יום ראשון, 28 ביוני 2015

Maybelline Summer | קיץ של מייבילין



אי אפשר להתעלם מהעובדה שהקיץ הגיע אלינו. המזגנים כבר עובדים במצב אוטומטי ועל פול עוצמה, הלחות בחוץ מאיימת להפוך אותנו לגלידה כנגד רצוננו, ומד הטמפרטורה על סף פיצוץ. אני לא חובבת גדולה של הקיץ, מהסיבות האלו בדיוק, וכשגרים באיזור תל אביב, באמת שאין מנוס מתופעות הלוואי האלו של הקיץ. אז במקום ללכת לים, אני מעדיפה להישאר בבית במזגן מול סידרה טובה, סרט מעניין או השלמת קריאה שזנחתי מזמן.
עם בוא הקיץ, מייבילין החליטו להביא לארץ שני מוצרים חדשים, אם כי לא לגמרי חדשים בשאר העולם: מייק אפ קליל במרקם מוס ודואו של ברונזר וסומק במוצר אחד.


Maybelline - Dream Matte Mousse
האמת הכואבת היא, שראיתי את הפירסום למייק אפ הזה במהדורת ספטמבר 2014 של "ווג", כך שהתחלתי לחפש את המוצר בפארמים שלנו, ללא הישג. והנה השנה, קיץ 2015, לפחות חצי שנה לאחר מכן, המוצר נוחת על המדפים ואיתו באז גדול.


המייק אפ מגיע בצנצנת כבדה שמכילה 18 מ"ל של חומר במרקם מוס אוורירי (שוקולד פרה, מישהו?). למייק אפ מקדם הגנה SPF 15  והוא מגיע בכמה גוונים. כשאספתי את שלי, עוד הייתי חיוורת מהחורף והייתי בגוון light beige (08). התאמת הגוון לעורי היתה מושלמת וכמעט ולא התחמצן לאחר מגע עם העור והאוויר. גיליתי שצורת ההנחה האידיאלית שלו עבורי, היא באמצעות האצבעות, כי החום עוזר לחמם את החומר ולהטמיע אותו טוב בעור עד לגימור אחיד. הכיסוי הוא בינוני-קל, אך ניתן לבנייה. הגימור מאט קטיפתי, כמובטח. מתקבע על העור די במהירות, פלוס עבורי כי בבוקר אני ממהרת, והוא מחזיק מעמד כ- 6 שעות ללא סימני עייפות ותזוזה.


Maybelline - Dream Sun
שניים באחד, ברונזר וסומק. הגוון שברשותי הוא Golden Tropics (09). התחושה הראשונה שעוטפת אותי כשאני פותחת את מכסה המוצר, ניחוח נהדר של סבון. כזה שדודה שלי היתה מביאה לי מארגנטינה כשהייתי קטנה. אין ספק כי הניחוח הסבוני הזה משרה תחושה של ניקיון. כאילו עכשיו יצאתי מהמקלחת. ברור שהניחוח לא נשאר ברגע שמניחים על העור, אך ממש כיף להשתמש במוצר עם ניחוח כזה.


לקחתי גוונים עדינים, מאחר ואני לא אוהבת הצללות בולטות מידי, ובטח שלא כתומות מידיי, הגוון שברשותי עונה בדיוק על הדרישות שלי. הסומק הוא בגוון קורלי ורדרד, ושילוב של השניים ע"י מברשת סומק, נותן לעור הפנים מראה סמוק כאילו השמש נישקה אותו במקומות המסומנים. אני אוהבת להניח קודם את הברונזר, ואח"כ להעביר את המברשת בתנועה סיבובית כדי לאסוף חומר משני החלקים, ולהניח כסומק, על תפוחי הלחיים במשיכות החוצה מהפנים. מחזיק מעמד לפחות כמו המייק אפ מוס, ולא צריך לדאוג שהסומק ידהה ונצטרך לחדש.

הכנתי סירטון עם שני מוצרים אלו ועוד שלושה מוצרים של מייבילין, למראה קיץ נקי וקליל, ללא שימוש במוצרים רבים ומכבידים. מוזמנים לצפות.



מכירים את המוצרים?
מה דעתכם על מייק אפ במרקם מוס? ניסיתם פעם?
אשמח לקרוא את תגובתכם.

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.

6 תגובות:

  1. מצד אחד אני ממש סקרנית לגבי המייקאפ... מצד שני אני לא כ"כ אוהבת להניח מייקאפ עם האצבעות. למה? שאלה מצוינת! אין לי מושג :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אז יש לי פיתרון נוסף בשבילך, מברשת סטיפלינג של ריל טכניקס. מצויינת לזה! :)

      מחק
  2. הכרתי את המייקאפ בגרסא הישנה שלו, והשתמשתי בו זמן רב.מאז הכרתי מייקאפים אחרים והוא נזנח. מעניין איך ארגיש לגבי המיתוג מחדש.
    הסומק ברונזר מקסים בעיני

    השבמחק
  3. פעם פעם, הייתי משתמשת רק במייקאפ הזה :) נוסטלגיה

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם