחה ונעימה, ההרגשה אינה מייבשת או מכאיבה לאחר כמה שעות, אם נותנים לו זמן להתקבע הוא יכול להחזיק מעמד יותר מארבע שעות עם שתייה ונשנוש. אני מורחת ממנו שתי שכבות להגיע לאטימות מספקת, מאחר ושכבה אחת יוצרת מראה חצי שקוף.


בנוסף לשפתון שהזמנתי, צירפתי גם ליפגלוס המיועד להיות עמיד. כמה ליפגלוס יכול להיות עמיד? לא הרבה בהתחשב בעובדה שהוא אינו אטום. הופתעתי לגלות כי הליפגלוס שרד קפה של בוקר ונשנושים בלי בעיה. אין לי צורך בעמידות לכל יום העבודה, שכן ליפגלוס קל וכיף לחדש במהלך היום. הגוון שבחרתי הוא honey bunch, גוון כתמתם, שקוף יחסית ועדין מאוד. אהבתי את המרקם הקרמי של הגלוס, ואת העובדה שבגוון זה אין מיקרו-שימרים. המרקם וההרגשה מאוד מזכירים לי את ה lipglass של מאק, מה שמחזיר אותי שנים אחורה ליום חתונתי (השפתון לריענון היה ליפגלאס ורוד עדין של מאק, שאהבתי כל כך ונגמר מזמן). ליפגלוסים ברמת שקיפות כזו אני אוהבת להניח מעל לשפתון בגוון דומה, כדי לתת עומק לגוון.



האתר מציע משלוח תוך חמישה ימי עסקים, אך ההזמנה שלי הגיעה יום לאחר ההזמנה, עם התחשבות בבקשה שלי למשלוח אחרי השעה 17:00 לכתובת ביתי. מיד לאחר ההזמנה ראיתי גם ששעות המשלוח הן 8:00-18:00, על כן מיד התקשרתי להחליף כתובת, למקום עבודתו של בעלי (באותה עיר). חזרה אליי בחורה נחמדה וציינתי בפניה את הכתובת החלופית עם מספר הטלפון של בעלי. יום למחרת השליח התקשר לבעלי ואף שאל לאיזה כתובת להביא את החבילה. מאחר ובעלי כבר היה בבית, לא היתה בעיה להשתמש בכתובת הראשונה שהזנתי. מיותר לציין כי אני מרוצה מעל ומעבר מהשירות. ברמת שירות גבוהה כזו מעולם לא נתקלתי, לא בחברת שליחויות בארץ.

אני ממליצה לכן בחום להתנסות בחוויית הרכישה באתר, עם מתנות ויחס כאלו, באמת ששווה.
מכירות את שפתוני ה
color pop של קליניק?
איזה גוון אתן הכי אוהבות?
אשמח לקרוא את תגובתכן.

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.

14 תגובות:

  1. תתחדשי בובה, כמעט קניתי לי את הגוון הזה ובסוף הלכתי על משהו אחר P:

    השבמחק
    תשובות
    1. גוון מהמם! וכל כך "לביש".. אבל כל הגוונים שלהם יפים בעיניי :)

      מחק
  2. תתחדשי! השפתון ממש יפה לך!
    אני סקרנית לנסות את המרקם של השפתונים האלה, חייבת להבין את כל ההייפ סביבם :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובית!
      בהחלט יש ממה להתלהב! :)

      מחק
  3. הגוון של השפתון פשוט מקסים עלייך! ��
    מסקרן אותי מה זה באמת אומר ליפגלוס עמיד, היא דביק במיוחד?
    פוסט מקסים כמו תמיד ��

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! :)
      ליפגלוס עמיד הוא קצת מוזר.. באופן מדוייק הוא דביק יותר, בדיוק כפי שאמרת.
      אבל הוא כיפי, והוא לא מרגיש יותר מידיי דביק אחרי שהוא יושב קצת על השפתיים.. צריך לזכור, גם כאן, לא להגזים עם הכמות.

      מחק
  4. תתחדשי!
    אני הלכתי על גוונים מעט אחרים אבל הגוון הזה מחמיא לך מאוד!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי! :) אני מאוד אוהבת גוונים ורודים על השפתיים ;)

      מחק
  5. תתחדשי מותק!
    האתר נוח והגוונים שבחרת מנצחים

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובית! האתר הוא בין הקלים ביותר לניווט בהם נתקלתי, אוור! :)

      מחק
  6. אחד האתרים היותר יפים ונוחים לךשימוש בהם קניתי.
    גם אני לקחתי את הסוויט פופ :)

    השבמחק
    תשובות
    1. הסוויט פופ פשוט שבה את ליבי ברגע שהסתכלתי עליו :)

      מחק
  7. איזה גוון יפהפה! והשפתיים שלך מדהימות

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם