יום שישי, 19 ביוני 2015

OPI Coca-Cola Collection | קולקציית קוקה-קולה 2015


כששמעתי שגם השנה, 2015, חברת הלקים האהובה OPI מוציאה קולקצייה בשיתוף פעולה עם קוקה קולה הרמתי גבה. ולמה עשיתי זאת? כיוון שיצא שיתוף פעולה כזה גם בשנה שעברה וחשבתי, כמה כבר אפשר לחדש? אז באמת יש כמה גוונים שהופיעו גם בשנה שעברה, כמו למשל You're So Vain-illa ו- A Grape Affair שאני כל כך אוהבת.

השנה קיבלתי לשורותיי לק מיוחד מהסדרה העונה לשם Visions of Georgia Green, ירוק פנינה עם גליטרים ירוקים בתוכו. הגוון הזה הוא אחד משני הגוונים החדשים שהצטרפו לקולקציה לרגל חגיגות 100 שנה לקוקה-קולה. נוסף אליו גוון מיוחד חדש נוסף העונה לשם Cenrennial Celebration, והוא מגיע בגוון כסוף מטאלי ושימרי בוהק. שני הגוונים האלו נוצרו בהשראת הבקבוקים של קוקה-קולה. הירוק בהשראת הבקבוק הראשון של קוקה-קולה והכסוף בהשראת בקבוק הזכוכית האלמותי של המותג.

הגוון של Visions of Georgia Green הוא דואו כרומטי ירוק-כסוף, עם מיקרו-גליטרים ירוקים הנותנים נפח ועניין לכל המניקור. הלק ייחודי מאוד לא רק בזכות התוצאה המתקבלת, אלא גם בזכות הגוון השונה של הירוק, שמתקבל בעצם מהיותו דואו כרומטי.

מריחת הלק מעט בעייתית, אך לא בגלל הפורמולה, אלא בגלל רמת השקיפות שלו. בשתי שכבות הוא עדיין לא אטום לגמרי, לכן אני מעדיפה להניח אותו מעל בסיס לבן, שחור או צבעוני בסקאלת הירוקים ותכולים. בתמונות שצילמתי הנחתי מעל 3 גוונים שונים כבסיס - באצבע המורה מעל לק שחור 393 של וואו, באמה מעל לק לבן מספר 31 של שיק, בקמיצה מעל לק ירוק essie - Ruffles and Feathers ובזרת רק מעל בסיס שקוף. התוצאות וההבדלים לעיונכם.


אהבתי את התוצאה מעל הלק הצבעוני שכן הגוון דומה ביותר לגוון המקורי, ללא חילופי גוונים. בזרת הנחתי שלוש שכבות מהלק, ובכל את מהאצבעות האחרות, הנחתי שכבת בסיס צבעונית אחת ומעליה שתי שכבות מהלק Visions of Georgia Green.


אוהבות לקים דואוכרומטיים מיוחדים? 
ומה לגבי הצבע הירוק? מתחברות אליו?
שתפו אותי בתגובות!

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.

14 תגובות:

  1. אהבתי את ההשוואה של הלק על בסיסים שונים!
    אני פחות מתחברת לדואוכרומים אבל הכי אהבתי איך שהוא נראה על הקמיצה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה!
      גם אני פחות מתחברת, אבל אהבתי את התוצאה עם הלק הזה.. מיוחד!

      מחק
  2. פשוט וואו!!
    הלק מדהים והתמונות פשוט מעלפות!!

    השבמחק
  3. כנראה שיסקלו אותי על המשפט הזה ;) אבל לקים דואו-כרומיים הוא אחד הטרנדים שפשוט לא הצלחתי להתחבר אליו...
    מנגד, אני מאוהבת בערך בכל הלקים הקרמיים שיצאו בקולקציה הזו, גוונים פשוטים ומגניבים :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני איתך באותה דעה! יותר מתחברת לקרמיים, ובמיוחד לאלו בקלוקציה הזו :)

      מחק
  4. אלוהים אילו צילומים מעלפיםםםםם!!!!!!!! מדהים מדהים מדהים, מה שכן, ירוק פחות מדבר אליי אבל הצילום שלך הופך גם את ירוק הזה ליפה :]

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יקירתי :) נהניתי לצלם אותם, ונהניתי יותר לגלות שהשימר עובר מצויין את העדשה!

      מחק
  5. נתחיל מזה שהצילומים שלך מעלפים. שנית .. את הגוון הזה קיבלתי גם ונפלה לי הלסת ממנו. אני מורחת אותו שלוש פעמים והוא איכשהו נאטם. שמעי...... נהוא מהממם ונשאר עלי עם טופ שבוע שלם.
    מאוהבת בו כבר אמרתי<

    השבמחק
    תשובות
    1. כן יש לו פורמולה שמחזיקה מעמד למשך זמן רב משציפיתי.
      וגם אני שמתי אותו שלוש שכבות כשמרחתי אותו על כ-ל הציפורניים. בדרך כלל לא מתחברת לדואו-כרומטיים, אבל הוא בהחלט מיוחד ושבה את ליבי.

      מחק
  6. הוא ממש מיוחד ולא שגרתי

    השבמחק
    תשובות
    1. תיארת זאת בצורה מדוייקת! :)

      מחק

אשמח לקרוא את תגובתכם