יום חמישי, 4 ביוני 2015

Pack up light | לארוז את המינימום - איפור

זוכרים את הפוסט הקודם באותו נושא, איך לארוז את המינימום כשנוסעים לחופשה (בארץ או בחו"ל)? אז בפעם הקודמת התמקדתי בנושא הטיפוח ומוצרים מוקטנים נסיכותיים, והפעם אתמקד בתחום האיפור. יכול להיות שאני לוקחת יותר מחלק מכם, אבל מה שבטוח אני לוקחת את המינימום של המינימום שאני יודעת שאצטרך.

את תיק האיפור הזה כבר פגשתם בעבר בבלוג, זהו תיק האיפור של זואי היוטיוברית, מליין המוצרים "זואלה ביוטי" (Zoella Beauty). את הליין ניתן להשיג באתר הבריטי feelunique.com וזו היתה אחת הרכישות המוצלחות שביצעתי. התיק די גדול, בצורה מרובעת, וכל מה שאני צריכה נכנס שם בצורה מושלמת. אני לוקחת אותו איתי כשאנחנו נוסעים להורים לסופשבוע, אני לוקחת אותו איתי לחופשות בארץ, אז כמובן שאקח אותו איתי גם לחו"ל.



על מנת שיהיה נוח לכולנו, כי נוחות זה שם המשחק כאן, חילקתי את המוצרים לקטגוריות, בדיוק כמו שעשיתי בפוסט הקודם.
אמנם סוואטצ'ים לא יהיו, אך יותר מתמונה אחת לכל קטגוריה בטוח תהינה. אז תקחו לכם איזה משקה קל או איזה פרי לטעמכם ונתחיל.


בסיס
הפעם החלטתי לא לקחת אריזות מייקאפ כבדות העשויות מזכוכית, גם הזכוכית הכי פשוטה שוקלת לא מעט. כשנסעתי לברלין לפני כשנתיים לא חשבתי על כל נושא המשקל, וחבל כי יכלתי לחסוך פלאים. אז הפעם אני לוקחת איתי קרם ביבי (BB Cream) של פופה, קונסילר של בורז'ואה ומייקאפ מינרלי של BareMinerals.
הביבי של פופה פשוט חלומי. יש לו ניחוח נעים ועדין, הוא נטמע היטב בעור בקלות, הכיסוי ניתן לבנייה, יש לו
SPF 20 והאריזה שלו ורודה ובובתית! כתוב שהוא משמש גם כפריימר, אני מסכימה עם הטענה הזו. הקונסילר שאני לוקחת איתי הוא הקונסילר של בורז'ואה מסדרת Healthy Mix והוא הקונסילר האהוב עליי. הפעם אני לא לוקחת קורקטור או קונסילר כתום, כי אני מתכננת לרכוש בספורה את הקונסילר הקרמי של נארס. המייקאפ המינרלי הוא אחד החביבים עליי לימי קיץ חמים ומהבילים, שכן הוא נותן לעור לנשום, יוצר מראה מאט ונשאר כל היום מבלי לזוז מילימטר. וגם, הוא מגיעה באריזת פלסטיק הקלה משמעותית ממייקאפ נוזלי/מוס.



קיבוע וקונטור
התאהבתי בפודרה החדשה של בורז'ואה מסדרת
Silk Edition (כתבתי עליה כאן). האריזה שלה מרגישה יוקרתית, המראה גדולה ומסתובבת, יש לה ניחוח עדין (אליו פחות התחברתי) והיא מקבעת את המייקאפ ביעילות. כמובן שכשאשתמש במייקאפ המינרלי, אין לי צורך בה, אך היא מצויינת להנחה מעל הקרם ביבי. לסומק והצללות לקחתי את הדואו של אלף (elf), סומק וברונזר באותה אריזה, עם מראה גדולה ומועילה. כבר אמרו לא מעט פעמים, כי הצמד הזה מהווה דיופ מושלם לברונזר "לגונה" ולסומק "אורגזם" של נארס. את הדואו של אלף ניתן להשיג באייהרב (קישור לרכישה).




עיניים
או, לעיניים יש לי קצת יותר מוצרים. במהלך חופשה אני אוהבת להישאר באיזור הנוחות שלי ולהשתמש בגוונים נייטרליים עד כמה שניתן. למי יש כח לתחזק מראה מעושן במהלך יום טיול, או אם נלך להתחלה - להתאפר בו בבוקר שפותח את היום העמוס הזה? אז צלליות מאט ומשי בגוונים נייטרלים הן הפיתרון המושלם. אני לוקחת איתי גם את הפאלטה של אורבן דקיי -
Naked Basics וגם את הפאלטה של מאק - RiRi hearts MAC.




אני לא עוזבת לעולם ללא מסקרה, והפעם אני לוקחת איתי את המסקרה הזו של בורז'ואה (כתבתי עליה כאן). היא די חדשה ולכן לא תהיה לי בעיה איתה, המסקרה האהובה עליי בכל התבל לעומת זאת, מראה סימני התייבשות ודעיכה. מקווה לתפוס אותה במבצע משתלם בדיוטי פרי (למי שתוהה מדובר במסקרה The Falsies של מייבילין). לגבות החלטתי לקחת רק את הג'ל לגבות של מייבילין, כי באמת שלא תהיה לי סבלנות להתעסקות מיותרת עם הגבות שלי, ואייליינר נוזלי כי הוא דורש מינימום התעסקות ומינימום מאמץ. האייליינר הזה של בורז'ואה (כתבתי עליו כאן וכאן) הפך להיות מוצר קבוע אצלי, וכל פעם שאין לי כוח לצלליות אני פשוט משרטטת קו אייליינר שחור.


שפתיים
כאן יש לי קצת יותר מבחר. הסיבה לכך היא כפולה - אני אוהבת לגוון וגם, השפתיים שלי כל בוקר מתעוררות במצב רוח שונה. אז לימים שהשפתיים יבשות ורגישות יותר, יש לי גלוס (טניה בר) ושפתון עתיר לחות (של יוסי ביטון), ולימים שהשפתיים משתפות איתי פעולה, יש לי את שלושת שפתוני המאט האהובים עליי - מאק רובי וו ושניים של בורז'ואה מסדרת Rouge Edition Velvet, העונים לשמות: Ping Pong, Don't Pink Of It.


בגלל שבאיזור העיניים אני נשארת עם גוונים נייטרליים, אני יכולה להתפרע בגוונים על השפתיים. אדום מאט דומיננטי, ורוד-סגול קריר, ורוד פוקסיה בוהק, ורוד נייטרלי או גלוס נייטרלי עדין. עוד לא החלטתי, אבל כנראה שרובי וו הדומיננטי אף יעלה איתי למטוס.


מברשות
החלק באיפור איתו אני תמיד מסתבכת בכל הנוגע לצמצום, הוא המברשות. מה יקרה אם אני אשכח מברשת? או גרוע מכך, אם אני לא אקח מספיק ואז ישארו לי רק מברשות מלוכלכות שלא אוכל להשתמש בהן? אז קודם כל כדי לפתור את הבעיה, שוב, גוונים נייטרלים בעיניים, גוון סומק אחד. בנוסף לכך, לקחתי כמה מברשות להנחת צלליות, כדי שאוכל להשתמש בשתיים שונות לגוונים בהירים ולגוונים כהים. מבין מברשות החובה: מברשת אקספרט פייס של ריל טכניקס, להנחת המייקאפ המינרלי, מברשת קבוקי להנחת פודרה, שתי מברשות להנחת צלליות, שתי מברשות לטשטוש צלליות, מברשת עיפרון, מברשת משופעת ומברשת לסומק/ברונזר.


יצא וההזמנה האחרונה שלי מאייהרב הגיעה בזמן, ובתוכה היה את הסט המוקטן החמוד הזה של אקוטולס (ecotools). סט מושלם לנסיעות! יש בו מברשת סומק פלאפית ונעימה, מברשת משופעת ומברשת קטנה להנחת צלליות, אם כי היא לא צפופה מספיק לטעמי (לינק לרכישה). בנוסף לכך, הצטרפתי למועדון המאפרים של סיגמא פרו, והם שלחו לי חבילת הצטרפות הביתה. בתוך החבילה היתה גם מברשת הטשטושים שלהם שאני כל כך אוהבת בגודל מוקטן, ובצבע ורוד(!). פינוק ענקי עבורי, שכן המברשות של סיגמא ארוכות ולא נוחות לנשיאה בתיק האיפור הנייד.


לכל מי שנוסע בעתיד או בקרוב, מקווה שהפוסטים בסידרה עזרו לכם.
לפוסט הראשון בסדרה - לחצו כאן.


מהם מוצרי החובה עליהם לא תוותרו מבחינת איפור בנסיעה לחו"ל?
האם אתם לוקחים יותר מוצרים? פחות מוצרים?
שתפו שתפו.

אשמח גם לראותכם בפייסבוק, באינסטגרם, בטוויטר ובפינטרסט.

8 תגובות:

  1. יופי של סדרה והמלצות יקירה!
    אני עדיין קצת מתחרטת שרכשתי את הנייקד בייסיקס 2 ולא את ה 1 כמו שיש לך ולכמה מחברותיי, כי הראשון נראה לי הרבה יותר פרקטי.
    הסט הזה של אקוטולס ממש מתוק! ♥

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה יפתי!
      הנייקד בייסיקס 1 מצויינת! משרתת אותי נאמנה בכל עת :)

      מחק
  2. ארזת מדוייק! כל הכבוד
    אני ממש ממש גרועה בזה ולרוב מעמיסה הרבה יותר ממה שהייתי צריכה

    השבמחק
    תשובות
    1. עם הזמן לומדים לחסוך במקום ובמשקל ;)
      אני מתאמנת על כך, כל נסיעה להורים...

      מחק
  3. נסיעה טובה מאמי! אני הקרוב צריכה לארוז הכל:( שונאת את זה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה בובית!
      איזה באסה זה לארוז הכל... ולחזור לכאן :(
      למרות שיש לי סמיילי שמח, כי אז נוכל להיפגש שוב!

      מחק
  4. התיק הזה כה חמוד!
    בחירות מעולות :)

    השבמחק

אשמח לקרוא את תגובתכם